2- ENGEL

57 22 14
                                    

"Almira Özatay, Almira Özatay
Nil Gürsoy tarafından mutfağa çağırılıyorsunuz."

Nil'in sesiyle oturduğum kanepeden kalkıp mutfağa gittim.
"Ne var Nil?" Diye sorduğumda Nil'in elinde olan telefonumu kurcaladığını fark edip Nil'in yanına vardım ve telefonumu  hızla elinden aldım.

"Anonim kim Almira?" Meraklı gözlerle bana bakan Nil'e "Ne bileyim... biri benimle kafa buluyor işte." Dediğimde Nil kötü polis karakterine bürünüp kaşlarını çattığında "hmm biri seninle kafa buluyor ve sen onu engellemek yerine kaydediyorsun. Hemde 'anonim' diye." Diyerek çattığı kaşlarını serbest bırakıp kahkaha atmaya başladığında Nil'e hem sinir olmuştum hemde hak vermiştim. Neden umurumda olmayan birini engellemek yerine kaydediyordum ki? Ama yazdığı son mesajla anonime karşı sempati oluşmuştu içimde. Acaba diye düşünmeden edemedim acaba gerçekten beni seven biri varmıydı, yada gerçekten benimle kafamı buluyordu biri?

Elimdeki telefonun titremesiyle daldığım düşüncelerden sıyrılıp telefonuma gelen mesaja baktım mesaj anonimden gelmişti.

Anonim: İlk tatil günün nasıl geçiyor?

Almira: Doğruyumu söyleyeyim, duymak istediğinimi?

Anonim: Doğruyu söyle.

Almira: Sen mesaj atıncaya kadar iyi geçiyordu! Hem anlamıyorum ki neden benimle kafa buluyorsun? Okulda kandırabileceğin bir sürü kız var. Yada dur sen kız mısın yoksa?

Anonim: Almira seninle kafa bulmuyorum. Ayrıca kız falan değilim.Bana güven.

Almira: Ooo çok zekisin kim olduğunu bilmediğim kişiye güvenmek efsanee gerçekten bu zeka sana fazla bence git birazını bağışla!

Anonim: Seninle işimiz var anlaşılan;)

Almira: Benimle işin OLMASINNNN!!!!

   Anonim kişisini engellediniz.


Bölüm kısa oldu ama umarım beğenmişsinizdir ;)
Bide okuduğunuzda oy vermenizi ve yorum yapmanızı çok isterim.
Beğendiğiniz yerleri yada bunu değiştirsen daha iyi olur gibi durumlarda yorumlara yazmanızı istiyorum.
Bende kendimi geliştırmis olurum.
 
   Okuduğunuz için teşekkür ederim. ^^

ANONİMİN MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin