Part 9

57 5 2
                                    

ე-ს პოვ.
ოთახში ვზივარ და პიტზე ვფიქრობ.მახსოვს ის დღე სასტუმროში რომ ვიყავით......მისი სხეული....ისეთი იდეალურია ვერც კი ვწყვეტ მასზე ფიქრს...მახსოვს დილით რომ გავიღვიძე და მის სხეულზე,რომ ვიყავი აკრული,მისი სურნელი......
ამ ყველაფრის გაფიქრებაზე კი იდიოტივით ვიღიმი.
გაუაზრებლად ნოუთბუქი გავხსენი და გუგლში ჩავწერე "სექსი მამაკაცსა და მამაკაცს შორის".
უცებ მოვტვინე რომ იდიოტობას ვაკეთებდი და ჩავილაპარაკე.
-რეებზე ვფიქრობ....-უცებ კი კარებიდან პინგის ხმა გავიგე.

-ეე.....აქ ხარ?!

-კი.-ნოუთბუქს ვხურავ,კარებთან მივდივარ და  ვაღებ.

-რა არის?!

-დრო გაქვს?

-რათქმაუნდა.

-მოკლედ.....ჩემი აივნის კარი გაიჭედა მე კი სარეცხი უნდა ავიღო ხოდა შეგიძლია რომ კარის გაღებაში დამეხმარო?!-მეც დავეთანხმე და წავედით.

პონდის პოვ.

დორმში დავბრუნდი,ოთახში შევედი და ნოუთბუქი გავხსენი......

-რაიოოო....."სექსი მამაკაცსა და მამაკაცს შორის"?!-ზუსტად ამ დროს ემ შემოაღო კარები და როგორც ყოველთვის ყვირილი დაიწყო.

-აიიიი პონდ!

-ე მაპატიე,არ მეგონა თუ ამას ვნახავდი.მე უბრალოდ ნოუთბუქი გავხსენი ახალი პორნოსთვის რომ მეყურებინა.არ ვიცოდი რომ სადმე მოძებნე ინფორმაცია თუ როგორ უნდა გაჟიმო მამაკაცი...

-ჩაიჯვი  და დაივიწყე ის რაც ნახე!

-ოოიი!როგორ?! მე უკვე ვნახე ეს.
როგორ დავივიწყო რაც ვნახე.
მაგრამ....არაუშავს ძმაო,არააქვს მნიშვნელობა შენს სექსუალურ მისწრაფებას,შენ ისევ ჩემი მეგობარი ხარ.

-მოკეტე რა!!!

-მშვიდად....შენნაირი ბევრი 18 წლის ბიჭი დადის...-არც მაცდის ლაპარაკს.

-მოკეტე და ჩემს საქმეში ნუ ერევი!

-კარგი,მაშინ დღეს არ ვიქნები შემაწუხებელი...წავალ პინგს დაველაპარაკები.-ნელნელა კარისკენ დავიძარი და ოთახიდან გავედი სანამ მომკლავდა.

Love by chanceWhere stories live. Discover now