Bademimmmm

424 18 3
                                    

Barutçular eve gelirler ve gördükleri şeyle defne ve nefes çok mutlu olur çünküüüü.......Nefes ve defnenin abisi,kaldırım kardeşi ,dert ortağı adem gelmiştir .
Nefes ve defne hemen arabadan inip valiz taşıyan ademin üstüne atlarlar.
Ad (adem).uiyyyy nabaysnız bi durun da
N.ya bademim seni çok özledim ya
D.höst o benim bademim
Ç(çınar).kızlar bi durun da
N-D.iyi ha tamam hayde 
Ç.e hayde yukarı "der ve yukarı çıkmaya başlarlar tabi o sırada nefes ve defne ademin koluna girmiş adamı rahat bırakmıyorlar sonunda merdivenler bitmiş ve eve gelmişlerdir .
N.ay ayaklarum şişti 
D.sen bide baa sor onu
Adem güler .
N-d.ne gülüyon ya
Ad.hadi hadi çok konuştunuz
Nefes ve defne birbirine bakarlar ve aynı anda parmaklarıyla ademi göstererek  ...... "haklı" derler adem gene güler kızlar adem ölümcül bakışlar atınca adem susar ve içeri girer onların arkasından da asiye, nazar ve berrak gelir.
İçeri girerler .

Not. evleri 3 katlı bi aile apartmanı en üst katta en büyük abi olan toprak ve karısı ortanca yani 2. Katta kızlar asiye ,Defne, nefes, nazar ve berrak oturuyo bi alt kattada Çınar oturuyo. Ama ailecek  çay içerken  falan çoğunlukla kızların katında içerler son.

Kaleliler
Tahirden
Okul çıkışı o herif yine nefesin yanıma gelmişti dalmamak için zor tutmuştum onlar gittikten sonra bizde eve doğru 1 araba yola koyulduk .

Yolda (arabayı tahir sürüyo yanında mustafa arkada tahirin arkasında fatih,ortada yalın, mustafanın arkasında da murat var)
Yolda
Tahirden
Artık dayanamadım ve konuşmaya başladım .
T.ya bu burak ne ayak
Murat hemen atladı dururmu hiç..
Mur.noldu abi kıskandın mı he
T.yok oğlum ne kızcam "diye bağırdım sanırım .
Mus.tamam şampiyon sakin
Yalın sırıttı ve...
Ya.Bırak abi o aşk dalgasına yakalanmış .
T.siz şimdi görürsünüz
Fa.napcan abi ben seni tutuyom
T.sağol  fatih en sevdiğim kardeşim
Fa.ne demek canım
Tahir arabanın direksyinunu bi anda sağa çevirir ve arka taraftakiler fatihin üstüne cullanir .
Fa.abiiiii ölüyoooooom böyle mi teşekkür ediyor off kolum kalkın lan
Ya.sen kime lan diyosun lan
Fa.yok abi ben sana demedim murata dedim "der sonra murat sinsice sırıtır ve..
Mur.bence sanada dedi abi çünkü "kalkın lan üstümden "derken "kalkın  " kelimesi çoğul . Der sonra yalın fatihe döner .Fatihte murata yaktım seni bakışı atar. Yalın tam fatihe vuracakken tahirin sesiyle  duraksar çünkü tahir söyle demiştir ...
T.defneye bakın  "dediği zaman yalın hemen barutçu apartmanına bakar niye buraya geldik diye düşünürken tahirin dediği aklına gelir ve defneye bakar defne ve adem sarılmış telefondan bişey izleyip kahkaha atıyolardır yalının çok sinirine gitmiştir bu ve hemen aklından bi plan yapar ve uygulamaya başlar ....
Ya.o ne lan "yangazlar güler .
Ya.gülmeyin lan ben bu tabloyu bozarım abi  çekil murat "der ve muratı iterek aşağı iner.
T.yalın nere lan "yalın tahire döner ve konuşur ..
Ya.geliyom ikizim 5 dakka ver hadi görüşürük" yalın apartmana doğru yürür ve içeri  girer tam o sırada yukardan bi çığlık sesi gelir .

Üniversite  Aşkı / NeftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin