O zamanlar yaş 23, bir gençlik heyecanı başladığı zamanlarmış. Mezuniyet partisi, balosu, töreni derken kepler havada uçuşmuş. Kahkahalarla gülünen, yeni dostluğun, eski dostluğun, düşmanın başlayıp bittiği gençlik yılları. Mezuniyet partisinde bir müzik çalmaya başlar. Etrafta yoğun içki kokusu, shot ve bira bardaklarının birbirine çarpıştıktan sonra ki çıkardığı ses, sarhoşluğun verdiği o eşsiz tınısında ki gençlerin elinden düşen bardakların buz gibi dağılması.
" Tutulmayacak olsada verilmesi gereken sözler var bazen... Gidilmeyecek olsada bilinmesi gereken yerler... keşkeyle başlayan cümlelerim var, yollarım hep uzun ve bomboş, ben belki korkak biriyim ama yinede sevebilirim ne kadar üzülmem gereksede ama sen bana bakıyorsunda, beni görmüyorsun ki..."
Şarkı böyle sesleniyordu iki aşığa ama onlar bilmiyordu birbirlerine ait olduklarını ve birbirlerine delicesine sevdiklerini, saçma olduğunu düşündüler sürekli.
Kız nefret ederdi alkol kokusundan ama bir o kadar da severdi verdiği sarhoşluğu. Onun içinde, sarhoş bir Afra vardı. Birilerine yanık ama bilmediği, yüzünü görmediği biri sanki yakınındaydı. Arkadaşına baktı öyle çok gülüyor öyle çok sevinçliydi ki onu videoya almayı bile istemişti fakat bu çok kabaca olmaz mıydı?
Arkadaşı Selen kendinden bir süre sonra geçmiş, sarhoşluğun verdiği tını ile saçma sapan konuşmaya başlamış,
"O gözlerininnnn yeşilindeeeeennnnnn geçemiyorum sevgiden."
"Seren bi kapa çeneni, malmısın sussana!"
"Ölüyoruuum sevgindeeenn haberınn yok haberıınnnn yoooook."
"Allahım sen yardım et."
Sonra Seren saçma bişeyler anlatmaya başladı. Neyden bahsettiğini anlatıldığında ben sonradan anlamıştım, anlamaz olyadım.
"knk şimdi ne oldu biliyonmu? Cehennem bekçisi sorar;
-bu ne yapmış?
-Adam öldürmüş.
-Atın ateşe yansın!
-Eeee bu ne yapmış?
-Çok sevmiş.
-Bırakın o zaten yanmış"Seleni ciddi ciddi dinledikten sonra bir sarhoşu nasıl ciddiyetle dinlerim diye kendine kızmıştı.
"Uff, yürü Seren ya saçmalama!"
Make You Feel My Love...
Düzenleniliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİMİ SANA HİSSETTİRMEK İÇİN (ARA VERİLDİ)
Novela JuvenilBu bölümü okuyun yeter...