CAMILLE
Logan ile parktaki randevumuzdan sonra hemen eve gelip Casus Kız filminin seçmelerine hazırlanmaya devam etmiştim. Günlerdir senaryoyu ezberlemeye çalışıyordum. Seçmeler üç gün sonraydı, acele etmeliydim. Başım ağrıyordu ve gözlerim yanıyordu, yine de rol için buna değerdi. O rolü herşeyden çok istiyordum.
Biraz mola vermeye karar verdiğim an, dairemin kapısı çalındı. Babam dişçideydi, o yüzden akşama kadar dönemeyecekti. Peki bu kimdi?
Kapıyı açtığımda karşımda James'i buldum. Tuhaf görünüyordu. Endişeli gibiydi ve sağa sola bakınıp duruyordu.
"Merhaba Camille!" dedi.
"Merhaba James, burada ne işin var?" diye sordum.
"Şeyufakbikarışıklıkvaycanınadairengüzelmiş!" Ve bir an sonra içerideydi.
"Sorun ne?" diye sordum.
"Ben... Iıh... Şey..." Sinirle ensesini kaşıdı.
"James, neler oluyor?"
"Stüdyoda bir şarkı üzerinde çalışıyorduk. Sonra ben yanlışlıkla Gustavo'nun altın plaklarından birini kırdım. Belli ki önemli bir şeymiş-"
"James sen neden bahsediyorsun? Bir altın plak kazanmak zordur ve çaba gerektirir! Tabii ki bu önemli birşey!"
"Ama Gustavo'da bir sürü vardı yani-"
"Aman Tanrım!" Başımı ellerimin arasına aldım. Beynim çatlayacak gibiydi.
"James şimdi beni dinle. Gustavo'ya çok kötü davranıyorsunuz. Adamın canına tak etmiş olmalı! Ben onun yerinde olsaydım eğer, şu an hepiniz ölüydünüz! Anlatabildim mi?"
James başını salladı.
"Gidip ondan özür dilemelisin!"
"Ne? Bu haldeyken mi? Hayatta olmaz Camille! Hem ayrıca, Gustavo bir süre sonra yumuşayıp yaşadıklarını unutuyor. "
Tek kaşımı havaya kaldırdım. Gustavo bir gün bu çocuklara cidden çok kötü patlayacaktı. O günün yakın olmamasını diledim.
"Peki James, öyle olsun. Bu arada neden burada olduğunu sorabilir miyim? Benim evim Gustavo'dan kaçmak için en ideal yer sayılmaz."
"Aslında öyle. Gustavo bizim daireyi avcunun içi gibi biliyor. Havuz ve parktan bahsetmiyorum bile! Sen de beni Gustavo'ya satmayıp koruyacak tek kişisin. O yüzden... "
"Tamam, anladım..."
Bir süre aramızda rahatsız edici bir sessizlik oldu. Bunu bozmak için konuştum:
"Diğerlerini de çağıralım, belki film falan izleriz."
"İyi fikir" dedi. Masanın üzerindeki telefonuma uzandım.
Tanrım! Casus Kız filminin yapımcılarından bir e-posta vardı! Seçmelerin ertelendiği ile ilgiliydi. Bir hafta sonraya ertelenmişti.
Rahatlayarak tuttuğum nefesi bıraktım. Bu iyiydi. Çalışmak için daha çok zamanım var demekti.
"Hey, arıyor musun, aramıyor musun?" Bir an için unutmuşum.
Hemen rehbere girdim. Sırayla Logan, Kendall, Carlos ve Jo'yu aradım. Hepsi 10 dakika içinde bizim daireye geleceklerini söylediler.
Onları beklerken biz de James ile birlikte film seçmeye koyulduk. Elimizdeki seçenekler boldu. Uzun ve etraflıca bir araştırmanın sonunda, Uyumsuz 'da karar kıldık.
Ben atıştırmalıkları hazırladım, James ise salonu. Her şey olması gerektiği gibi olduğunda kapı çaldı. Gelmişlerdi.
Herkes içeri girdi ve filmi başlattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Time Girls
FanfictionBig Time Rush dizisindeki karakterleri kullanarak bu fan-fiction'ı yazdım. Gerçek olaylar/kişilerle bir ilgisi yoktur.