ჯკს თვალთახედვით:
-კი ვხვდები რომ დახმარება სჭირდება მაგრამ ამდე
კბილები ერთმანეთს მივაჭირე და საკმაოდ მშვიდად შევაწყვეტინე ჩემზე შემოხვეულ თაეს საუბარი რადგანაც ვიცოდი წინასწარ რაც უნდა ეტლიკინა.
-ეს შენ არ გეხება და გააჩერე პირი სანამ გინანია.
დავემუქრე მშვიდი ტონით რაზეც მომუწა პირი და უცოდველად მისი ბამბასავით რბილი ტუჩები ყელზე ამისვა.
ჩავიხვნეშე ღრმად და ერთ წერტილზე გაშტერებული თაეს გულისცემას ყური დავუგდე.
პაკის ჩემს ცხოვრებაში მოულოდნელად შემოჭრამ სასტიკად გაამუქა ჩემი და თაეს ურთიერთობა.ჩემითაც კი ვხვდები რომ ადამიანი რომელიც ამდენი წლები მიყვარდა ჩემთვალში ინტერესს ნელნელა კარგავდა.
და გასაოცარი ის არის რომ ეს 2 დღეში მოხერხდა,პაკმა 2 დღეში დამიპყრო მისით როდესაც თაემ ამას წლები მოანდომა.მთელი ჩემი ყურადღება პაკის სხეულზე და სილამაზეზეა,თაე კი სულ მავიწყდება და ზოგადად ჯიმინის ირგვლივ ყოფნისას ყველა და ყველაფერი მავიწყდება.
ორ ცეცხლშორის დავიყენე საკუთარი თავი.
"ჯიმინიც მინდა და თაეც მინდა სულ სხვანაირად, ორივე ჩემთვის, მხოლოდ ჩემთვის"
იმის გაფიქრებაზე რომ დედამიწაზე ორი ყველაზე ლამაზი არსების გაჟიმვა და ცხვირწინ მუხლებზე დაყენება შემიძლია უფრო მაჯერებდა საკუთარ თავში და მიბიძგებდა ბინძური საქციელებისაკენ.
-ჯეონ~
ჩაიკრუტუნა თაემ რაზეც ფიქრებში ჩაძირული გამომაღვიძა და მომღიმარემ თვალებში შემომხედა.
მის ყავისფერ თვალებს რომ გადავაწყდი წარბი კითხვის ნიშნად ავწიე.
-რავუყოთ ბიჭებს?
საუბრისას მისი ალუბლისფერი ტუჩების მოძრაობას ჩუმათ ვაკვირდებოდი.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr. And Mr. Jeon🔞
Romansa-წინააღმდეგ შემთხვევაში გაგანადგურებ პაკ, დასახმარებლად ჩემთან მუხლებით მოფოფხდები!მოაწერე ხელი! -არშემიძლია ამის გაკეთება! -აირჩიე,ან იქნები ჩემი ძუკნა ან მთელი პუსანის