Tenefus
Nefes dışarı çıkar ve gördüğü şeyle şok olur aynı zamanda bağırır .
N. BURAKİMMMMM
Burak nefese bakar ve oda bağırır .
Bu (burak).MELEKİMMMMMM
Nefes koşarak burağın boynuna atlar.
Bu.kız az sakin görende 5 yıldır görmüyon sancak "diyip sırıtır.
Nefes göz devirir ve ....
N.Ya napıyım maç izlicek biri yok hemdeee yarın maç vaaar.
Bu. Sana bi sürprizim var
N.neee
Bu.sürpriz diyom neee diyon sürpriz söylenir mi hiç
N.söylenir
Bu.ya He he eee diyerleri nerde .
N.sınıftalar dur arıyim. Der ve arkasını dönüp telefonla aramaya başlar . Sonra burak telefonu çekip kapatır ve.....
Bu.bi sürpriz yapmayalım mı
Nefes güler.... Tamam
Bu sırada Kaleliler banka oturmuş onları izliyodur ve tahir sinir küpüne dönmüştür .Kaleliler
Tahirden
Tenefuse çıktığımızda nefes birini gördü ve" burakımmmm" diye bağırarak o herifin boynuna atladı o herifte "melekimmmm" diyerek nefese sarıldı çok sinir olmuştum .Sonra yalının beni dürtmesiyle gözümü onlardan çekip yalına baktım.T.he
Ya.hayırdır daldın gittin" dedi ve sırıttı
T.ne diyon oğlum sen "yangazlar ve mustafa da bize bakıp gülüyodu .
Ya.nefesi diyom nefesi
T.ne âlâkası var oğlum
Ya.valla ne alakası var bende bilmiyom.dedi ve kahkaha attı bende ensesine bi tane geçirdim sustu.
T.öyle sustururlar seni işte . Dedi ve sırıttı sonra nefeslerin tarafa bakınca gülmesi sinirlenmeye döndü .Çünkü nefes burağın kolunun altına girmiş Güle oynaya okula gidiyolardır .
Mur.uuuuu abim çok sinirlendi
Fa. Aynen ikizim yaktı geçti buraları sinirden.
T.kesin lan sesinizi
Yangazlar ağızlarında fermuar çekerler .
T.neyse ben sınıfa çıkıyom
Mus.kan çıkmasın
T.çıkmaz çıkmazTahir yavaş yavaş merdivenler yönelir ve yürümeye başlar .
Nefesler
Nefesten
Burakla birlikte sınıfa çıkmaya başladık arkama baktığımda bize sinirle bakan bi tahir buldum kendimi kahkaha atmamak için zor tuttum sonra önüme döndüm ve burağın yanağını öptüm inat değil mi .
Bu.hayırdır melekim bişe mi isticen.
N.yok inat
Bu.kime
N.tahire
Bu.heee"der ve nefesin başını öper "sende az deyilsin hee "
N.tevecühünüz efendim derBurak kahkaha atar.Sonra sınıfın önüne gelirler.
Bu.hadi bakalım Bismillah
Nefes güler "hadi"
Bu.tamam ya sınıfa girerler .
Kızlar arkaları dönük sırada oturmuş telefonla oynuyolardır.
Bu.öhö öhö sesini kalınlaştırır"çocuklar babaneniz geldi sizi istiyor "Kızlar bi anda yerlerinden kalkar ve kapıya koşarlar sonra arkalarına bakmadan ."nerde hocam" arkadan kahkaha sesi gelir .Kızlar arkalarını dönerler ve arkalarında kahkaha atan bir adet nefes ve bir adet burak bulurlar.
A.inanmıyorun size ya ödüm koptu
D.al bendende o kadar of ya
N.taman tamam bakın kim var burda
Kızlar bi burağa bi de nefese bakarlar en son nefese bakarlar
Kızlar.nefes burak mı o
(Burak almanyadan geliyo )
N.eveeeet
Kızlar bi anda burağa koşmaya başlarlar Burakta nefesin elini tutar ve koşmaya başlar onlar koşarken tahirde onlara kızgın bakışlarını atmayı ihmal etmiyor tabi sonra burak ve nefes bahçeye çıkar ve koşmaya devam ederler Kaleliler de kaçan Burak ve nefese sonrada onları kovalayan defne,asiye,berrak ve nazara bakarlar.
Tahir aşağı iner ve kalelilerin yanına gider .
Ya.noluyo karşim
T.bende bilmiyom yukarı çıktılar bende kapıdan onlara bakıyom bunların ikisi kızlara babaneniz geldi dedi bunlarda koşarak kapıya geldi sonra nerde diye sorunca cevap deyil kahkaha sesleri duydular sonra arkalarını döndüler ve bunlara baktılar şu herifin geldiğine şaşırmış olmalılar nefese sordular sonra nefes evet deyince bi anda bu ikisinin üstüne koşmaya başladı kızlar öyle yani sonrada bahçeye.Ya.baya bi uzun hikayeymiş neyse bizede eylence çıktı baksanıza nası koşuyorlar bi dakka onlar buraya mi geliyo .
Fa.valla abi buraya geliyolar
Mur.kaçınSonuç :Kalelilerde koşmaya başlayınca tüm okul onlari izlemeye başlar ve bi döngüye yakalanırlar böylelikle koşmayı bırakamazlar sonunda da zil çalar ama onlar hala koşuyodur ve etraftakiler hala onları izliyodur sınıftaki öğretmenler öğrencilerin eksik olduğunu fark edip bahçeye çıkar ve şuanda bahçede 7 tane öğretmen vardır .
Öğ1 (öğretmen 1).Çocuklar noluyo
Ob(okuldan biri).bilmiyoz hocam ama şunlara bakın bize de eylence çıktı der.
Tahir ordan bağırır "kes lan"
Öğ 2.çocugum dursaniza
O sırada Kaleliler ve Barutçular dönüyolardır.N.hocam duramıyoz
Okul güler
T.gülmeyin lan
Hocalar kızların ve erkeklerin önüne geçer bu sayede dururlar .
A.hocam allah razı olsun siz olmasanız duramicaktık
Öğ 3.çocugum siz niye koşturuyosunuz kızlar nefes ve burağa bakar .
Kızlar.yok bişey hocam
Burak ve nefes kahkaha atar.
D.bak hala gülüyo
Öğ 4.neye gülüyo yavrum
D.yok bişey hocam
Öğ 5.hadi sınıflara
O.b.ne eylendik ama ya
T-N.ben seni bi eylendiririm
Öğ 6.kavga etmeyin hadi der ve sınıflara geçerler zil çalar falan öyle gün okul biter.Okul çıkışı
Nefesler dışarı çıkar ve onları arabaya yaslanmış bi şekilde bekleyen bi burak bulurlar .
N.yaa burakım gelmiş
Na.yaa burakıymış
N.evet burakım hıh diyip burağın yanına gider .kızlarda arkasından gülüp gider .
Sonra arabaya binip eve giderler ve gördükleri şeyle defne ve nefes çok mutlu olur .Bölüm sonuuuuuuu .❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversite Aşkı / Neftah
RastgeleT.yeni misin sen? X.sanane lan T.bağırma lan bana Tahir çocuğun yakasını tutar arkadan bi ses gelir N.birak lan çocuğu T.vay bakın kimler gelmiş eee görüsmeyeli nasılsın N.zevzeme lan bırak çocuğu T.bırakmazsam N.ya bırak ya bırak N.sen...