only 3

103 22 9
                                    

•••

Oha! Biri beni öptü! Yanağımda baskı hissettim, kesinlikle biri beni öptü. Gözlerimi açıp beni öpen kişiyi utandırmak istemiyordum. Uyuma numarası yaparak yanağımdan çekilmesini bekledim. Yanağımdan yavaşça çekildikten sonra çantasını toplamaya başladı. Ney? Daha demin çantasını toplamaya başladı mı dedim ben?! Evet, evet kesinlikle beni öpen kişi oydu.

Kim Yerim.

Ama neden?

Aish!

••••

Şaşkınlığımla aniden doğruldum ve Yerim'e bakakaldım. O çantasını toplamaya devam ediyordu. Yüzüne baktığımdaysa utançtan kıpkırmızı olmuştu.

"Yeri?" yutkundum.

Çantasını kaparken konuştu Yerim.

"Efendim Jungkook?"

Neyse. Bilmiyormuş gibi yapsam daha iyi olacak. Şimdilik.

"Ders ne ara bitti?" Diye bir soru yönelttim ve etrafa bakındım. Sınıfta bizden başka kimse yoktu.

"2-3 dakika oluyor.. Horluyordun." Dediğinde güldü. Sanırım benden başka bir şey duyacağını düşünmüştü. Kasılan yüzü bir anda rahatlamıştı çünkü.

Horladığımı düşününce kıkırdadım. Kolay kolay horlamazdım ki. Komik. Çantamı alıp ayağa kalktım. "Hadi yemek yiyelim. Acıktım" dediğimde ciddiydim.

Yeri de çantasını sırtına geçirip ayağa kalktı. "Ben gelmesem olur mu?" Dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım. Bir şeyler karıştırıyordu.

"Neden?" Diyip bahanesini duymayı bekledim. Kollarımı göğsümde birleştirip yüzüne baktım. Endişeli bir suratı vardı. Neyi duymamdan falan korkuyordu? Ya da neyden bu kadar korkuyordu?

"Iı..şey..şeye gideceğim.." dediğinde

aniden "nereye?!" diyerek sert bir şekilde konuştum.

"Kızlar çağırmıştı..." kafasını öne eğdi.

Derin bir nefes alıp ellerimi saçıma geçirip karıştırdım.

"Delireceğim Yeri! Ne diye hâlâ onların peşinden sürünüyorsun?! Onların nasıl birileri olduğunu gayet iyi biliyorsun! Peki daha ne diye yanlarında dolanmaya çalışıyorsun!? Yeri.. Lütfen." acayip sinirlenmiştim. Ona yapılanları neden bu kadar çabuk unutabiliyor. İstenmediği ortama neden gidiyor anlamış değilim.

"Jungkook..gitmem gerek. Gideceğim de. Buna sen karışamazsın. Onlar benim arkadaşım." dediğinde iyice sinirlenmiştim.

"Hah! Arkadaşmış. Kıçımın arkadaşı! Peki Yerim. Git. Ama bundan sonra ben de senin yanında olmayacağım." Yüzüne 5-6 saniye baktıktan sonra arkamı dönüp sınıftan çıktım.

Sinir küpüne dönmüştüm Yeri yüzünden. Hızlı adımlarla okuldan da çıktıktan sonra derin derin nefes alıp vermeye başladım. Yorulmuştum. Etrafıma baktıktan sonra nereye gideceğim hakkında bir fikrim olmadığı için herhangi bir yoldan yürümeye karar verdim ve ilerlemeye başladım. 1 saat etrafta salak salak dolanmıştım. Eve gitmeyi planlıyordum. Eve doğru ilerledim.

𑁍 only then || completedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin