Artık Soğuk espiriler yapmıcağım insanı kendimden Soğutuyorum :)
●●●●●●★★★●●●●●●●
Camiye terlikle gittim, adidasla geri döndüm. İbadet güzel şey arkadaşlar herkes gitsin nike falanda var.
Sınavda kopya vermemek için nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kağıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.
Bütün otobüs şoförlerine sesleniyorum. Arkada 500 dönümlük arazi mi var lan. Hep arka tarafa ilerle diyorsunuz.
Eski sevgilini geri istiyorsan, “hala seni seviyorum” diye mesaj gönder. Dönerse senindir. Dönmezse ‘halama göndermiştim’ dersin..
Laftan Anlamayan İnsanların, Üstüne Basıp “BAK ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLÜYORUM” Diyesim Var.
Kız iki ayda faceden 24 kez ilişki degişikliği yaptı, en son durumuna ”benim aşka inancım kalmadı yazmış. Hemen ümidini kesme, daha 6 milyar insan var.
Bir insanın yılda ortaIama 8 sevgilisi oluyormuş, bu duruma göre ben insan değilim.
Millet deri mont giyince Brad Pitt’e benziyo.. Ben giyiyorum bildiğin çiçek abbas
Lütfen sevgililerinizi sokağa atmayın sonra facebook'a gelip kendilerini şair zannediyorlar
Bence kardeşler bakkala göndermek ve çeşitIi ayak işlerinde kullanmak için var. Ara sıra dövüp stress atma oIayı zaten bambaşka güzel.
Adamın telefonu çalıyo, yanımızdan bi uzaklaşmalar, bi şekiller faIan. lan baban arıyo işte gelirken ekmek al diyecek. neyin tribindesin.
Çay benden tatlı olmasın diye çayı şekersiz içtiğim doğrudur.
Trabzon'da adamın teki 127 yaşında ilk defa hastalanmış. İnsan biraz kendine dikkat eder.
Yurtta kalan 2 arkadaştan biri dışarı çıkınca diğeri ona ' bana yurtdışından çikolata getir ehe mehe ' diye espri yapıyor mudur ?
Biri bana gül verse oturur reçel yaparım o derece unuttum bu işleri.
Elma dersem Sev, armut dersem Gel, Avakado dersem mal gibi bakarsın dimi mk fukarası hayatında avakadomu gördün.
Arkadaşlarımın telefonumu kurcalamasından nefret ediyorum.. belki özel bişey yok? belki mesaj kutusu bomboş? bakıcaksınız utanıcam sonra.
Otobüste filmIere özenip başımı cama koyup biraz duygusallık yaşayayım dedim saniyede 60 defa başımı cama vurdum.
Ne kadar fizikçi, felsefeci, bilim insanı gelirse gelsin, funda arar'ın "Bana ben olalı sana seninim" sarkı sözünü çözemez
Merdivenlerden düştüğümü görüpte düştünmü diye soran mal, yok düşmedim benim iniş tarzım böyle.
Her şey zamanla geçer diyenin ağzına ıslak odunla vurasım, sonra da “zamanla geçer” diyesim var.
Sınavdan 90 alıp ağlayan öğrenciden daha itici, sınavdan 15 alıp gülen öğrenciden de daha sevimlisi yoktur.
Gemi Kaptanı Olsaydım Hiç Konuşmazdım. Çünkü ; Konuştukça Batıyorum Ben.
Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti,ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım.
Erkekler göbeği için 'Türk kası o ya' diyebiliyosa, kızlarda selülitleri için 'bacak gamzesi' diyebilmeli. Eşitlikten yanayım.:)
Bilmemek ayıp değildir önemli olan çaktırmamaktır.
Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır.
O zaman baklava gerçek değildir.●●●●●●●★★★●●●●●●●●●