Önerdiğiniz kitap var mı? Canım sıkılıyor.
★★★Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.. (Favorim★)
Nice insanlar gördüm üstlerinde elbise yok... Nice elbiseler gördüm içlerinde insan yok... (Içimden kapak diyesim var)
Bekçilere kim bekçilik edecek? (Haklı)
Herkes insanlığın değiştiğini söyler,fakat kendilerinin değiştiğini düşünmez.
Ağzımız kafes, kelimelerse kuş gibidir. Ağzımızı açtığımızda kelimeler birer kuş gibi uçarak kontrolümüzden çıkar.
Nefesinin Öğretmeni,Vicdanının Öğrencisi Ol.
Bugün üstüne bastığın çimenler, yarın üzerinde bitecek.
Geç kalan teselli, idamdan sonraki affa benzer.
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşır.
Zamanlarını en kötü şekilde kullananlar, zamanın kısalığından en çok şikayet edenlerdir.
Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. (bence koy -Goethe gitsin demiştir::)
(Söz -Goethe'ye Aittir) ;):)
↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑
☆☆☆