School rules - part four

1K 104 5
                                    

"Kráva," nadával Harry, když jsme odešli z učebny.

"Takže už není sexy a není budoucí láska tvého života?" zasmál jsem se.

"Kurva, jasně že je. To víš, jen menší hádka. Ale viděl jsi, jak se ke mně nahla. Kruci až ty její kozy budu mít v ruce. Kámo, udělám se jen z toho," snil dál Harry a já jen kroutil hlavou.

"Nic bro, musím ještě za Rosem, kvůli praktickým, tak se měj," řekl jsem a šel opačnou stranou než Harry.

"Čus," praštil mě do zad a šel.

Zrovna jsem zašel za roh, když jsem do někoho vrazil.

"Prom... No to si děláš prdel, Tomlinson? Co tady chceš?" řekl jsem nepřijemně a ustopuil krok vzad. Jeho parfém byl tak silný, že se mi dělalo mdlo. Stejně jako z něj samotného.

"Ale Malik, copak? Dal ses na školství, když jsi zjistil, že ti fotbal nejde?" zasmál se a já se zamračil. Známe se ze zápasů. Vždy jsme byli jako kapitáni opačných týmu ti největší rivalové. Ovšem naše nenávist se přenesla z hřiště i do soukromého života. Dělali jsme si naschvály. Vyvolávali rvačky a štvali proti sobě lidi.

Mojim odchodem na školu, jsme se už 5let neviděli. Slyšel jsem o něm jen to, že si našel nějakou fakt dobrou roštěnku. Je prej sexy a dokonce s ním začala bydlet.

"Och chtěl jsem to dotáhnout víš, než jen k hloupému kopání do míče," usmál jsem se arogantně.

"Co jsi to řekl? Není to pouhé koupání do míče," zasyčel.

"Zníš jak hloupá rostleskávačka, která si myslí, že povzbuzování týmu je sport," usmál jsem se a v tom mi přistála jeho pěst v obličeji. Naštval jsem se a skočil na něj. Začala rvačka. Dávali jsme si pěstí, škrtili se a dokonce si i tahali vlasy.

"Stop. Jste normální? Jděte od sebe," někdo křikl a my jsme se od sebe odtrhli. Tomlinson si napravil sako a já tričko. Když jsem se koukl, zjistil jsem, že je to Chloé.

"Louisi?"  řekla šeptem a zněla zvláštně.

"Chloé..." usmál se jemně, až mě překvapilo, že to umí.

"Co tady děláš?" zeptala se ho tvrdě.

"Chybíš mi. Ten byt je tak prázdný a já bez tebe nemůžu být. Vím, že když jsi mi dala na vybranou, tak jsem si vybral fotbal a tebe jsem nechal jít, no lituju toho. Fotbal můžu hrát kdekoli, ale ty jsi jen jedna, tak jsem tady," pousmál se a já otevřel pusu. Takže tohle je ta sexy roštěnka, o které mluvili? No kruci! Měli pravdu, ale nechápal jsem, jak mohla být s ním.

"Děláš jsi srandu? Co si myslíš? Že příjdeš a..." zarazila se a koukla na mě. Lehce jsem se posmál.

"Pardon, už jdu," řekl jsem a hodil na Tomlinsona pohrdavý pohled a odešel.

Když jsem se po dvaceti minutách strávených s profesorem Rosem dohodl na stáži, šel jsem zpět, ale slyšel jsem hádku mezi Louisem a Chloé. Vím, že je to hnus, ale prostě jsem začal šmírovat a poslouchat.

Chloé:

"Jsi vážně neuvěřitelný. To jsi zjistil že mě potřebuješ před tím, než ti nabídli místo jako trenéra fotbalu na téhle univerzitě nebo až potom?" zeptala jsem se a on mlčel.

"Bože, to jsem si mohla myslet. Tak jestli očekáváš, že se k tobě vrátím, jsi na omylu," řekla jsem.

"Nevyváděj ano? Nezměnila ses. Pořád jseš hysterka," řekl a to jsem už nevydržela a vlepila mu facku.

"Louisi, prostě vypadni," řekla jsem a otočila se k odchodu. On mě ovšem chytil za ruku a přitáhl k sobě. Vlepil mi pusu, která se mi vůbec nelíbila. Odtrhla jsem se od něj.

"Dostanu tě zpátky. Pořád tě miluju a budeš zase moje. Je to jen otázka času," řekl a usmál se, tak moc slizky.

"Nikdy už nebudu tvoje," křikla jsem a strčila do něj. Pak mi přetekly slzy přes okraj a valily se po tvářích dolů. Vběhla jsem do svého kabinetu a byla ráda, že mě nenásledoval. Sedla jsem si do křesla a dala si tvář do dlaní.

Nevím, jak dlouho jsem plakala, ale vím, že to nemohlo přestat, takže jsem se lekla, když mi někdo sáhl na rameno.

"Promiňte, nechtěl jsem vás vyděsit," řekl Zayn.

"To je v pořádku," řekla jsem a snažila si utřít slzy, ale bylo to ještě horší.

"Jste v pořádku? Tedy myslím fyzicky? Neublížil vám?" zeptal se a hodil svůj batoh na zem.

"Jen mě trochu bolí ruka, ale jinak jsem v pořádku," řekla jsem a ani netušila, proč mu to říkám.

"Jo, viděl jsem, jak jste mu vlepila," řekl pobaveně a pak se zatvářil kajícně.

"Nechtěl jsem poslouchat nebo tak, ale šel jsem zpátky a nechtěl jsem rušit, ale taky jsem nechtěl, aby vám něco udělal, protože vím, jaký je to blbec a jak umí být agresivní," dodal a já pokývala hlavou. Skopila jsem překvapeně hlavu, když mi začal prstem jemně přejíždět po zápěstí, kde mě držel a po dlani, kterou jsem ho udeřila.

"Už jsem o tobě slyšel, ale nečekal jsem, že to budeš ty," řekl po chvíli a asi mu bylo v tu chvíli jedno, že mi opět tyká, vlastně i mně to bylo zcela jedno.

"Jak to myslíš?"

"Znám Tomlinsona už hodně dlouho, dokonce jsem ho na hřišti jednou rozbrečel, ale pak jsem šel na vysokou a byl jsem rád, že ho už neuvidím. No moji kámoši mi dávali info, jak to v týmu jde a tak a jednou se zmínili o tobě. Že má Louis fakt pěknou přítelkyni, a že s ním začala bydlet a tak," zasmál se, "no nečekal bych, že to budeš ty, protože to nechápu," zavrtěl hlavou.

"Byl jiný. Na začátku. Pak když jsme spolu začali bydlet, prostě to bral vše se mnou jako samozřejmost a opět začal být fotbal na prvním místě. Místo společných chvil to byly tréninky nebo zápasy. Když ne ani to, tak posezení u nás v obýváku a koukání na fotbal s jeho blbýma kamarádma nebo chlastání v hospodě jako oslava výhry nebo zapíjení prohry. Pak jsem dostala tohle místo a chtěla, aby šel se mnou. Vybral si fotbal a teď..." rozbrečela jsem se podruhé.

"My... řekne... že...," popotáhla jsem, "že tady dostal místo trenéra a že mě chce zpátky, když bude tak blízko. Chápeš to?" vjela jsem si rukou do vlasů.

"Nechápu. Pro mě by nikdy nebyl fotbal důležitější, než má dívka," zašeptal a pousmál se. Zvedla jsem k nemu pohled, ale on se koukal na fotky na zdi. Byl tak krásný a já opět dostala tu chuť na ty jeho šťavnaté rty. Tak jsem to prostě udělala.

Chytla jsem ho za zátylek a přitáhla si ho k polibku. Asi to nebyla žádná sláva, protože polibky byly slané od mých slz, ale i přesto jsem dokázala na chvíli zapomenout. O to víc mě potěšilo, když mi ruku zapletl do vlasů a přitáhl mě k sobě a polibky mi oplácel. Ovšem jen pár sekund. Pak se rchle odtáhl.

"To nem.. nemůžeme. J...já nemůžu..." koktal.

"Omlouvám se, já nevím, co mě to popadlo. Byl jsi tak hodný a... Promiň," řekla jsem a sklonila hlavu.

"Kurva," vydechl potichu a než jsem se nadála, znovu mě políbil. Objala jsem ho rukama kolem krku a polibky mu oplácela od těch nejvášnivějších, až k těm motýlím, které následovaly, až k úplnému ukončení.

"Není to správné a už se to opravdu nebude opakovat," řekl po chvíli a pustil mě. Pak si vzal batoh a beze slova odešel.

Já s tím ovšem nesouhlasila. Moc dobře jsem věděla, že je to špatné, ale já jsem se nemohla držet dál. Chtěla jsem ho a víc, než jsem si chtěla přiznat a možná i na víc, než jen na sex.

Tak co říkáte na novou postavu? Louis nám trochu zamíchá kartama!

School rules (FF - Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat