4.časť

56 2 0
                                    

Nataly (pokračovanie):

Vyšla som z kúpeľne a ťarbavým krokom som kráčala dolú schodmi do kuchyne, kde mám v pláne si urobiť obed. Niečo ľahké pri čom sa nenarobím, nie že by som nevedela variť ale tak dnes nemám vôbec náladu na dlhé varenie alebo dlhé stánie pri šporáku. Po utrápenom rozmýšľaní som prišla na to že si spravím špagety je to ľahké nenarobím sa a je to za 30 minút hotové! Ešte že mám všetko po ruke tým mám na myslí že nemusím ísť do obchodu, ktorý je od môjho domu asi 5 minút. A nebudem riskovať že stretnem Andrewa. Po včerajšku určite nie no moje svedomie vraví niečo iné, moje svedomie priam prosí náhodu aby sme sa stretli. Chvíľami mám aj nutkanie zobrať mobil a zavolať mu (áno v liste bol aj jeho telefón) ale nejde to, čo by som mu povedala?? No jasné povedala by som mu že ho nehorázne milujem a že to už nedokážem v sebe držať, klamem nedokázala by som to len tak z minúty na minútu a len tak od veci mu zavolať a začať mu to vravieť! To musí proste prísť samo a nie že sa na neho vrhnem. "Natália rozmýšľaj, na čo máš ten mozog aby si nepršalo do krku"? sklapni!! Neznášam keď sa hádam zo svojim svedomím lebo to vypadá ako keby som mentálne narušená a rozprávam sa sama zo sebou. 

***

Už dlho sa mi neozvali rodičia, mám o nich strach pretože už dávno prešli 2 týždne a nie sú doma, nezdvíhajú mi telefón a neodpovedajú na správy. Budú mať odo mňa presne 101 zmeškaných hovorov buď som volala otcovy alebo mame nič žiadný obraz a ani zvuk. S myslou som konečne zabudla na Andrewa a stále som pri rodičoch. Je u nás doma ticho žerie ma to už nedokážem byť po tichu celé dni. Oh môj bože, však ja som zabudla že mi rodičia nechali vreckové keby sa niečo stalo. Potraviny mám nakúpené a keď že sa nemienim doma nudiť tak pôjdem do nákupného centra a kúpim si niečo sexy na seba. Už by som sa mohla trošku dostať do módy stále iba to isté, nehovorím že si nemám čo obliecť lebo keby vojdete do môjho šatníka tak sa zblázdnite. Lebo by ste nevedela kde sa pozerať od toho že všade je oblečenie, ale že doslova všade. Niekedy mám aj po celej izbe pohádzané veci a kvôli tomu ma mama hreší no skoro stále. Konečne odbilo 12:00 a ja sa môžem pozbierať a ísť do centra sa odreagovať. Čiže si pokúpiť handri. Vošla som do šatníku, hrabala sa medzi vecami a nakoniec som zbadala moje nové šaty ktoré som na sebe ešte ani nemala, majú aj vysačku (média). K ním som pridala čiernú kabelku a nejaké náramky no proste doplnky, topánky to boli samozrejme čierne conversky, ktoré nemôžu nič pokaziť no vlastne ani nepokazia. V dnešnej móde sa nosia buď conversky alebo vansky a kto ich nenosí tak ten nepatrí do mojej školskej bandy. Je to tak keď že sme sa dostali k téme škola, áno som ako keby jej princezna lebo čo poviem tak to je sväté. Mám vlasné pravidlá ktoré ak niekto poruší dostane výstrahu, ale školu nechajme tak ešte mám týždeň pohody a prázdnin. Až potom sa začne ranné vstávanie a terorizovanie učiteľmi a triednou učiteľkou. Konečne som da vychystala a už vystupovala s taxíku pri centre, nemám ho ďaleko od domu, len niekoľko kilometrov čiže 10 minút zhruba. Prvý obchod ktorý som navštívila bol Forever21, milujem tu značku som z nej na mäkko majú tam úplne bohové oblečenie a vždy keď ma uvidia tak mi nosia do kabinky všeetko čo sa im ku mne hodí. Mám rada takých ľudí ktorý sa mi vtierajú no podľa toho že ktorý... Z môjho premýšľania ma vytrhol môj mobil iba zapípal a potom zhasol, prišla mi SMS od koho asi bude. Celá natešenáý som ju otvárala lebo som si myslela že to budú rodičia. Neboli to oni, písali mi z letiska.

Správa:

Dobrý deň, ak ste to vy slečna Natály Clark tak nám prosím odpíšte. Musíme vám povedať jednú chúlostivú správu, týka sa to vašich rodičov. Bohužial, lietadlo havarovalo nad Tichým Oceánom a nikto neprežil. Prosím ozvite sa nám, úprimnú sústrasť.  Letisko Bahamy!!

Princess Of SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat