Bazen evi arabayı satıp şöyle bir deniz kenarına yerleşeyim diyorum, tabi bunun için önce ev ve araba almam gerek.
Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı ilk soru: Hep yerlere döktün di mi?
Metrobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı
Sevgilim aradı, uykum var kapat dedim. O uykum olmasına şaştı, bende sevgilim olmasına şaştım. Yanlış numaraymış zaten.
Saat 12'de balkabağına dönüşen arabayı anlarım bak, ama düşen ayakkabısını dönüp almayan kadın? Yok daha neler..
Paris'ten New York'a uçmak üzere olan sayın yolcularımız, hayat size güzel lan..
Tüp bitince sallarız, pil bitince ısırırız, şampuan bitince su döküp çalkalarız. Bittiğinde vazgeçmemek bizim genimizde var
Erkekler göbeği için ‘Türk kası o yaaa’ diyebiliyorsa, kızlar da selüloitleri için ‘bacak gamzesi’ diyebilmeli. Eşitlikten yanayım.
Doktor olsam her gün kendime rapor yazıp işe gitmem.
Ofis kelimesinin ''office''ten değil de ''off- iş''ten türediğini biliyor muydunuz? Bilmiyor olabilirsiniz, çünkü ben uydurdum.
Yılbaşından önce: _Âlemlere akıcaz olumm. Yılbaşında: _Nene bak havai fişek.
Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir...:) Votelarınızı bekliyorum (Ne Klişe bir kelime) :)