"Shaeol Kim. 43 yaşında. Bir gece kulübünde barmen. Daha önce bir kere evlenmiş ve karısını dövdüğü için karısına mirasının yarısını vermek zorunda kalmış. Şimdi ise barmenlik yaptığı yerde uyuşturucu satıcılığı yapıyor. Ama araştırmalarıma göre bunlar sadece yaptıklarının dışarıdan görünümü. Kimse gerçekten neler yaptığını bilmiyor. Ve bende onun geçmişini deştim. Karısıyla evlenmeden önce tanınmış bir kaçakmış. Dünyanın dört bir yanına yasak olan malları kaçırmış. Buna askeri şeyler de dahil.
1997 yılında Amerika'dan Yeni Zelanda'ya yaptığı kaçakçılık son yaptığı operasyon. Çünkü bunu yaparken işleri yerle bir olmuş. İşlerini patlatıp yerle bir edenin adı da Anastasia Jim. Dövdüğü karısı. Ama burada saçma olan şey, Shaeol Anastasia ile bu olaydan sonra evlenmiş. Bu demek oluyor ki Shaeol hapise kaçakçılık yüzünden hiç girmemiş. Ve bunun imkansız olduğunu düşünerek adam hakkındaki başka şeylere de baktım.
2 sene kadar tımarhanede kalmış. Kısaca raporu var. Bununla sıyrılmış. Ve aslında karısından mahkeme yoluyla değil, sözleşme yoluyla ayrılmış. Ve bulamadığım tek nokta, casus Anastasia ile nasıl evlendikleriydi. Size bunu 2 hafta kadar geciktirme sebebim de buydu. Bunu araştırmak için Yeni Zelanda'da uzun bir zaman geçirmek zorunda kaldım. Şimdiyse tüm deliller elimde."
Kısa olan elindeki çift dosyayı şefin önüne koydu.
"Biri Anastasia'nın ve diğeri de iş birlikçisi babasının. Anastasia şuan 33 yaşında. 15 yaşından beri askeri alanda eğitim görmüş. Babası bir astsubay. Doğrulukları yüzde yüz olan kanıtlarıma göre Anastasia 6 yıl boyunca casusluk için yetiştirilmiş.
6 yılın sonunda Shaeol ortaya çıkmış. Onun bütün olaylarını ve yaptıklarını araştırmış. Devletten güvence kazanmak için son operasyonunu yerle bir etmiş. Shaeol ondan kaçmış ve polislerden de. Devlet Anastasia'dan Shaeol'u bulması için görevlendirmiş. Anastasia tam 8 ayda Sheaol'u Büyük Sahra Çölünde bulmuş.
Oraya giderken kılık değiştirmek zorunda kalmış. Sonrasında bir şekilde kendisini tanıyacağını düşünüp, estetik ameliyat geçirmiş. Yüzünün iyileşmesi için Sheaol'u iki ay boyunca sadece uzaktan takip etmiş. İki ay sonra Büyük Sahra Çölüne gitmiş. Göreceği ilk kişi Shaeol olduğu için vakit kaybetmeden onu bulmuş. Sheaol tabi ki onu tanımamış. Anastasia onu bir şekilde ayartıp onunla birlikte olmuş.
Bu birliktelikten doğan sonuç, gerçekten birilerini sevmeleri. Anastasia uzun süre devletten gizlenmiş ve Sheaol ile birlikte zaman geçirmiş. Sheaol bir gün seyehat etmek zorunda kalmış. Kısa bir süreliğineymiş ama bunu Anastasia istememiş. Sheaol'a onu devletin yakalayacağını değil de kendisini bırakmasından korktuğunu söylemiş. Sheaol düşünmeden onunla evlenmiş. Sonrasında seyehatine gitmiş.
Bu sürede Anastasia'nın babası gelmiş, astsubay olan. Ona kalın bir dosya vermiş. Bu dosya kızını kurtarmak için yaptığı bir sözleşmeymiş. Içinde kızının tüm bilgilerinin değiştirildiğini ve Anastasia Jim'in öldüğü yazıyormuş. Şuanki kimliği Jenny Lee. Bu yüzden Astsubay devlete ihanet etti damgası yemiş. Anastasia gerçekten Sheaol'a aşık olduğu için onun da bilgilerinin değiştirmek istemiş. Babasından habersiz ona da yeni bir kimlik çıkarmış. John Son. Yakalanmamasının nedeni buymuş.
Yani size anlattığım ilk isimler gerçek isimleri. Şimdikiler ise yeni isimleri. Ve astsubayın dosyasının kopyası şu an elimde. Her şey ayrıntısı ile yazıyor."
Kalın dosyayı da şefin önüne koydu yavaşça. Sonrasında ise sandalyesine geri oturdu.
"Ve son olarak karısıyla Güney Kore'ye yerleşmişler. Sonrasında evlerine gelen bir mektupla John Son yani Sheaol çılgına dönmüş. Mektup astsubaydan gelmiş ve Sheaol çabucak olayı anlamış. Sonrasında işten gelen karısını ölesiye dövmüş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GreaTask - [Askıya alındı]
FanfictionDünya karanlık bir yer. Ben zifiri tarafında olanım.