1.časť

187 3 0
                                    

Nataly:

Práve ležím doma na postely a užívam si prázdniny ktoré aj tak skončia tak rýchlo že sa ani nenazdám. Som sama doma lebo moji rodičia išli na cestovku a vrátia sa až o 2 týždne takže všetko upratovanie v celom dome zostalo iba na mne. Hádam si zo mňa robí srandu aby som ja upratovala? ledva si upracem svoju izbu, keby záležalo na mne tak už dávno máme upratovačku, keby moja mama nebola "fajnovka". Vždy keď sa pozriem na ten zoznam vecí tak sa mi až zakrúti hlava a je mi na odpadnutie, lebo moja mama si myslí že keď poupratujem celú vilu tak budem zo mňa "žienka domáca". Mýli sa narozdiel od nej mám veľkú budúcnosť aspoň si to myslím keď že sa učím na samé jednotky na Johnovej strednej Univerzite v Los Angeles. Som rada že sme sa pred rokom presťahovali sem pretože bývame vo veľkej vile pri mori, áno sme bohatý zase nie multimilionári ale môžeme si to dovoliť. Ja som sa asi ešte nepredstavila volám sa Nataly Clark. Keďže chodím na strednú tak mám 16 rokov a o 2 mesiace 17 už sa neviem dočkať mojej oslavy otec mi sľúbil že oslava bude na súkromnej jachte kde pozve nejaké hviezdy keď už vie že onedlho budem slávna aj ja. Viem totiž spievať, chodila som aj na talentovú školu ale bolo to marné spev už viem a teraz sa potrebujem vzdelávať. Nechcem skončiť tak ako môj starší brat Josh ktorý je momentálne v base za vraždu a za drogy. Už som sa s ním nevidela 5 rokov a asi ani neuvidím keďže je na doživotí. A teraz dosť o ňom vráťme sa ku mne. Keby sa mám sťažovať na svoju postavu tak akurát až na moje bruško, nemám ho podľa svojích predstáv ale predsa nikto nie je dokonalý. Pýtate sa že či som mala priateľa? áno mala bolo ich veľa až na to že ma využili a odkopli a Andrew ten najkrajší z našej školy ktorého chce každá, každú iba pojebe a odjebe to je jeho motto (obrázok dole naboku tak vypadá Andrew ;). Už sa pokúšal aj mňa dostať do postele ale nemala som záujem aj keď je zlatý, krásny, výnimočný no musím si dať pokoj nechcem byť ďalšia na zozname. Už 2 dni sedím doma čo nemám ísť s kým von, všetci sú na dovolenkách len my sme museli ísť ešte počas školy lebo rodičia nemali inokedy voľno. Nič iné mi nezostáva len sa ísť prejsť na pláž a popozerať nejakých pekných chlapcov. Ja len dúfam že nestretnem Andrewa pretože tie jeho krásne zelené oči ma priam prepaľujú ako laser. Vždy keď ho vidím tam mu venujem úsmev ale to len preto lebo ho rada provokujem, potom si myslí že ma už má tam kde chce ale nemá. V škole po mne stále pokukuje ale ja o vždy odignorujem. Kašlem na každého idem si vyvetrať hlavu, idem sa prejsť po pláži. Postavím sa s postele a pomalým tempom sa plazím do šatníka a vyberám čo si oblečiem trošku sa schladilo tak čierné obtiahnuté jeansy svetrík a vansky. Ešte si zbehnem po iPhone a sluchátka. Môžem vyraziť. Zamikám dvere a ešte len z domu nevídem a aha koho vidím.


Píšem už asi 3 krát nejakú story ale stále ju vymažem lebo sa mi nepáči ;) Už som sa rozhodla že túto nevymažem. No čo ?! Čo myslíte koho uvidí Nataly ? Myslíte že to bude Andrew a jeho partia alebo niekto iní? Uvidíte nabudúcu časť. Poteší ak dáte koment a votes ;) Ak mám niečo zlé alebo mám niečo zmeniť tak kľudne napíšte do komentu pokúsim sa to opraviť... ;) 

I♥you all :3

Princess Of SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat