##BÖLÜM 1##

649 221 448
                                    

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM:))

Kitabım bir klişe veya taklit değil kitabımı okuyarak ne demek istedigimi anlayacaksınız .Sizden ricam ilk bölümü okuyup ön yargılı olmayın ikinci bölümede şans verin siz ikiye şans verince diğerlerinin devamı gelecek .Umarım kitabım sizi alır ve başka yerlere heycanla sürükler .İlk kitabımı desteklemeniz dilegiyle :))


Bu bölüm beni her daim destekleyen yeri geldiğinde benimle bol bol kavga eden , ne kadar onu öldürmek için çeşitli planlar yapsamda fjfjfjdjfj kıyamadığım canım kız kardeşim , benim çaklıtım HİCRAN'A ithafen. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ben AZRA GÜÇLÜ hayat hikayemi okurken bir çok soru işareti olacak kafanızın içinde fakat bir tanesi var ki onu hikayenin sonunda bulacaksınız soru ne mi? ## BENİM HİKAYEM KADER Mİ YOKSA PLANLANMIŞ BİR OYUN MU ???##

Eğer kendine güveniyorsan hadi gel ve #Ölümcül Dövüş'e # ilk adımını at:)

Bizim hikâyemiz 16 Ocak 2019 tarihinde başladı işte herşeyin tamamen değiştiği o gün ...


## ## ## ## ## ## ## ## ##


Yeni bir güne merhaba güneş tüm güzelliğiyle odamın içine yansırken yatağımdan uyandım.Ah tabikide şaka yapıyorum ben evet ben yataktan sakarlık yapmadan uyanacagım ne ironi ama :)

"Ah pardon ben kendimi tanıtmadım sorry evet şöyle başlayayım.

"Ben Azra Güçlü 19 yaşındayım sağlık Meslek Lisesi 12 .sınıf öğrencisiyim ama durumumuzdan dolayı özel bir hastanede hem çalışıp hemde okuyorum, İzmir'de erkek kardeşim Kaan ile yaşıyorum .Ah tabiya benim ikizim olan Kaan oda benim gibi hem çalışıp hem okuyor kendisi yakışıklı bir velet, yaa canım kardeşim ne çok severim kendisini ,ona zarar gelmesine asla izin vermem:) ondan başka kimim var ki .Tamam ya yeter bu kadar hayatımdan bahsettigim dimi ama ejjehehehe ...

####

Saat 07:00 da uyandım işe gec kalmak istemem.Hemen banyoya geçtim. Evet bu evin en sevdiğim özelliği kendi odamda banyosu olması işlerimi halletikten sonra dolabın karşısına geçtim ne kadar zor geçinsekte kıyafetler benim vazgeçilmezlerim arasındadır .Kombinim ise beyaz tişört lacivert pantolon , beyaz ve arkası kırmızı spor ayakkabı üzerine ise kırmızı ceket giydim kumral ve belime kadar olan saçlarımı tepeden at kuyruğu toplayım bir kaç nazik takı ile uydurdum hafif bir parlatıcı ve rimel ile işimi bitirdim.

Kombinim ise beyaz tişört lacivert pantolon , beyaz ve arkası kırmızı spor ayakkabı üzerine ise kırmızı ceket giydim kumral ve belime kadar olan saçlarımı tepeden at kuyruğu toplayım bir kaç nazik takı ile uydurdum hafif bir parlatıcı ve rimel ile...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(AZRA'NIN KOMBİNİ)

Sıra mutfağa gitmekte evimiz zaten küçük oldugu için 3+1 ve bahçeli (anne ve babamızdan kalma) hemen mutfağa vardım buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp masaya koydum çay kaynarken yumurtaları haşlamaya başladım 5 dk sonra herşey hazırdı tam surahiyeye su koyarken arkamdan biri kafama vurdu ve bende suyu korkudan onun yüzüne döktüm gözlerim kapalı bir şekilde gözlerimi yavaşça açarken tahmin edin kim çıktı? " Nur evet Nur siz ise Kaan sandınız degil mi"? Nur benim canım Best Friend Foreverim Nur kim mi hemen kısaca açıklayayım" Lise 2' den berli sınıf arkadaşım, Kaan benim için neyse Nur'da öyle herşeyimiz ortak olan, derdimiz oldugunda koşan ve en önemlisi iyi günde kötü günde (ayy sanki evleniyoz:) ) hep birbirimizin yanında olan iki dots .Gözümü açtığımda iki tane koyulaşmış ve her an sen öldün sinyali veren iki çift göz bana ölümcül bakışlar atıyordu .

Bende hemen kendimi savunmak için konuşmaya başladım "Bak canım arkadaşım eğer sen arkamdan şey etmeseydin bende kormayacaktım ama sen şey edince bende şey ettim tabi bu yüzden de şey oldu ve sende şey oldun demek ki sen bir daha şey etmeyeceksin ki bende sana böyle bir anda şey etmeyeyim bak valahi" ... cümlemi bitiremeden Nur konuşmaya başladı.


"Ahhgffff kafayı yiyeceğim canım arkadaşım güzel Azra'm bir sus be yavrum bir sus tamam vallahi kızmayacağım sen yeterki şu çeneni kapat tamam mı?" dedi .

"İçimden kötü kadın kahkahası atıyordum yine çok konuşarak yırttım:)) "Tamam Nur sustum o zaman sen git o zaman üstünü değiştir ama acele et yoksa işe geç kalırız. "dedim oda çoktan gitmeye başlamıştı. Tabi sese uyanan Kaan ayı gibi esneyerek

"Ahhhhh noluyo abla " dedi bende ona göz devirip.

" Kahvaltı hazır " dedim o arada çayları koyup masaya geçtim Nur'da gelmişti herkes kahvaltı ederken 10 dakika sonra saatte baktım geç kalacaktık Nur'u kolundan çekip ayağa kalktım geç kalıyoruz dedim tabi o arada Nur'da toparlandı ikimizde kapıya koşarken kapının ortasında sıkıştık Kaan bu halimize gülerken Nur homurdanıyordu bende kıkırdıyordum .Kaan ikimizi itip kendide kapıdan geçerken dış kapıya koştuk ayakkabılarımızıda giyip çantaları taktık o sırada Kaan seslendi

" Hahahahaa galiba bu ayakkabılar moda haaaa" diye anırırken ayakkabılarımıza baktık ki bakmaz olaydık ben hem kendi ayakkabımı hemde Nur'unkini giymişim aynı şekilde Nur'da biz aynı anda gülerken Kaan' da anırarak gülüyordu . (Fjdjdjdjdj bu çocuğa neden böyle hitap ediyorum anlamış değilim )

( Yarım saat sonra...)

Sonunda geç kalmadan hastaneye vardık aşık olduğum hemşire üniformasını giydim ve işime koyuldum acile kaza yapan iki hasta geldi ben onlara gereken ilk muayeneyi yaparken doktor geldi ve bayan hastayı EKG 'ye bağlamam gerektigini söyledi hemn EKG cihazını hazırladım ve hastaya yerleştirdim ardından doktorda son muayeneyi yapıp hastaları odalara yerleştirdik. (puauhjajjaj şimdilik hemşirelik bilgim bu kadar ilerleyen zamanlarda daha iyi şeyler sunacağım ) Şuanlık iki hastanında durumu iyi ögleye kadar çok yoğundum kaza , kavga yapan , intihar eden 3 ayrı vaka daha gelmişti onlarlada ilgilenirken zaman çok hızlı geçmişti şimdi ise eve gitmek için üstümü değiştiriyorum. Nurla birlikte çıkacaktık işim bitikten sonra Nur'un yanına gittim Nur hazırdı. "Hadi Nur gidelim" dedim

"Azra ben gelemeyeceğim işim çıktı da .

"Ah canım arkadaşım benim için sorun değil ama bir daha beni yalnız bırakmak yok "dedim gülerek ardından.

"Biliyosun yani insanlar cazibeme kapılıyo mazzalah kaçırırlar felan arkamdan üzülürsün " dedim.

Nur'da gülmeye başlayıp "Ah tabi nasıl unuturum senin şu cazibeni" dedi . Sonra yanağıma bir öpücük bırakıp yanımdan ayrıldı .



Bende hemen kulaklığımı takıp yol boyu yürümeye başladım hastaneyle ev arası 15 dk olduğu için bende hep bu yüzden yürümeyi tercih ediyorum tabi yorgun olduğum günler dışında" evime az kalmışken kendimi müziğin ritmine kaptırmıştım tam o sırada karşıdan karşıya geçerken siyah bir araba önümde durdu ( Ahh tabikide ödüm bokuma karıştı ne yani arabadan 4 tane iri adam çıktı boks felan mı yapım ne??) iç sesim senin götün hadi onu geçtim gücün yeter mi diye cazgır cazgır bağırken ona hak verdim ve alkışladım iste o sırada iki adam tam kaçacağım sırada kolumdan tutup burnuma birsey bastırdılar tabi bunu bayılmam için yaptıklarını anlamam uzun sürmedi.

İşte ben Nur'a ne dedim cazibe kapılıp ya beni kaçırırlarsa al işte olan oldu tabikide devreye giren iç sesim:

"Haaaa senin cazibene sıçsınlar dedi. Tam ona cevap verecekken gözlerim karardı ve kendimi karanlığa bıraktım???


##BÖLÜM SONU # #


Evet arkadaşlar inşallah bu benim ilk kitabım olacak içinde elimden geldiğince mizah ve gizem konusunu ele alacağım :)

Ama sizden tek ricam kitabımın okunabilmesi için ban oy vermeniz ve yorum yapmanız olacak umarım bu kitabımda bana yardımcı olursunuz yeni bölüm ne zaman gelir diye sorsanız yakın zamanda gelecek. İnşallah gitikçe artacak ve büyük bir aile olacağiz karakter hakında güzel bir bölümde atacağım :) kendinize iyi bakın seviliyorsuuunuzzzz.


BAŞLAMA TARİHİ♥♥♥ 16 ocak 2019 salı, gece00:11♥♥♥

##Ölümcül Dövüş##  [  ARA VERİLDİ :(   ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin