ce vrea de la mn?

29 3 1
                                    

Coboram cu grija scările,băieții ne sorb din priviri,noi cu capul sus,mandre,iar băieții aproape salivant,din nou,se înghesuie că sa ne conducă,terminam de coborât scările iar în fața noastră apare patru băieți,frumoși,se pare că cel cu parul alb nu sa vopsit..hmm..este SI el printre cei patru,după mai cel cu care e dansat Alma,cu par negru,unul cu par saten,SI unul cu par blond.
Ne întind mâna stânga dreapta fiind la spate,noi ne uitam una la alta,ne facem reciproc cu ochiul si acceptam invitațiile,cel cu par al fiind de mana cu mine acum,îmi zâmbește,cel cu par negru la Alma,blondul la Kate iar șatenul la Ana.
Ne conduc până la Regina.
Regina-Aratati superb fetelor!
Noi-Multumim.
Regina purta rochia aceasta:

Regina purta rochia aceasta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu un coc superb.
SI o masca neagra.
Ne ducem la o masa,cu Regina,pentru că prima oară trebuie sa ne servim cu ceva.
Regina se așează în vârful mesei,Alma lângă ea,pe partea stângă,regina îmi face semn să mă pun lângă ea pe partea dreapta.
Ana lângă Alma iar Kate lângă mn.
Se așează SI câțiva băieți la costum.
Regina-Vreau sa știți că la acest bal,trebuie sa cante,melodia (suspans!)o fata.
Alma-Stiu SI cine sa o cante.
Regina-Cine?
Alma-Chisr domnișoara din dreapta ta
Eu mă uit la Regina iar ea mă mn,realizez că eu sunt aia..
Eu-Amm..Alma..de ce eu?
Alma-O haide toți te-am auzit cântând!plus că SI când nu cânți,vocea ta e superbă!
Eu-Mersi...dar tot nu cred că sunt cea mai potrivită pentru că canta melodia.
Alma se uită la  Ana SI Kate,ele la ea.
După incep in cor-Canta melodia!Canta melodia!Canta melodia!
Băieții se uită la noi SI incep SI ei,după începe toată sala..mă simt așa de..penibil.
Regina-off...canta melodia canta melodia!
Eu-Ok ok..cant melodia..
Baieti-Yeeees!
Fetele-yaaaay!!!
După ce mai stam un pic,mă duc la locul unde TREBUEA sa când melodia,este un microfon,știu melodia SI versurile așa că încep:

Vă întrebați de ce cant melodia asta?E o melodie specială,aceasta melodie a unit destinele primei regine a spiritelor cu primul rege al umbrelor.
Când termin,toți mă aplauda.
Eu zâmbesc .
Cobor de pe mica platforma SI mă duc la masa,lângă Regina
Regina-Ai fost minunata.
Eu-va mulțumesc.
Regina-Stiu că nu stai comod in rochia aia..
Zice zâmbind
Eu-ehhhhh...
Regina pocnește din degete iar eu port acum asta:

Regina pocnește din degete iar eu port acum asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu-Va mulțumesc!!
Regina-Nici o problema.
Mă duc la fete.
Ele vorbind prin mijlocul camerei.
Eu-Ey
Ana-Fată,ai fost grozava,SI arăți sexy!
Eu-Ms ms.
Alma-Dansam?
Eu-Arat eu a băiat?
Alma-proasto!mă refeream cu niște băieți!
Atunci în jurul nostru apar o mulțime de băieți,zic toți în cor
-imi acordați onaorea unui dans?
Eu mă uit la fete iar ele mă mn.
Nu știm cu care sa dansam.
Eu sunt exasperată.
Strang pumni si ceilalți sunt teleportat i mai încolo cu vreo 27 de pași,rămânând în fața noastră doar patru băieți,cei cu care aveam de gând să dansăm.
Eu mă uit la fete ele multumindummi din priviri.
Dam toate din cap si acceptam invitațiile la dans.
Eu cu cel cu par alb.
Alma cu cer cu par negru
Iar Ana SI Kate cu cei care le-au condus.
Eu-ai de gând să te ții scai de mn prințișor?
El-Poate da,poate nu..dar vreau să îmi cer scuze..
Eu-Pentru?
El-Cheetia de ieri de la petrecere..
Eu-Ce-i cu ea?Nu îmi pasă cu cine te săruți,poți să o SI fugi că nu am treabă,nu suntem prieteni,nu suntem iubiți,nu suntem nimic.
El se uită la mine trist
Nu îmi pasă,nu inteleg ce vrea de la mine!Sa mă lase-n pace!
Eu-De ce tii atât de mult sa stai pe lângă mn?
El-esti interesanta .

Scz că e scurt dar trebe sa mai postez SI la cealaltă carte,m-am cam axat pe asta..

Fata paduriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum