Sunt in camera mea,plina de nervi,dc?
Sa va povestescIn urma cu câteva ore
Eram pe hol cu Alma din vorbeam,mie îmi sună telefonul,mă duc mainincolo SI răspund,era Kate,vorbesc ceva timp cu ea după ii închid SI când mă întorc la Alma era cu...E.Jack,făceau un transport de saliva unubin gura celuilalt,Jack avea mâinile pe fundul ei SI mai mai că o dezbracă.
Eu o trag de acolo.
Eu-DACA TE MAI ATINGI DE EA TE OMOR!!!!
Ii zic lu Jack.
El-Nici nu ști cine sunt defapt!
Eu-O ba știu..."Jack".
Ii zic eu la ureche accentuind numele său.
El-Dar de unde..?
O trac pe Alma de acolo , ea tipa la mn dar nu o bag in seama,k trandetsc în camera ei după ma duc în a mea.
Intra după mine.
Începe sa tipe la mine că de ce am făcut asta că eu nu o las să aibă o relație că ea îl place pe ăla.
De vreo trei ore tipa la mine SI îmi explică că eu nu îi sunt dădaca SI că poate face ce vrea.
Eu nu prea o ascult eu mă gândesc că dacă nu veneam la timp ei o făceau,ceea ce nu era de bine pt s-ar fi jucat cu sentimentele ei.
Sunt atât de nervoasă.- Safarit-
Eu-Alma mai tipi mult la mine?!
Alma-DA!ești o proasta!nu ai nici un dreapt sa faci ce ai făcut!!!Proasto!Te urăsc!
Zice SI face un gest care mă lăsat mască,îmi dă o palmă..
Eu incep sa plâng,nu vă gândiți la urlete SI suspine pur SI simplu îmi curg lacrimile.
Strâng din ochi SI se întâmplă ceva foarte ciudat,când strâng din ochi toate geamurile se sparg că prin minune,Alma este împinsă mainincolo SI toate lucrurile sunt darmate.
Eu ies din camera încă lăcrimând.
Adică plângând.
Merg pe hol.
Mulți băieți au ieșit pe hol SI se uita spre mine uimiți.
Eu ies din castel,mă duc în cea mai apropiata pădure,de ce naiba plâng?
Oare pentru ca îmi era prietena SI mă urăște?
Pentru că mă lovit?
Pentru că a țipat la mine?
Ahh!trebuie să mă opresc din plans.
Mă uit spre cer SI acum observ că e noapte,adică întuneric.
Stelele sunt prezente SI ele.
Eu sunt într-un brad.
Se vede castelul de aici. 🏰
Aud vocea reginei în cornul imens din vârful castelului,vorbește la microfon încât să se audă prin corn.
-Rog toți părinții invitați la bal să pornească în căutarea domnișoarei Anastasia,inclusiv gărzile castelului!!!!
Pff..de ce să pună prinții sa mă caute PE MINE?
Pff..
Vreau sa meditez la tot ce sa întâmplat.
Stai..CUM NAIBA SA-U SPART GEAMURILE CAND SUFEREAM???!!!!!
Ce nai-??
Aud voci de băieți.
-ANASTASIA!!!!!UNDE ESTI?!!!-
Asta e vocea lu..Slendy..
Mă uit în jos SI văd o mulțime de băieți SI gărzile regatului,se pare că sunt in frunte cu Slendy transformat în om.
Eu zâmbesc in coltul gurii.
SLENDY-UNDE ESTI COPILA?!
Eu-mai ușor moșule că nu e nimeni surd.
Zic si sar în fața lui
Slendy-De ce ai fugit?
Eu-De parcă nu mai cunoște..voiam să fiu singura da nu se poate maaa..
Slendy-Haide la castel SI îmi explici pe drum.
Eu-ce îmi ascunzi?
Slendy-adica..?
Eu-Cand Alma mă pocnit,îmi doream sa sparg ceva,SI bum!Toate geamurile s-au făcut bucăți ,Alma a fost aruncata mai încolo din toate lucrurile erau vraiște,ce naiba sa întâmplat?
Slendy-of...îți explic mai încolo...stai ce a făcut cine?
Eu-Alma,fiica reginei Judith,mă pocnit,pentru că asta(SI se duce printre băieți din îl apucă de par pe Jack)mai mai sa o violeze pe hol!Iar eu am luat-o de acolo iar ea a început sa tipe la mine SI mă lovit pt că nu am apucat sa ii barez lovitura..
Slendy-Trebue sa vorbesc cu Regina!
Eu-De ce?
Slendy-Nu ii permit Prințesei sa te lovească!
Eu-De ce?
Slendy-Razi de mine?
Eu-De ce..? Adică poate.
Zic SI sambesc.
Ajungem la Castel iar în hol ne aștepta Regina,când mă vede mă ia în brațe SI mă atrage.
Eu-Regina,a...aer..pl..sa...pls!
Regina-Sigur,Anastasia sa nu mai fugi așa niciodată!
Eu-nu promit nimic.
Regina-off..