ahh yoongi~

515 42 46
                                    

-ჯონქუუქ როგორ მომენატრე

გაშლილი ხელებით გადაეკვრა იუნგი ჯონქუქს რითაც პატარათი დამშვიდების დრო მომცა.

დამშვიდება რისგან?

რისგან და შიშისაგან.

დაიჯერეთ და ჯონქუქის ერთი შემოხედვისაც მეშინია უკვე.

-დიახ მეც
მსახიობობდა ჯონქუქი და თვალებს არ მაშორებდა,თვალებით მჭამდა.

მასთან მხოლოდ წამიერ თვალის კონტაქტს ვძლებდი რაც თავად მშვენივრად იცოდა და ამით სარგებლობდა.

-თაე სად არის?

იკითხა იუნგიმ და მოეშვა ჯონქუქს რაზეც ჯონქუქი ჩემსკენ გადმოიწია და იუნგი დააიგნორა.

-მე კითხვა დავსვი.

თქვა გუკიმ.გული მაშინვე ამიჩქარდა და სუნთქვა შემიხშირდა.იუნგი კი ამ ყველაფერს წარბ აწეული აკვირდებოდა.

-არ..აფერ..ი ის მე მხ..ოლოდ

პირს ვაღებ რათა ვისაუბრო თუმცა ვჩერდები როდესაც მესმის მოხუცი ქალის ხმა.

-ბიჭებო ხოარ გამეცნობოდით სანამ საქმეს შევუდგები?

კითხულობს მორიდებით ბებო და იღიმის.

თვალებს ვაცეცებ და ჯონქუქს თვალებში ვუყურებ რომელიც უკვე მჭამდა თვალებით.ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე და მისი თვალებიდან ტუჩებზე გადავიტანე თვალები.

ჯიმინ არა! სხვაგან გაიხედე!

შინაგანად ვყვიროდი და ვეცდებოდი სხვაგან გამეხედა თუმცა ტუჩებიდან თვალები მის გულმკერდე გადავიტანე.ეხლა უკვე მე ვჭამდი მას თვალებით.

ბლეა ბლეა ბლეააად დახუჭე თვალები ჯიმინ!

ტუჩზე მწარედ ვიკვნიტე და თვალები დავხუჭე.

-უნე დეიდა თქვენ ხომ მიცნობთ არა?

იუნგი მიუახლოვდა ბებოს და ესაუბრებოდა როდესაც მე და ჯონქუქი ცალკე სხვა სამყაროში ვიყავით ამომწყვდეული.

Mr. And Mr. Jeon🔞Место, где живут истории. Откройте их для себя