Andrew:
"Hej chalani to je to dievča zo školy Nataly, je úžasná." Ale stale neviem že prečo ma nechce a správa sa ako nedostupná aj keď viem že ma chce, každá ma chce.Pretože som najkrajší chalan zo školy a všetky baby po mne idú buď ma balia alebo sa okolo mňa obšmietajú. Však to chápete?! Ešte som sa ani nepredstavil volám sa Andrew a som na stredne škole kde chodí aj Nataly, tak už viete že mám 17 a onedlho 18.
"Ahoj Naty kam si sa to vybrala takto neskoro večer??" hodil som na ňu úsmev od ucha k uchu.
Toľko ironie v jednej vete, úsmev som mu opätovala späť. "Čau, čo ťa to zaujíma, môžem si chodiť kam chcem a kde chcem." Aj keď s neradosťou ale musela som ho odbiť dnes naozaj na neho náladu nemám a hlavne si ju nechcem skaziť ešte viac.
"Niekto sa nám hnevá." celá parta sa začala smiať no keď Andrew zvážnel tak zostalo ticho. Zakričal na mňa a rozbehol sa za mnou. Od zadu ma chytil okolo pásu a zastavil ma.
"Ja viem že ťa do postele dostanem slečinka a vieš to aj ty tak nebuď nedostupná."
"Hmm, to si myslíš len ty a daj mi pokoj, okamžite ma pusti." Nechcel ma pustiť mikala som sa a trepala ale nepomohlo, nakoniec som to vzdala a zostala som nehybne stáť v jeho náručí. Mikol rukou a chalani z jeho bandy išli preč, zostala som s ním sama stáť v strede cesty. Teraz neviem čo bude nasledovať, keď ma bude chcieť pobozkať čo spravím utečiem alebo sa nechám?!
"No, prečo ma vlastne nechceš a nie si ako všetky ostatné?" som si trochu neistý že čo mám očakávať tak ju stále držím za bok aby mi neutiekla.
"Ty si naozaj myslíš že som taká sprostá a budem ďalšia na tvojom zozname kuriev?" snažila som sa tváriť vážne aj keď som mala chuť sa mu chodiť okolo krku a začať ho bozkávať. Niečo ma k nemu priťahuje neviem čo to je ale chcem s ním tráviť každú sekundu môjho života.
"Nie ty si iná, ako ostatné ty nie si taká ako ony. Ty sa mi nehádžeš pod nohy len aby som si ťa všimol ty ideš po svojom a to ma na tebe priťahuje možno si myslíš že som kurevník ale nie je to tak. Posledných 6 báb som odmietol kvôli tebe, lebo na teba stále myslím." mal som na krajíčku slzu no klipkaním očami som to zahnal, nemôžem pred ňou revať aspoň nie tu a hlavne nie teraz keď som jej vyznal lásku, neviem čo to do mňa vošlo.
Nataly:
Nechcela som mu na to odpovedať proste som mala chuť utiecť z reality hneď a zaraz. Potrebuje prechádzku sama porozmýšľať o všetkom čo mi povedal. Nezostávalo mi nič iné len mu utiesť. V tej sekunde som sa mu vytrhla zo zovretia a rozbehla som sa do temnej uličky neviem kam som šla nepoznám to tu no potrebovala som újsť inak by som sa mu hodila okolo krku a to nechcem, nechcem podľahnúť.Musím byť silná. Momentálne neviem kde som len dúfam že som sa nestratila, ahh nie nakoniec so vyšla pri supermarkete kde som mala prvé rande. Bol to úplny dement a ja som bola slepo zamilovaná, predsa nie som jediná ktorej sa to stalo. Z rozmýšľania ma vytrhol môj mobil ktorý zvonil už po druhý krát a ak to nezdvihnem tak sa bude o mňa mama bát. Zavolám jej keď budem doma teraz nemám na to náladu aby som sa jej spovedala že čo sa deje, kde som či som poupratovala a také pičoviny ma vždy vedia iba vynervovať, ešte viac než som. Z toho čo mi povedal Andrew som úplne nameko, teraz neviem že čo od neho môžem očakavať aj sa bojím že keď ho stretnem tak bude to isté bojím sa mu priznať moje city, bojím sa mu povedať že som sa zamilovala.
Konečne som prišla domov som trochu unavená akurát tak na rýchlu sprchu a spať. Vyzula som zo seba vansky zamkla som dom a rozbehla som sa po schodoch hore do mojej izby. Zobrala som si pyžamo a nahrnula som sa do kúpeľne. Vyzliekla som sa a vstúpila do chladného sprchovacieho kútu a pustila na seba prúd teplej vody. Namydlila som sa a umyla si vlasy potom sm zo seba zmyla všetkú penu zastavila vodu a vyšla z kúpeľne v uteráku. Poutierala som sa a obliekla sa do pyžama a zalahla som do postele. Ešte som omrkla facebook a uvidela som asi 5 správ od Andrewa. Usmiala som sa a niečo ma hrialo pri srdci, chcela som mu odpísať ale zmohla som sa na to iba sprosté "videné". Takže som mu neodpísala iba som si to pozrela a zamkla som iPhone a odložila na stolík, o chvíľu som zaspala ako 5 ročné bábätko.
Už som sa na polku prebrala a pozriem na mobil a je 11:05 to som tak dlho spala? to nie je možné. No sú prazdniny a včera som bola do 00:15 s Andrewom a potom som mu ušla. Nemôžem na to zabudnúť, alebo môj mozog nechce. Pomaly sa trepem z postele sedím na posteli a idem pozrieť facebook. Žiadná správa ani upozornenie, uzamkla som obrazovku a šla som do kúpeľne, dala som sa trošku doporiadku a vbehla do kuchyne. Začala som si robiť hrianky s marmeládou. Keď som sa nejadla tak som sa rozhodla ísť k moru vonku je 35°C, je čas sa ísť trošku opáliť som biela ako stena ak nepočítam to čo ma chytilo keď som bola na dvore. Vybehla som do izby a smerovala som ku šatníku. Z neho som si vybrala plavky, žabky, uterák a taký svetrík keby náhodou sa schladilo. Obliekla som si plavky zobrala uterák a mohla som vyraziť šla som zadním vchodom je to bližie k pláži. Lahla som si na lehátko a uterák som si dala pod hlavu aby ma to netlačilo. Začala som sa opaľovať sem tam som sa šla do vody ovlažiť. Kým som sa sušila a utierala som sa tak som videla Andrewa. Ako sa bozkáva z jednou štetkou zo štvrte, už som mu chcela veriť že sa mu naozaj páčim. Ešte že som nenaletela. Náhle ak ma zbadal tak sa od nej odlepil a šiel smerok ku mne.
Hi guys?! ďalšia časť bude až 3-5 septembra :) Dúfam že sa vám táto časť páčila a dúfam že sa tešíte na ďalšiu že čo povie Nataly Andrew... ;)
I♥you all :3
ČTEŠ
Princess Of School
Fanfiction"Life is nothing but a game, that most of us will lose." "Život nie je nič iné,iba hra,ktorú väčšina z nás prehrá."