Acasa

24 3 0
                                    

Mă trezesc in camera mea,de la castel..
Ce sa întâmplat?Parca eram în pădure,nu?
Mă ridic,fac un dus de 5 minute după mă îmbrac cu:

Ce sa întâmplat?Parca eram în pădure,nu?Mă ridic,fac un dus de 5 minute după mă îmbrac cu:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum observ rana pe care o am la mana.
Nu mai știu cum sau când am făcut-o.
Ies din camera SI îi văd pe Slendy,echipa(adk Jeff E.jack SI ceilalți)El SI regina.
Aveau niste fete căzute.
Eu-cine-a murit?
Ei se sperie SI se i torc repede.
Slendy-AN!!!
Eu-Zent'.
Slendy-adica ai ajuns?De ce nu ne-ai anunțat?!
Eu-m-am trezit acum vreo 30 de minute in camera mea..
Jeff-Deci nu ști cine te-a adus?
Eu-nope.
Zic SI mă duc in bucătărie unde o văd pe Alma,Ana SI Kate care sunt triste.
Eu-ce aveți?
Kate-pe..ai dispărut..
Eu-Da..fix..SI sunt in fața voastră..
Ele se uită la mine după tipa.
Toți băieții din bucătărie se i torc spre noi
Când mă văd rămân masca.
Eu-Serios acum vă bateți joc de mn?Întâi Regina,Slendy,Jeff SI gașca iar acum voi toți?Ce până mea aveți?
Un tip-Pai noi toți credeam că ai murit atunci când nu te-ai mei întors SI am primit o poza cu tine în pădure pe jos!
Fetele îmi sar în brațe SI incep sa plângă.
Eu le mângâi pe spate.
Eu-Sunt ok in amna mea..nici eu nu știu cum sau cine mă adus aici dar mă rog..
După ce se liniștesc toți hotărăsc să ies afara.
ALMA-NICI SA NU TE GANDESTI!!!
Zice când voiam să deschid poarta.
Eu-Ce-i?
Alma-nu mai ieși singura!Poate te pierdem!
Eu-Inceteaza fato!
Alma-MAMMAAAA!!!!SLENDER!!!!!!!!!!!!ANA!!!KATE!!!!JEFF!!!BEN!!!!!
Urla ea că o nebuna.
Eu-Ahhhh!!șiiiiit!shh.!Tavi!nu nu nu nu nu!!
Toți cei chemați vin aici.
Jeff-Ce e?
Alma-Vtea sa plece singura din nou!
Toți-NICI GAND!NU MAI PLECI SINGURA VREODATA!
Eu-O ba da!
Zic SI mă Teleportez in pădure.

Îl aud pe slender cum tipa.
Știe că îl aud:
-CAND VII CASA ESTI PEDEPSITA!!!!!!!
Eu-firar!

???

Am urmarit-o,până când a ajuns la ea in camera,a făcut o baie SI sa schimbat.
Am intrat în camera ei SI am injrcrat-o cu somnifere,eram sigur că va adormi imediat dar ea sa ridicat SI a început să înjure,cum de nu a adormit până acum?!I-am dat o doza maxima!ii mai tau una,îmi prinde mana SI îmi pocnește oasele după îmi arde mana.
Adoarme într-un final,eu o iau stil mireasa SI o duc la Alpha,acolo ii este ștearsă amintirea de acum 4 ore.
Când sa o aduc înapoi la castel începe să se foiască semn că se trezește,frate prea devreme sa trezit !
Nu apuc sa fac nimic dacă sa o las in pădure dar eu cu gașca stam ascunși SI o spionam.Se plimba de câteva ore bune,cred că a abolit,își masează tâmplele sub un copac după se urca într-un copac,adoarme acolo,cum naiba a adormit într-un copac.
Stan SI o spionam,dintr-o data cade,când e in aer eu o prind.
O las la ea in pat SI stau in pădure.
După câteva minute aud vorbe,mă duc SI văd că vin de la castel,e ea
Se pare că prietenii ei nu o mai lasă să iasă singura din casă SI ii cred adică serios cum a stat o noapte în pădure singura inghetand!

Fata paduriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum