3. Bölüm

169 10 0
                                    

'Kaeun Wi demek,' dedi içinden Soo. Yeni bir araştırma için görevlendirilmişti. Erken başlaması güzeldi ancak Jongin'in ona verdiği zevki birkaç günlüğüne de olsa tatmak daha güzel olabilirdi, diye düşündü. Neyseki şuan ülke değiştirmesini gerektiren bir konu yoktu ve akşamları bunları yeniden yapabilirdi. Kendi kendine gülümserken, birden başını toparladı ve en küçük yerden, yani internetten başladı.

-Kaeun Wi.-

Arama sonuçları:

*Kaeun Wi! Painted gazetesine röportajını verdi.

*Kaeun Wi çocuk istismarı yapan Yetimhane yöneticilerine dava açtı.

*Kaeun Wi yakışıklı Orlando Bloom iledünya evine girdi.

Gözleri git gide saçma sonuçları görmeye başlayınca, sitenin en başına geldi ve ilk linki açtı.

-Painted Magazine / Kaeun Wi-

bla

bla

bla

'Göz boyamak için söylenen ezbere cümleler,' dedi Soo içinden ve siteden çıktı.

Çocuk istismarı yapanları dava ettiği linke girdi.

-Kaeun Wi istismaryapanyöneticileri dava etti. Ve dedikleri şu şekilde: Ben sadece Yetimhaneye yardıma gitmiştim ve oradaki çocuklarla biraz zaman geçirmek istedim. Öğretmenleri bunu istemedi. Israredince zorunda kaldı ve bende gece geç saatlere kadar çocuklarla birlikte kaldım. Çıkacağım sırada Yetimhanenin dış kapısına gelmiştim ki kol çantamı içeride unuttuğum o sıra aklıma geldi. Geri döndüğümde küçük bir çocuğun çığlıklarını duydum. Ve ona 'Kes sesini ibne,' diye bağıran müdürün sesini. Korkmuştum ve sadece kapının deliğinden içeriye baktım. Müdür.. o çocuğu gerçekten istismar ediyordu ve çocuk da kıvranıp kurtulmaya çalışıyordu. Ben de güçsüzdüm ve hemen polisi aradım. Müdür hala çocuğu bırakmamıştı ve tamı tamına 20 dakika geçmişti. Ondan önce polisler davrandı. Ve sessizce içeriye girdiler. Adam tutuklandı. Ve ona ayrıca dava açtım. Çocuk ise benim bir arkadaşımdan psikolojik destek alıyor. Umarım böyle insanlıkdışı şeyler yapan insanlara sessiz kalmazsınız.

Soo başını bilmiş bir şekilde salladı. İyi birine benziyorsun. Nasıl da hoş. Bakalım yaptığın işlerin hepsi böyle hoş mu."

Bilgisayardan kalktı ve ceketini alıp ofisini terk etti. Gideceği tek yer, yetimhaneydi.

GreaTask - [Askıya alındı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin