K?M!K SÖZLER

306 14 0
                                    

Anneanneme yükselenin ne diye sordum? —Tansiyonum dedi. İçimdeki astrolog o an can verdi.

Seni seviyorum” demek kolay. Asıl zor olan ‘Şemsi paşa pasajında kırk kulpu kırık tunç tas has hoş kayısı hoşafı’ diyebilmek

I love 70′s’ yazısı gördüğünde ‘Ay lav yetmişs’ diye okuyorsan, çabuk gel. Mangal yapıyoruz, soğumasın.

Yeter bee baba! Ders çalışmıcam artık nette takılıcam. + Ne dedin sen ? — Test kitaplarımı diyorum nereye koydunuz.

Kadınların 1 kova suyla yaptığı temizliği sadece 1 ıslak mendille halledebilen canlıya erkek denir.

Sinemaya gidelim mi? -Birincisi ben Sinem değilim ikincisi biz astronot değiliz.

Dünyada; peynir-ekmek yersen gariban olursun. Ama peyniri ekmeğin üzerine koyup birde kürdan saplarsan sosyete olursun.

—Gitme dur. Niye ne oldu? – Duracak mısın diye merak ettim şimdi git.

Otobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı.

— Alo Emin’le görüşecektim yanlış numara – Emin misin?- Evet – Hani yanlış numaraydı.

Misafirin çocuğu “abla bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.

Elini tutabilir miyim? —Neden bilmem halay falan çekeriz…

Tweet kuş sesi anlamındaymış o yüzden bu sitenin adı twitter olmuş. Demek ki bu siteyi Türkler bulsaydı adı ”çipetpet” olurdu.

Amerika: dejavu, Fransa: dejavu İngiltere: dejavu Türkiye: Allah çarpsın geçen aynısını yaşadım.

Çin’de ki polislere de Allah sabır versin. Bir cinayet olsa herkes suçlu.

Tek hayalim filmlerdeki gibi çay bardağını elimde sıkarak parçalamak ama yemiyo işte.

+Faturayı sizin adınıza mı keselim? —Hayır, gölgelerin gücü adına kesersen daha makbule geçer.

Bir kadının fotoğrafını çektiğin an ile “dur bir bakayım nasıl çıkmışım” demesi arasında geçen süreye ışık hızı denir.

Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde.

                   BEĞENİNNNNN.......:)

* TÜM SÖZLER *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin