School rules - prolog

2.7K 105 0
                                    

Bože moje hlava. Mám pocit, že mi upadne a to mám jít dneska do práce? Kruci! Musím do práce. Rychle jsem se postavila.

"Au..." zakňučel mužský hlas. Hups, právě jsem do někoho kopla.

"Promiň," zašeptala jsem a rychle hledala něco, čím bych zakryla svoje nahé tělo. Porozhlédla jsem se po pokoji a na zemi uviděla použitý kondom.

No aspoň něco! Co se vlastně včera stalo?

Flashback

"Takže jste se právě přistěhovala?" zeptal se mě barman a musím uznat, že byl kus.

"Jo, dneska. Ještě nemám vybalenou ani jednu krabici. Řekla jsem si, že bude lepší, když se nejdříve s někým sblížím," zasmála jsem se a nechala si od barmana nalít Gin.

"Jsem Liam," řekl a natáhl ke mně ruku.

"Já jsem Chloé, těší mě," usmála jsem se a upila ze své skleničky.

"Mě taky a tenhle je na mě," usmál se a dolil mi do skleničky.

"Děkuju," mrkla jsem na něj a pak jsem očima proletěla bar. Oči se mi zastavily na muži, který byl zatraceně sexy. Tmavší odstín pokožky, uhlově černé vlasy, vyčesné do chotického, ale pracně udělaného účesu. Barva očí mi byla neznámá, ale jistě je měl v odstínu hnědé. Vysoká a štíhlá postava. Nevědomky jsem si zkousla ret a okatě ho sledovala, dokud se můj pohled nestřetl s tím jeho.

Když se tak stalo, kývla jsem hlavou, nasadila úsměv a pozvedla skleničku. Pan neznámý nadzvedl obočí, přejel si zuby po spodním rtu a pak jen jemně zvedl hlavu na znak pozdravu.

Teď byly dvě možnosti. Buď jít za ním nebo počkat, až přijde sám. Což bylo logicky lepší. Už jen z důvodu, že uvidím, že chce.

Otočila jsem se zpátky k baru a čekala, až si Liam udělá čas a doplní mi znovu skleničku.

Najednou se objevil vedle mě. Opřel se loketem a bokem o bar. Nohy zkřížil a naklonil hlavu na bok.

"Můžu tě na něco pozvat?" řekl a já se k němu otočila čelem.

"Co z toho budu mít?" usmála jsem se.

"Budeš moct říct svým kamarádkám, že tě na panáka pozval jistě ten nejvíc sexy chlap tady v baru," usmál se a odhalil krásný úsměv.

"A co když ti řeknu, že tady žádné kamarádky nemám a nemám to komu říct?"

"Je přece důležité, abys to věděla hlavně ty!" usmál se a kývl na Liama.

"Čau Liame, tady slečně, to co pije a já si dám pivo," kývl na Liama a pak se otočil opět na mě.

"Takže žádné kamarádky? To má dvě příčiny. Buď jsi nesnesitelná a nikdo s tebou nevydrží a nebo tady ještě nikoho neznáš," ťukl si pivem o moji skleničku a napil se.

"Nesouhlasím ani s jedním tvrzením. Na to první ti vlastně odpovědět nedokážu, protože to musí posoudit ostatní a to druhé taky není pravda. Znám Liama," usmála jsem se a zamávala na Liama, který se zatvářil nechápavě a pak se jen usmál.

"Tak to mění úplně celou situaci," zasmál se a mojí myslí proběhlo jen to, že on bude dneska v  mojí ložnici.

***

"Fajn, jsem zvědavá jestli překonáš můj trapas nějakou svojí historkou," zasmála jsem se a nechala si nalít od Liama už ani nevím kolikátého panáka.

School rules (FF - Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat