ვი ბარათი🔞

1K 79 25
                                    

პაკის პერსპექტივა:

-შ...შ..შეჩერდი.

კვნესით ჩავჩურჩულე იმის იმედით რომ გაჩერდებოდა თუმცა არა.სისწრაფეს უფრო უმატა და მეორე ხელით თმებში მწვდა მწარე ქაჩვით.

-არა მანამ სანამ არ გასწავლი ჭკუას.

თქვა თუარა ჩემს თმებსა და ორგანოს თავი დაანება და სწრაფი ნაბიჯებით გაექანა გასასვლელისაკენ.

გაფითრებული და აღზნებული ვიდექი კედელზე აკრული.გულის სწრაფი ცემის ხმა მესმოდა და სხეული მიკანკალებდა.

გაშეშებული ვიყავი და არვიცოდი რამექნა.არც ის ვიცოდი მან რაქნა.

უეცრად გასასველიდან შემოდის ისევ ის ბიტით ხელში.

ეს სულ გაგიჟდა?რას აპირებს?

სწრაფი ნაბიჯებით მომიახლოვდა და ბიტა პატარათი გულმკერდზე მიმაჭირა.

-დაიმახსოვრე.მე ჯეონ ჯონქუქი ვარ და არა ვიღაც გარყვნილი არაკაცი.

მომაშორა ბიტა და მიუახლოვდა ჩემს მოპირდაპირე კედელს სადაც გავსებული იყო კამერები.

ოღონდაც არა!

მთელი მისი ძალით მოიქნია ჰაერში ბიტა და პირდაპირ კამერას გაარტყა.კამერამ ამხელა ძალას ვერ გაუძლო და ნაწილებად ჩაიფშვნა რამაც თავისთავად ხმა გამოიწვია.

შიშისგან წამოვიყვირე და ხელები მოვიხვიე თავზე.ჯონქუქს არც შეშინებია ისე იდგა ადგილზე და აგრძელებდა დანარჩენი კამერების განადგურებას.

ამდენს ვერ გავუძელი და ვუყვირე.

-ჯეონ ჯონქუქ!!

ჩემს ყვირილზე გაქვავდა ადგილზე და ნელნელა ჩემსკენ შემოიხედა.

ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე შიშისგან.

ისე დამყურებდა მეგონა მომივარდებოდა და იმ ბიტას მე მირტყამდა თუმცა სამაგიეროდ ძირს დააგდო და ჩემსკენ წამოიწია.

-ეს უკვე ზედმეტია.

ვთქვი და ტანსაცმელი ფორმასთან ერთად მიმოვისწორე.ვიცოდი რომ ამის გადახდა მე მომოწევდა და ამიტომაც გაბრაზებული გავკარი მხარი ჯონქუქს და ნაწილების აკრეფა დავიწყე.

Mr. And Mr. Jeon🔞Место, где живут истории. Откройте их для себя