4-mal

353 18 9
                                    

Yalın tam bahçeye girerken yukardan bi çığlık sesi gelir .

2 saat önce
Nefes ,adem ve defne eve girer ve karşılarında babaneleri pembe oturuyodur.
N.pembe sultanım gelmişşşş
P(pembe).yacilik yapma al şu bezi başla evi temizlemeye
N.çüşşşşşş daha yeni geldim artık şu inadından vazgeç ne zaman gelsen direk temizlik ama defne yapmıyo.
P.defne tembel
D.Allah Allah ya tembelmiş
N.çok haklısın pembe sultanım evde kalcak bu
D.ya afkurma
P.hadi benim güzel kızım başla temizliğe
N.offfffff tamam sultanım "der ve içeri gidip üstünü değişir .

Nefesin kıyafeti

Nefesin kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

N.hadi çıkın salondan başlıcam
Pembe Gülümser
P.hakli benum kizum hadi çıkun
D.sen
P.sen garuşma git ademle aşşada napıyosanız yapın de hayde diyip içerdikleri kovmaya başlar .
Sonra nefes temizlik malzemelerini içeri getirir .
P.güzel kizum benim hadi güzel güzel temizle buraları
N.tamam sultanım
Pembe gider .
1 saat sonra

Nefes çok sinirlidir çünkü sular gitmiştir ve görevliler 30 dakika sonra geliceğini söylemiştiler.

Nefesten
Şuan accayip sinirliyim sular gitti ve ben temizlik yaparken gitti üstelik halı yıkıyodum siz şimdi diceksiniz ki halı ne alaka pembe sultanım halıları yıkayiver dedi ve bana abilerimin evindeki halıları da verdi yaklaşık 15 tane bunları 3 günde anca bitiririm dedim sen yaparsın dedi bana off şimdi en son temizliğeceğim yer olarak odamda oturuyom.

30 dakika sonra 

Nefesten
Sular 1-2 dakika önce geldi şimdi başlıcam derken sultanım geldi .
N.sultanım hayırdır
P.yok bişey " deyip önüme 5 tane daha halı attı  sonra da " karşı komşumuz hasta olmuş da onun da halılarını yıkayıver dedi ve hemen gitti .  
Yaklaşık 20 dakikadır halı yıkıyodum ve cok kuvvetli bir çığlık attım . (Şu anda günümüzdeyiz)

Tahirden
Ni anda bir çığlık sesi duyuldu ve üstünde ev kıyafetleriyle saçını dağınık topuz yapmış bir nefes indi koşuyodur aşşağı doğru çok tatlı gözüküyodu. 

De.noldu dayanamadın mı
Ne.sıkıyosa sen dayan diyip bahçeden dışarı koşmaya başladı .
Ta.noluyo yaa
Yal.hakket ya noluyo
Ne.iskence ediliyorum " dedi tam arabasına bincekken onu sırtına aldım ve onun arabasına doğru yürümeye başladım .
Ne.napaiylsun ya tahir ya bırak sana beni öküz hayvan ayı
Ta.ya bi sus kızım ya riv riv riv valla boğaldum . Diyip arabaya biner ve nefesi de yan koltuğa bırakır .
Ta.sus
Ne. Off nereye
Ta.sürpriz  
Ne.offf

1 saat sonra

Nefesten
Benim için çok önemli olan bir yere geldik gözlerim solmaya başlamıştı bile .
Ta.şiiii ağlama
Ne.a-ama b-ben
Ta.şiii tamam hadi in "dedi ve arabadan indi .
Bende arabadan indim ve uçuruma doğru o önde ben arkada yürümeye başladık . Sonunda uçuruma gelmiştik oturup ayaklarımızı aşşağı şarkıyı ve o lanet uçurumdan aşşağı bakmaya başladım . Uçurum lari çok severim ama bazen korkunç olurlar aynı 1 sene önceki gibi .
Artık hıçkırarak Ağlıyorum tahir beni göğsüne çekti şu an onunla kavga edicek durumda değildim bu yüzden bir şey demedim .
Ta.bu kadar ağlama bak üzülür sonra
Ne.ü-üzülür mü ?
Ta.e-evet üzülür hem bak ben guzcluyum diye göster görsün mutlu olsun ama dimi
Ne.öyle mi dersin
Ta.evet öyle diyorum e sende palamarı haman çözdun haa
Nefes buruk bi tebessüm eder.
Ne.beni neden buraya getirdin
Ta.bilmiyorum içimden öyle geldi
Ne.ağlamamı falan mı istedin
Ta.hayır sadece içimden bi ses buraya getirmemi söyledi

Üniversite  Aşkı / NeftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin