Soulož by neměla být dílem okamžiku, živelným vybitím, poskytujícím záblesk slasti. Měla by naopak být promyšleným konáním, poskytujícím zaměstnání na celý večer.
Zayn:
"Čau bro," řekl jsem Liamovi a sedl si na bar. Už uběhlo pár dní a já byl na prášky. Chloé mi ležela v hlavě. Perrie mě pořád sváděla, ale já jsem odolával.
"Ahoj Zayne, co si dáš?" zeptal se mě Liam a já se zapřemýšlel jestli má chuť jen na pivo nebo něco ostřejšího.
"Dej mi vodku," pokrčil jsem rameny a projel si obličej rukama.
"Vypadáš sklesle," řekl Liam, když mi nalíval vodku.
"Jsem kretén," řekl jsem prostě a vzal si skleničku s tichým díky.
"Co se stalo?" zeptal se a leštil skleničky. Teď jsem si připadal jako v nějakým filmu.
"Co se stalo? Prožil jsem ten nejlepší sex kámo. Kurva, nikdy, říkám nikdy jsem nic lepšího nezažil, fakt že jo. Už jsi takový zažil?"
"Já nevím," zasmál se.
"Víš, pořád na to myslím a teď když jsem s nějakou holkou, pořád to s ní srovnávám a to je úplně v prdeli, protože si nemůžu užít," upil jsem.
"Kdo je ta šťastná?"
"Raději to nechtěj ani vědět, protože se nemám ani čím chlubit. A víš, co je na tom nejhorší?" jen záporně zavrtěl hlavou.
"Že ji vidím každý týden a nemůžu nic dělat!"
"Proč? Chceš to znovu?" zeptal se a já se zamyslel.
"Chtěl, ale nemůžu," zavrtěl jsem záporně hlavou.
"Ale hovno. Prostě ji popadni, přitiskni na stěnu a vyšukej ji z hlavy mozek," pokrčil Liam jednodušše rameny.
"Kdyby to bylo tak jednoduché, udělal bych to kámo," odporoval jsem.
"Tak mi řekni jeden dobrý, ale varuju tě, dost dobrý důvod, proč nemůžeš," řekl a zapřel se o bar.
"Vyspal jsem se se svojí profesorkou," řekl jsem a Liam se začal smát.
"Tak to jsi ty?"
"Cože? Ty to víš?" zeptal jsem se zvědavě.
"Chloé si mi taky stěžovala," zasmál se a já se zamračil. Takže stěžovala? Že to byla chyba? Nebo že jsem stál za hovno? Kruci!
"Takže stěžovala? No to je super," řekl jsem naštvaně a vypil skleničku.
"No ne tak doslovně. Vlastně... Držím pusu," řekl Liam a odešel. Já jsem raději hodil peníze na stůl a odešel taky. Byl jsem nadržnej, ale nejhorší bylo, že zítra jsem ji měl opět vidět ve třídě. Kruci!
***
Seděl jsem vedle Harryho v první lavici a čekal na naši profesrku. Chloé. Nechtěl jsem sedět v první řadě, ale podle Harryho cituji: "Brácho, takhle budeme mít to její dokonalý tělo v HD rozlišení." Takže sedím v první lavici a čekám.
"Kurva," vydechl Harry a já zvedl hlavu. Vypadala dobře. Na učitelku. Měla kraťasy, tílko strčené dovnitř, sako a boty na podpatku. Jo její opálené nohy se krásně vyjímaly a Harry slintal. No asi jako všichni kluci v naší třídě včetně mě.
***
Chloé:
Zrovna jsem šla do svého kabinetu, když jsem nemohla najít klíče. Hrabala jsem se v kabelce, když jsem na druhé straně chodby zaslechla hlasy. Zvedla jsem hlavu a viděla Harryho Stylese a Jade Thirlwall. Ona se opírala o stěnu a on měl jednu ruku vedle její hlavy.
