514 36 3
                                    

Sam gelmişti ve Cass'in söylediği gibi ''konuşma zamanı''ydı. İlk olarak yaklaşık 1 aydır görmediğim kardeşime sarıldım. Hala içimde büyük birşüphe ve endişe vardı ve sanki bu beni boğuyordu. Olanları anlatmamak ise bambaşka bir baskıydı. Sessizliği Sam bozdu. Cass'e dönüp

-Yeni özün için kutlarım.

O bunun Cass'in gerçek özü olduğunu bilmiyordu. Ona olanları sonra anlatırdım. İlk olarak konuşmamız gereken başka bir konu vardı. Daha öneml bir konu.

-Sammy seninle konuşmam gereken çok önemli birşey var. Bunu daha tuhaf nasıl söylerim bilemiyorum ama ben aşık oldum.

Hemen heyecanla ''Kim bu şanslı kız?'' ''Yoksa onu buraya mı getirdin?'' gibi sorular sormaya başladı. Kim bu şanslı kız mı? sanki onu hayal kırıklığına uğratıyormuşum gibi hissettim.

-Sammy lütfen beni yargılama.

-Tabiiki Dean abimi yargılamam.

-Sevdiğim kişi bir kız değil.

Gözlerinden şaşkınlığı okunuyordu ama bana kızmadı. Fakat sanki gözlerini Cass'e çevirmişti.

-Evet Sammy o kişi Castiel.

Sanki bunun olacağını biliyormuş gibiydi. Belkide farketmiştir nede olda psişik çocuk olan oydu.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Castiel'den devam...

Dean cidden söylemişti ve Sam korktuğumuz gibi yapmamıştı. Arada birkaç saniye suskunluk oldu. Sam üzülmemişti ve bence abisi için seviniyordu. Onlara doğru bir adım attım.

-Üzgünüm Sam ama bu ilk kez oluyor. Yani ilk kez böyle hissediyorum.

-Üzülecek birşey yok Cass. Sen kötü birşey yapmadın. Zaten tahmin etmiştim ama çok inanmamıştım. Eğer Dean sonunda doğru kişiyi bulduğunu düşünüyorsa bende saygı duyarım ama lütfen bu durumu dahada tuhaflaştırarak benim yanımda birşey yapmayın.

Dean'e baktım Sam'e gülümseyerek ''anlaştık'' dedim.

-Sam birde bundan kimseye bahsetmesen olur mu?

-Tabiki söylemem.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Dean'den devam...

Sam'e Cass'in özü hakkında olanları anlatıktan sonra artık bize göre bir iş bulmamız iyi olurdu. Sam internette araştırma yapıyorken bende Cass'in yanına gittim ve

-Biz bir olay bulabilirsek bizimle gelecek misin?

-Cennet hala çok karışık Dean. Biliyorsun ki melekler birine itaat etmek isterler ve cennette artık bir otorite yok. Bu otoritenin ben olmasını istiyorlar. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ben bir lider olmak istemiyorum sadece sıradan bir melek olmak istiyorum. Keşke hepsi özgür olmanın ne demek olduğunu anlasa.

Sesi çaresiz ve umutsuz çıkıyordu. Yaptığı onca yanlıştan sonra terkrar başarısız olmaktan korkuyordu.

-Cass biliyorum eski liderlik denemelerin çok başarılı sonuçlanmadı ama eğer onların istediği kişi sen isen bence bir kez daha deneyebilirsin. Onların başında bir otorite olmak istemiyorsan bile bir yol göstericiye herkesin ihtiyacı vardır. Göründüğü üzere içlerinde özgür olmanın nasıl olduğunu bilen bir sen varsın.

∞ DESTİEL ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin