ღმერთო ეს რაჩავიდინე!
ადგილზე გაქვავებული პირში ჩამდნარი მარწყვის ჟემი სწრაფად გადავყლაპე.
ანუ მე საყვარელი გამოვდივარ?ღმერთო ჩემო არ მითხრა რომ კიი!
აიშ პაკ დაიწყევლოს ის დღე როდესაც ჯეონს მიეცი!სხეულზე სიბრაზემ შიშთან ერთად დამეუფლა რაზეც სურვილი გამიჩნდა აქაურობის დალეწვა და ჯონქუქის ფეხებქვეშ გაგდება, თუმცა ამათ წინაშე შევიკავე თავი.
ამ ადგილს უნდა მოვშორდე როგორც კი შესაძლებლობა მომეცემა თორემ აქაურობა ჯოჯოხეთად მექცევა.ვერ გავძლებ ჯონქუქის გვერდით ყოფნას.
მანამდე კი ჩემი გრძნობების გადათელვა და მსახიობობა მომიწევს რათა გავიქცე.
-თეჰიონ შეგიძლია დაგვტოვო?
უეცრად ჯონქუქის ხმა გავიგონე და იატაკზე დაშტერებული თვალები მისკენ ავწიე.
-არ არის საჭირო თაე,შეგიძლია მოისმინო ყველაფერი რადგანაც
ორივეს თვალი გადავავლე და ზიზღით შემხედვარე ჯონქუქზე წინადადება დავასრულე.
-წყვილს არანაირი საიდუმლო აქვს.
ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე და წელში გავსწორდი.
ჯონქუქის თვალები არმშორდებოდა და ჩემი ემოციის წაკითხვას თვალებით ეცდებოდა თუმცა ამაოდ,რადგანაც მის თვალებს ავარიდე თავი და თაეს მივუახლოვდი.
მომღიმარე თაეს მხარზე ხელი ნაზად დავადევი და ჯონქუქის გასაგონად ვთქვი.
-შეგიძლია საპირფარეშო მაჩვენო?
უკანვე გავუღიმე ყალბი ღიმილით.
-კი როგორ არა წამომყევი.
თქვა და ჩემი ხელის მოშორებით სამზარეულოდან გავიდა.თავისთავად მეც უკან გავყევი.
ოთახიდან ოთახში გადავდიოდით და როგორცღა იქნა საპირფარეშოსთან მივედით.
-თუ რაიმეს მოისურვებ მანდვე წითელ ღილაკს დააწექი და მაშინვე უნე მოვა.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr. And Mr. Jeon🔞
Romance-წინააღმდეგ შემთხვევაში გაგანადგურებ პაკ, დასახმარებლად ჩემთან მუხლებით მოფოფხდები!მოაწერე ხელი! -არშემიძლია ამის გაკეთება! -აირჩიე,ან იქნები ჩემი ძუკნა ან მთელი პუსანის