"Včera jsem si to fakt užil," řekl a namotával si na prst její pramen vlasů.
"Jo to já taky, takže doufám, že si to zopakujeme!" usmála se a přejela mu rukou po hrudi. V rychlosti jsem si vzpomněla, když jsem byla já na vysoké a potichu se zasmála. Našla jsem klíče a vklouzla do kabinetu.
Připravila se na hodinu a šla. Dnes jsem v učebně první nebyla a přišla jsem přesně na čas. To, že Zayn a Styles seděli v první řadě, mě překvapilo. Položila jsem si věci na stůl a připravila si prezentaci.
"Takže dobrý den, dnes budeme pokračovat v Behaviorismu. Dnešní podtéma je Sociální úmění a podmiňování. Na chování jednotlivce mají velký význam odměny a tresty, které mu poskytují druzí lidé, sociální učení je tedy považováno ze speciální případ operantního podmiňování.
Některým vzorcům chování se člověk učí přímou zkušeností - jedinec je odměňován nebo trestán za to, že se chová určitým způsobem, jinak se tomu říká posilování.
Takže moje otázka zní, jaké máme druhy posilování?" zeptala jsem se koukla se po tříde. Ovšem pan Styles se opět koukal mlsně na mě a při tom něco šeptal Zaynovi.
"Pane Stylesi?" usmála jsem se.
"Ehmm... jaká byla otázka?" zeptal se.
"Jaké máme druhy posilování?" zopakovala jsem.
"No... to je dobrá otázka a já na ni neznám odpověď," řekl.
"Pane Stylesi, měli jste to za domácí úkol. Možná byste se tomu měl příště věnovat více času než slečně Thirlwall," pousmála jsem se.
"Já bych raději věnoval čas vám," řekl. Ano, to je přesně ten typ muže, který nemám ráda. Je sexy, ale při tom slizký.
"Opravdu?" usmála jsem se a přešla k jeho stolku, o který jsem se opřela rukama. Slyšela jsem šepot po třídě, protože jsem s ním právě flirtovala.
"Ano," řekl a olízl si rty.
"No tak dobře. Do příští hodiny chci esej na téme Sexuální obtěžování, která bude mít 3000 slov. Pokud mi ji nepřinesete, nebudete mít kredity," řekla jsem a usmála se.
"Ale..." zamračila jsem se a on zmlknul.
"Takže, kdo mi chce odpovědět?"
"Slečno Edwards?" koukla jsem se na drobnou blondýnku.
"Nevím."
"Fajn, takže je tady někdo, kdo to ví?"
Nikdo nezvedl ruku, což mě zklamalo.
"Pane Maliku?" zeptala jsem se Zayna a věděla, že to bude vědět.
"Přímé, zástupné, sebeodměňující nebo sebetrestající," odpověděl mi.
"To je správně. Děkuji. Lidé se chovají konsistentně, pokud zůstávají relativně stálé situace, se kterými se setkávají a role, které hrají. Mnoho chování není odměňováno či trestáno v různých prostředích jednotně. Jedinec se učí rozpoznávat souvislosti, v kterých je určité chování vhodné a v kterých nevhodné. Z tohoto dùvodu stoupenci teorie sociálního učení popírají užitečnost popisu osobnosti pomocí rysů, jako např. "agresivní" a argumentují tím, že tyto termíny zakrývají transsituační variabilitu chování."
"Ano slečno Edwards?" zeptala jsem se, když zveda ruku.
"Co přesně to znamená?"
"Např. agrese ve škole je přijatelná na fotbalovém hřišti, ale ne ve třídě při vyučování," usmála jsem se a ona přikývla a napsala si poznámky. Pak jsem pokračovala v přednášce.
"Takže se uvidíme za týden a pane Stylesi, nezapoměňte na esej," usmála jsem se.
ČTEŠ
School rules (FF - Zayn Malik)
FanfictionSchool brings cheating, school brings rules, do you break them cause i´ll