##Bölüm 5##

295 143 152
                                    

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM:))

Bu bölüm çok değerli arkadaşım Yunus'a ithafen !!!

Yunus karakteri medyada yer alıyor.

## ## ## ## ## ## ## ## ## ##

Sıradan geçen hayatım birden santranç oyununa döndü. Kimin, ne zaman, nasıl bir hamle yapacağı bilinmiyor .

Yeni bir güne daha merhaba diyerek yavaşca gözlerimi açmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü yüzüme vuran güneş buna engel oluyor .Rahatsız olmuyorum tam aksine güneşe aşık biriyim güneşin bana verdiği huzuru hiç kimse vermiyor .Yavaşca yataktan kalkıp pencerenin karşısına geçtim yüzüme vuran güneş gülümsememe sebeb oldu aşığım sarıya parlaklığına huzuruna hele ki gökyüzünün o mavisiyle buluşması bir ressamın yaptığım eşsiz bir tablo gibi duruyor.


Aklıma gelen bir fikirle hemen dolabımın karşısına geçtim hemen pandalı pjama takımı mı çıkarıp hızlıca siyah eşofman takımı mı giyindim giyindim yanıma telefonumu , kulaklığımı ve bir miktar paramı alıp odadan çıktım yavaşca Kaan'nın odasının kapalı olduğunu gördükten sonra kendimi dışarıya attım saate baktığımda 08:30 (Arkadaşlar Azra'nın hastane saatini tam oturtamadım bu yüzden saat konusuna fazla takilmayın onu ileriki zamanlarda düzelteceğim. ) olduğunu gördüm hem müzik dinleyip hemde yolda yürüyen insanların telaşını izlemek çok keyifliydi okula giden çocuklar , işe gitme telaşında olanlar ,yürüyüş yapan kadınlar ve güneşin huzur veren parlaklığı bunların hepsi tebessüm etmeme neden olurken pastaneye vardığımı fark ettim .


İçeriye girip karşımda ki gorevli kıza gülümsedim." Günaydın" dedim.


Genç kızdanda gelen sıcak tepkiyle " "Günaydın efendim ne arzu etmiştiniz" diye sordu .


"Hımm diyerek kararsızlığımı ortaya koyarak valla poğaça , simit ve çörek , tatlı ve tuzlu kurabiye alacağım ama sıcacık olsunlar" dedim. Genç kız hemen siparişlerimi hazırlamaya başladı o sırada konuşarak...



"Çok şanslısınız efendim hepsi tazecik yeni geldiler ." Kızın dediğine nerdeyse kahkaha atacaktım ne yani bana şanslı dedi oysa ki o kadar şanslı değilim he şansım yavermi gitti iki dakika sonra illaki başıma birşey gelir .Kızın uztattığı poşetleri alırken dikkatimi yaka kartında ki ismi çekti .Tebessüm ederek

"Teşekkür ederim Elif iyi günler " dedim Elif'de bana ismimi sordu ismimi söyledikten sonra ordan ayrıldım . Yürümeye devam ederken gördüğüm şey ile dona kaldım amann Allahımm o evet evet o bir ooo lann bu Çilekli pasta ne ya çilekli pasta görünce dayanamıyorum ve böyle normal olmayan tepkiler veriyorum ejjehehehe. Koşarak dükkana girip çilekli pastamıda alıp kulaklığımı tekrar takıp müziğin keyfini çıkardım evin önüne gelince Yunus'la karşılaştım.

"Aa Yunus nasılsın hiç ortalıkta gözükmüyorsun hayırdır " dedim.

" Ya hiçbir sorma Azra bu hafta çok yoğundum."Hem eve doğru yürürken tekrar Yunus'a döndüm ve ;

"Neden öyle dedin ki hayırdır neymiş bu yoğunluk?" diye sordum.

"Hani benim şu diş hekimliği sınavım varya onun için seminer vardı bende bu yüzden bir haftadır Ankara'daydım az önce de Kaan aradı eve gel dedi bende geldim ".

"Hımmm anladım cidden yoğunmuşsun ama kahvaltı etmeden bırakmam sıcacık simit , poğaça , çörek , kurabiye ve çilekli pasta aldım hemen kahvaltı hazırlamaya başlayacağım" dedim.

##Ölümcül Dövüş##  [  ARA VERİLDİ :(   ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin