Ak stretnete človeka iba raz, môže to byť náhoda. Pokiaľ ho stretnete dvakrát, môže to byť šťastie. No ho stretnete tretíkrát , tak to je už osud.
Normádndksé príslovie
Zayn:
Když se zavřela v koupelně, rychle jsem se oblíkl a vypadl ven.
I když jsem spěchal, cestou jsem hodně přemýšlel o včerejší noci.
Byl jsem vůbec dobrý? Tak udělala se, takže asi ano! I když mohla to předstírat! Hmm... Ona byla hodně dobrá. Nevzal jsem si ani číslo. Budu doufat, že ji ještě někdy uvidím.
Byla nádherná a vtipná....
Musel jsem se rychle dostat do svého bytu, kde jsem se osprchoval a oblékl se do čistého oblečení. Vzal jsem si věci do školy a mohl jsem jít. Navštěvoval jsem nejlepší univerzitu v Bostonu. Studoval jsem Literaturu, ale abych měl lepší hodnocení, vzal jsem si i Psychologii. Dnes máme dostat nového profesora, tak jsem zvědavý.
Koukl jsem se na hodinky. Za patnáct minut jsem měl sraz s Harrym. Byl to můj nejlepší kámoš. Seznámili jsme se hned v prváku na vysoké a jsme kámoši do teď. Už jsme v posledním ročníku.
***
"Čau, bro..." plácl si se mnou Harry, když jsme se sešli na určeném místě.
"Čau..." usmál jsem se a vydali se směrem ke kampusu.
"Tak jak to včera šlo?" zeptal jsem se Harryho, který včera sbalil nějakou kočku v baru. Vlastně stejně jako já.
"Šlo to. Nebyla to žádná výhra. Přišli jsme k ní domů. O nohu se mi otírala kočka a ta byla teda mnohem víc přítulnější. No v tom oblečení byla sexy, když se vyslíkla... Dnešní podprdy lžou jak když tiskne," zasmál jsem se s ním. Pokračoval.
"Pak jsem se vyslíkl sám. Nesnáším to. Příjde mi sexy, když mě holka vyslíká, no ona si lehla na postel a čekala. Kdyby mě aspoň svlíkala očima, chápeš, ale ona koukala do stropu. Pak mě čekalo další překvapení pod jejíma kalhotkama."
"Brácho, tohle snad ani vědět nepotřebuju," řekl jsem.
"No kurva, to si piš, že potřebuješ. Viděl jsi Scary Movie 1? Tak to vypadalo asi tak nějak," zasmál se a já protočil oči.
"Takže vyletěli netopíři jo?" neodpustil jsem si poznámku a Harry se zasmál.
"Tak nějak. No kuřba za nic nestála, a sex taky moc ne. Vlastně ani nevím, jestli se udělala. Upřímně jsem se udělal já a pak raději rychle zdrhnul," pokrčil rameny a dal si do pusy žvejku.
"A co ty?" zeptal se mě, když jsme došli ke škole a mířili do posluchárny.
"Kdy jsi vůbec odešel a nebo tak?" zeptal se mě a já se pousmál.
"Vlastně jsem nespal doma," zkousl jsem si ret a Harry mě bouchl do ramene.
"Ty kanče, kdo to byl?"
"Já nevím, vlastně ani nevím, jak se jmenuje. Prostě jsme spolu pili a pak se mě zeptala jestli půjdu s ní," řekl jsem a vešli jsme do posluchárny.
"Byla úžasná. Lepší sex jsem v životě snad neměl. Bože, když si na to vzpomenu, tak tvrdnu a..." chtěl jsem pokračovat, ale byl jsem přerušený.
"Pánové, tuhle konverzaci byste si mohli nechat na soukromí," řekl ženský hlas a já s Harrym jsme se podívali k místiu, odkud se hlas ozval. U katedry se skláněla žena. Něco hledala v notebooku a špulila zadek v dost těsné sukni.
ČTEŠ
School rules (FF - Zayn Malik)
FanfictionSchool brings cheating, school brings rules, do you break them cause i´ll