6.časť

49 2 0
                                    

Nataly:

V polke filmu som sa viam pritúlila k Andrewovi, chcela som ho cítiť, chcela som byť pri ňom. Zaspala som ani neviem ako, už som sa aj snažila klipkať očami aby som nezaspala ale vyhral nado mnou spánok.

***

Ráno som sa zobudila a cítila som ako ma niekto drží okolo pásu, jemne som sa otočila a uvidela som Andrewa, zo šťastia som mala normálne chuť kričať ale prebudila by som tohto môjho spiaceho macka. Pomaly som sa zdvíhala a položila jeho ruku na paplón a trochu ho zhrnula aby si myslel že som tam. Šla som do kuchyne spraviť niečo na raňajky. Otvorila som chladničku, vybrala džús, vajíčka a nakoniec chleba. Do dvoch pohárov som naliala džús a začala robiť chleba vo vajíčku. Dala som si záležať, už robím asi 8 chlieb a v tom počujem ako niekto ide dole po schodoch, to nieje chodenie ale dupotanie. On dupoce ak stádo slonov. Pozrela som sa jeho smerom a usmiala som sa na neho, úsmev mi vrátil a vošiel do obývačky. Položila som to všetko na stôl a zvolala ho k jedlu.

"Poď jesť, snažila som sa ti spraviť dokonalé raňajky." môj smiech musel byť počúť až o 5 domov ďalej, proste som sa smiala ako nenormálna.

"Hneď som tam, len čo si nájdem môj mobil." v tom momente som sa začala smiať ešte viac a hlasnejšie, nedokázala som prestať. Čo asi tak večer robil keď som zaspala, keďže si hľadá mobil. Mal ho položený na stolíku v obývačne no už tam nie je.

"Čo keby si sa postavila s tvojej krásne riťky a šla mi pomôcť??" Snažil som sa byť milí aj keď mi ž dochádzala trpezlivosť, potrebujem ho... Bez mobilu som stratený, to je niečo ako človek bez kyslíku. Musím ho nájsť.

"Už idem." povzdychla som si nahlas aby ma počul a aby som ho vyprovokovala.

***

Ten mobil hladáme už pol hodinu a nič... On sa musel prepadnúť pod zem, nie je to možné. Sklamaný sme sa vrátili do kuchyne a jedli. Pri raňajkách nepadlo ani len slóvko, mlčali sme ako hroby. Po raňajkách som umyla riad a rozhodla som sa ísť do vane. Vybehla som do izby zobrala si veci na prezlečenie a šla si napustiť vaňu. Rýchlo som sa zbehla ešte napiť. Andrew je v obývačne a pozerá televízor, práve dávaju noviny a hovoria tam o lietadle v ktorom sa zabili moji rodičia. Postavila som sa medzi dvere a pozorne počúvala no vtom som pustila pohár na zem a rozutekala sa do izby. Zavrela dvere a šuchla sa po nich dole, plakala som, zase.

Andrew:

Počul som spadnúť pohár, obzrel som sa a nikto tam nebol. Idem blišie pri schody a schod po schodíku kráčam vyšie, je počúť plač. Nataly plače, nahodil som také tempo že som dával schodi po troch, hneď som bol hore. Klopal som buchal som a nič, neotvárala. Nakoniec som kričal a otvorila mi iba v uteráku s rozmazanou špirálou a linkou. Bola krásna aj taká, bola krásna aj neupravená, ľúbim ju takú aká je. Zabuchol som dvere a silno ju začal objímať, kráčal som s ňou do kúpeľne. Mala napustenú vaňu kde bolo kopu peny, čiže som sa pomaly povyzliekal a s Nataly v náručí som vošiel do vane. Oprel som sa o operadlo a Nataly si prisunul na svoju hruď, spokojne sa oprela a začala si pospevovať.

I don't know it's just something about ya

Got me feeling like I can't be without ya

Anytime someone mention your name

I be feeling as if I'm around you

Ain't no words to describe you babe

All I know is that you take me high

Can you tell that you drive me crazy

Cause I can't get you out my mind

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 06, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Princess Of SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat