5.časť

42 2 0
                                    

Andrew:

Cítil som jej jazyk v mojich ústach, bolo to niečo neskutočné. Milujem keď sa mi podarí to čo chcem, a hlavne pobozkať osobu ktorú milujem.... Len čo sme sa nadýchli a opreli sme si čelá o seba, tak ja som chcel viac, nechcel som prestávku chcel som pokračovať. Začal som ďalší nekonečný bozk, obmotal som si ruky okolo jej pásu. Prehlbil som náš bozk, no vtom sa náš bozk skončil. Ukončila ho ona, ten vášnivý a dravý bozk. Zahľadel som sa do jej krásnych modrých očí, keď sa na mňa pozerá s tými kukadlami tak by som spravil čo koľvek, doslova. Milujem jej pery, jej oči, jej dokonalú postavu, jej hlas, ktorý ma dostáva priam do siedmeho neba.

Nataly:

Prerušila som bozk, nebolo to preto že sa mi to nepáčilo ale preto že som sa začala dusiť, budem asi chorá. No musela by som to skončiť ak tak lebo nie je moc príjemné keď vás načape doktor, alebo sestrička. V tom niekto otvoril dvere.

"Dobrý deň, slečna Clark. Je vam lepšie ?? Ak áno tak vás zoberieme ešte krv a môžete ísť aj s túto vaším priateľom domov." Milo sa na mňa usmial a čakal kým mu odpoviem.

"Jasné že mi je lepšie, ďakujem za všetko pán doktor. A vrhnime sa na tu krv nech už môžem ísť s mojim piateľom domov." Do toho slovíčka priateľom som vložila toľko irónie a hnevu že až to zo mňa "sršalo". Do toho som sa milo usmiala a tvárila sa čo najmilšie pokiaľ nezmizol za dverami.

Mala som sto chutí vynadať Andrewovi, ale nespravila som to lebo sa mi to páčilo, páčilo sa mi to že to povedal len kvôli tomu aby ma videl. A ani som sa nechcela hádať. V priebehu 5 minút prišiel doktor zobral mi krv a doniesol mi moje oblečenie. Rozlúčila som sa a išla som spolu s Andrewom ku mne domov. 

***

Vystúpila som z auta, hneď na to aj Andrew a oprel sa o auto tak aby ma videl. Kým som odomikala dvere tak stál stále na jednom mieste, neviem že o čo sa snaží. Ale nenechám ho čakať hádam vonku.

"Poď dnu a chovaj sa ako doma." zavelila som zo smiechom v hlase.

Len čo som dopovedala som sa rozbehla do mojej izby aby som sa konečne osprchovala a zmyla zo seba nemocničný pach, naozaj ho neznášam. Pre istotu som sa zamkla a pomaly vyzliekala, nakoniec všetko hodila do prádlového koša a vošla do sprchového kútu. Pustila som na seba príjemný prúd horúcej vody a relaxovala, po čase som vodu vypla zobrala sprcháč a vytlačila si ho na ruku. Poumývala som sa od hlavy až po pätu a potom zmyla penu, umyla som si vlasy a tiež poriadne poprepláchovala vodou. Zabalila som sa do uteráku a na hlavu som si spravila turbán a šla do izby. V mojej izbe ma nič neprekvapilo, ako inak mohla som zamknúť aj tieto dvere. Len čo som otvorila dvere som uvidela Andrewa, ktorý sedí na posteli a zíza na mňa s otvorenímy ústami, ako keby ešte babu nevidel iba v uteráku. Mávla som nad ním rukou a ďalej som si šla po svojom, to znamená že som vošla do šatníka a vzala som si rozťahané tepláky, spodné prádlo a šedé tielko. Všetko som to schmata a pobrala sa do kúpeľne, v kľude som sa prezliekla a potom otvorila dvere. Ale už tam nebol, izba bola prázna. Tak som sa pobrala do kuchyne, bola som neuveriteľne smädná. Bol tam, bol v kuchyni, sedel za stolom a pil džús. Vybrala som si pohár a prisadla som si k nemu, naliala do pohára džús a začala konverzáciu.

"Čo ty tu? Z izby si zmizol ako smrad!" začala som sa smiať ako praštená, a nevedela som prestať.

"Nič, nič.... Čo takto si pozrieť dáky film?" snažil som sa to vysloviť dosť krotko, aby sa to ujalo a aby ma nezrušila hneď čo vyslovím prvé slovo.

"Kľudne, práve som to chcela aj navrhnúť, aký si pozrieme?" hneď som hodila inú tému a radšej som sa opýtala na film... 

"Čo takto.... Fault in our stars??" vedela som že navrhne niečo romantické, nevadílo mi to.

"V poriadku, idem si pre deku a spravím pukance, prosím nájdi medzi cédečkami ten film. Ďakujem." milo som sa usmiala a šla si po svojom.

Andrew:

Celý natešený som šiel preberať cédečka a hľadať náš film. Už som prehrabal asi 3 kôpky a ešte stále som ho nenašiel, je na rade švrtá kôpka. Prehadzujem cédečko na cédečko a zrazu... Našiel som ho, po dlhom hľadaní, už som mal chuť s tým prestať ale nakoniec som ho našiel. Celý šťastný som ho daj do DVD prehrávača a čakal kým príde moja láska. Už zchádzala dole schodmi... Bola oblečená tak obyčajne, tak ako nechodí nikto von. Deku držala v ruke, prišla ku gauču a hodila ju po mne. Hneď som sa začal brániť, rozbehol som sa po nej a naháňal ju po celom dome.Konečne som ju chytil a začal som ju štekliť, začala sa vrtieť a potom sa mi vyklzla zo zovretia a už bola v obývačne na gauči. A len zvolala.

"Andrew! Už som to pustila... Ak neprídeš tak prídeš o to najlepšie!!" Zakričala som to s plných plúc aby ma počul až do kuchyne, z úsmevom na tvári som pobúchala po sedačne a tým som mu naznačila aby si sadol vedľa mňa.

Vybral som z mikrovlnky popcorn a krokom som prišiel pri gauč. Popcorn položil na stôl a sadol si, ruku som si prehodil cez Natyne plece a pritiahol som si ju prišie. V tom momente si položila hlavu na moju hruď a zakrila nás dekou, kde sme sa objali a potom spoločne pozerali. 

***

Prešla už skoro hodina filmu, Naty zaspáva v mojej náručí. Predsa je už skoro deväť hodín. Už aj mne sa zíva, jemne som sa podvýhol a vyklzol som z objatia. Šiel som stopnuť film, dopozeráme si ho zajtra. Zobral som ju do svojej náruče a vošiel do jej izby, položil ju na jej veľkú posteľ a zakril. Pobral som sa do kúpeľne kde som sa vyzliekol do boxerok a šiel za Nataly. Ľahol som si k nej, posunul som si ju blišie a ona sa ku mne pritúlila. Chvíľu som nemohol zaspať lebo som rozmýšlal nad všetkým, ako to medzi nami je, či sme niečo viac alebo nie. Stále mi moje svedomie nedá pokoj. Ale nejdem ju do ničoho síliť, ak bude chcieť tak mi to povie alebo keď bude správny čas tak jej to poviem ja. Po dobrej dlhej dobe som konečne zaspal a spal som až do rána, aspoň raz keďže som po doku mojej milovanej osoby. 

Túto časť venujem mojej spolusediacej v škole.... Je to pre teba @Adriane769 :D Mám ťa rada :D :D 

I♥you all :)

Princess Of SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat