☜♥☞KAPAK SÖZLER☜♥☞

1.2K 22 1
                                    

Piyangonun sana çıkmadığına şaşırdım halbuki bütün numaralar sendeydi.

+Konuşurken yüzüme bak                                                                                                                                      -hangisine.

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, Sorun atlı karıncalar değil, Arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

O değilde şimdi nüfus sayımı yapılırsa, seni de adamdan sayıyacaklar ya, ona yanıyorum.

Senin gibi olmak vardı ama; Allah beni insan olarak yarattı.

İnsanı yoran, yaşadığı hayat değil;                                                                                                                        Taşıdığı maskelerdir.                                                                                                                                            

 Senin için savaşırdım ama, Verimsiz toprakları fet etmeye ne gerek var.

Hayatımı bir film yapsalar sen araya giren reklam olurdun.

Ne olurdu yani, Birgün insanlık moda olsa.

 Yol vermek sɑdece trɑfikte işe yɑrɑmɑz, hɑyɑtınızdɑki ‘gereksizler’ için de kullɑnın.

Dünya nüfusu arttıkça,İnsan sayısı azalıyo.

Sen kazandıklarının adıı biliyordun: para gibi mesela                                                                                     Ben kaybettiklerini biliyordum: Şeref gibi mesela...

 Erkek:Merhaba çok güzelsiniz.                                                                                                                              Bayan:Teşekkür ederim.                                                                                                                                        Erkek:siz birşey söylemicekmisiniz?                                                                                                                    Bayan:Ne söylememi beklerdiniz?                                                                                                                      Erkek:Söyleyecek birşey yoksa sizde benim gibi yalan söyleyin.

 Yazılarda hata oldu üzgünüm :(

Votelamayı unutmayın ↘★ ↙

* TÜM SÖZLER *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin