Sabahın köründe kargalar daha bokunu yapmadan uyanmıştım lanet olası ki. Gözlerimi açtığım gibi geri kapatmıştım. Çünkü hava daha kapkaranlıktı ve ben ancak gündüzken uyanabilirdim. Ya tabii ki şaka ama bu ne? Bu saatte ne diye uyandım şimdi ben.!
Zorda olsa gözlerimi açıp diğer alarmları kapattım. Uyanmak için bir dakikada bir alarm çalıyordu. Bütün alarmları kapatmak tek tek susturmaktan iyidir diyerek yatakta doğruldum. Saate baktıktan sonra telefonu komidinin üstüne koydum ve yataktan üşüyerek çıktım. Sabah bu saatler çok soğuk oluyordu. Hemen koşarak tuvalete gittim. Çünkü tuvaletimi yaptıktan sonra üşümem kesiliyordu. Tuvaletimi rahatlayarak yaptıktan sonra banyoya gidip ellerimi ve yüzümü yıkadım. Gözlerim şişmişti. Bir dakika şişen yerim sadece gözlerim değildi. Yüzümde uykusuzluktan şişmişti. Öfff! Bıktım yüzümün şişmesinden. Üzerimdekileri çıkarıp kirliye attıktan sonra küvetin içine girip yıkanmaya başladım. Rahatlamaya ihtiyacım vardı. Kendimi güzelce sabunladıktan sonra durulandım ve çıktım. Bornozumu üzerime geçirdikten sonra ise odama ilerledim. Minnak kedim bile hâlâ uyuyordu. Kurulandıktan sonra dolabımın önüne geçip kıyafetlerimi gözden geçirdim. Bir iki saat sonra okula gitmem gerekiyordu. Ütülü bir şeyler bulduktan sonra iç çamaşırlarımı giyinip ütülü kıyafetlerimide üzerime geçirdim. Saçımı elimle dağıtarak ıslaklığını gidermeye çalıştım. Ardından aynanın karşısına geçip kurutma makinesiyle saçımı kurutup şekillendirdim. Yüzüm hâlâ şiş duruyordu. Aynanın önündeki yüz kremlerini sırasıyla sürdükten sonra dudağıma nemlendirici sürdüm. Ardından çantamı ve telefonunu aldıktan sonra odamdan çıktım.
Çantamı sandalyeye ve telefonumu da masanın üzerine koyduktan sonra mutfağa girip buzdolabını açtım. Süt çıkarttıktan sonra yukarı dolaptan da kase çıkardım. Gevreği içine koyduktan sonra sütü ilave ettim ve kaşık alıp masaya oturdum.
Tam ağzıma sütlü gevreği atacakken telefonumun titremesiyle irkildim. Ağzıma gevreği attıktan sonra telefonu elime aldım ve gelen bildirime baktım. Mesaj gelmişti. Tıklayıp açtıktan sonra mesajın Yeri'den geldiğini gördüm.
💌 "Uyandın mı?" -YR
💌 "Zor bile olsa uyanmayı başarıyorum" -JK
💌 "O zaman günaydınn~ okula mı gideceksin?" -YR
💌 "Evet" -JK
💌 " Tamam" -YR
💌 "Sen?" -JK
💌 "Ben bugün okula gitmeyeceğim. Gangnam da işim var o yüzden erkenden uyandım." -YR
💌 "Ah.. Anladım. O zaman seni tutmayım. Dikkatli ol. Görüşürüz Yerishi" -JK
💌 "Oh~ Sende kendine dikkat et.! Görüşürüzzz~" -YR
Yeri ile mesajlaştığım süre zarfınca yemeğimi yememiştim. Bu yüzden telefonu hemen masaya bırakıp gevreği yemeye başladım. Bitirdikten hemen sonra kalkıp mutfağa bıraktım ve vitamin haplarımı içtim.