BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM:))
Medyada ki müzik
SEKSENDÖRT =HAYIR OLAMAZ♥♥♥
Müziklerin bazıları bölümlere uymuyor o yüzden kafaya takmayin beğendiğim müzikleri sadece paylasiyorum :))
Benim bir tanecik Ekürüm , kankam , kardeşim , dostum daha sayacağimda okuyucu kaçmasın diye duruyorum .
Ekürüm sürekli her zaman , her yerde destekledigi için sana cokkkkkkkkkkk teşekkür ederim♥♥♥♥Haylerimizi gerçekleştirme dileğiyle bir tanecik Ekürüme =NUR'A ithafen.
## ## ## ## ## ## ## ## ## ##
Hayat bazen çok saçma bazen ise oyunun ta kendisi olabiliyor . İşte şimdi ben o oyunun içindeyim ne garip ama bu karanlıktan sonra karşıma ne çıkacak bilmiyorum işte bu karanlıktaki oyuna benimle şahit olmaya ne dersiniz???
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda bir odada olduğumu gördüm ama bu oda lacivert ahh cidden mi insan neden böyle bir zevke sahip olur ki yani şimdi buna göz devrilmez mi tabikide göz devirdim ne yani içim daraldı renk seçiminden sonra mobilya ve aksesuarları göz hapsime aldım ama bunlar çok pahalı acaba böbreğimi satsam bunları alabilir miyim :) Ama bir dakika yoksa bunlar ya benim dalağımı böbreğimi alacaklarsa ne yani bunun için kaçırılmış olabilir miyim derken kapı açıldı .
Karşımda 20 -23 yaşında bir genç duruyodu yavaş yavaş yanıma gelmeye başladı ayakkabısının sesi odada yankılanyordu" işte şimdi sıçtın" diyen iç sesimi boşverip yakışıklıya odaklandım tabiki de yakışıklı çünkü şuan tepemde durmuş oda beni süzüyo hııımmm mankenleri aratacak boy 1.90 maşallah kaslar mübarek ben burdayım diye kendini bağıra bağıra hatta böğüre böğüre belli ediyor kahve rengi saçlar ve kahve rengi gözler vay anasını böyle taşlar hala yaşıyomu derken (Bence bu kadar övgü yeter:)] Birden önümde diz çöktü ve ben aman tanrım didim nelorrrr yaa.
İç sesim" gıızz kesin teklif edecek hadi yine iyisin evde kalmadın " diye saçmalamaya başladı .
"Sen kes sesini ya diyerek ve iki tane sağlı ve sollu iç sesime tokat geçirerek susturdum "nerde kalmıştık hııımmm hatırladım önüme diz çöktü ama tabikideeeee İPLERİ AÇMAK için siz ne sandınız kiii ejjehehehe açıkçası evde kalmayacağım için sevinmiştim .
İpleride çözdükten sonra kolumdan tuttu ve beni peşinden sürükledi ne sert şekilde ne yumuşak şekilde . Ya bu adam beni nereye götürüyor ki hemen yanındaki adama kafamı çevirip .
" Kardeşim bıraksana kolumu ya benden ne istiyorsunuz " diye konuşup kolumu adamdan kurtarmaya çalıştım fakat bu bir işe yaramadı .
" Alooi abisi kime diyorum bıraksana beni ". Tövbe tövbe bu iş olacak gibi değil bu yüzden susup beklemeye karar verdim.
Kolidorda ilerlerken evi inceliyordum ev sahibi gerçekten çok zevkli fakat biraz iç daraltıcı havası olan ve yaşam enerjisi sıfır olan birisi olmalı çünkü ben açık renkleri seven birisiyim mesela sarı sebebi güneş gerçekten aşık olmam neden mi güneş bana huzur veriyor mesela sabah erken kalktığımda güneşin doğuşunu izliyorum yeri geldiğinde ağlıyor yeri geldiğinde gülüyorum ve güne pozitif başlıyorum:) Buda benim hayat kuralım sonra bebek mavisi veeee toz pembe, hımm birde asaletin rengi bordo da vazgeçilmezlerim arasında ben düşüncelere dalmışken ne ara önüne geldiğimizi bilmediğim kapının önünde genç ve arkasında ben duruyoduk tabi içerden gel sesini duyunca gencin sırtıyla olan bakışmamız sona erdi (genç dememin sebebi 20 _23 yaşlarında olması ve isminin bilinmemesi ama bu kısa süreliğine. ..) içeriye girdiğimde siyah ve lacivertin yoğun olduğu odaya girdim sert ve bir o kadarda etkileyici bir ses;
"Onur sen çıkabilirsin" Dedi.
Ne bir dakika bu şaka felansa hiç komik değil .
Yok ya kesin şaka . Hani kamera nerde, nereye el sallıyoruz .
Ben bu sesi bir yerden duyduğuma eminim ama nerden diye düşünürken sesin sahibi bana döndü ve aklıma bir hafta öncesi geldi ne yani gerçekten beni bunun için kaçırmış olamaz değil mi ???
Ne demiştim ben hayat bazen bir saçmalık bazen bir oyun işte benim oyunum çoktan başlamış ama benden habersiz peki bu oyunda ne tür şeyler olacak?? İnanın bunu bende çok merak ediyorum umarım bu oyunda ne ben ne Kaan nede Nur zarar görür onlara birşey olması büyük bir savaşın başlaması demek !!!!
##BÖLÜM SONU##
Evett sevgili okuyucularım en başından beri dediğim gibi ben ilk defa Watpad üzerinden yazıyorum yani yanlışlarım olabilir ve eminim bu yanlışları zamanla düzelteceğim şuan tek isteğim kitabımın belli bir okuyucu kitlesine ulaşabilmesi eger bu kitabı kesfettiyseniz bana yardimci olmaya çalışın ki kiatbımın sesini duyurabileyim♥♥♥♥seviliyorsunuzzz
(17 ocak perşembe 2019 gece 00:35)
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
##Ölümcül Dövüş## [ ARA VERİLDİ :( ]
Roman pour AdolescentsEğer seni düşündüğüm kadar geceler olsaydı gündüzler olmazdı... YERALTINDA DÖNEN OYUNLARA VAR MISIN ; )) ##Kaderin bir oyunu Farklı Hayat Ortak Kader birbirini tanımayan bir grup genç ? Peki ne olacakta bu gençler bir arada toplanacak ?## Sizce...