~Dra(k)co~

200 5 5
                                    

Sakra, zítra je ples a já stále nemám co na sebe, dnes si musím jít už fakt něco koupit.

,,Hej Malfoyovský Dracohřbetý!"
Volal na mně někdo a tím mně vyrušil z mích myšlenek ale netušil jsem kdo to byl a tak jsem se otočil. Stál tam Harry, Blais a Theo.

,,No nazdar, to mi tak ještě scházelo aby se sem přišoural Potterovský jizvohlavý, Blaisovitý šaškonosý a Nottovitý knihomolský." řekl jsem jim na oplátku a oni se dali do smíchu, když už jsem to nevydržel začal jsem se smát taky.

,,Tak kluci co potřebujete? " zeptal jsem se mile

,,No Draco víš, no chtěli jsme uspořádat After Party tak jak to kdysi nazýval Brumbál a Mcgonagallová s tím souhlasila a tak jsme se tě chtěli zeptat jestli, jestli bys opstaral Al-"

,,Myslíš chlast? Jo s tím nemám problém." kývl jsem a otočil se na podpatku.

,,Jo a ještě něco, nechovejte se jako slušňáci, vím že takhle byste se nikdy nechovali." řekl jsem a oni přikývli.

,,Tím pádem, Draco jdem si dneska koupit něco na ples šel bys s námi? " ptal se Harry.

,,Jo jasně díky moc už delší dobu o tom přemýšlím, tak sraz po obědě před bránou. " řekl jsem a tak bylo dohodnuto.

Šel jsem skontrolovat ty "kouzelníky ". Když jsem vešel do Zmijozelu všechno bylo v pořádku až na to že to tam smrdělo chcíplím hadem kterého někdo hodil do ohně ale nijak jsem to neřešil.

Když všichni byli na snídani tak se Mcgonagallová zvedla a chtěla nám existenčním omylům něco sdělit.

,,Věnujte mi chvíli pozornost prosím především žáci starší 14 let." v síni to zašustělo šeptáním a pak bylo opět ticho.

,,Ehm... Naši primusové a někteří nejstarší žáci si pro vás něco připravili. Tato akce se bude konat večer po plese smí tam jen žáci 14 let a nahoru ostatní půjdou po plese spát, Děkuji vám za pozornost. " chvíli po tom co Mcgonagallka domluvila se ve velké síni ozvaly hlasy nespokojených žáků

,,To není FÉR! " Křičeli jeden přes druhého.

,,A dost my za to nemůžeme že jste ještě malý na to abyste mohli jít na nějakou pozdní večerní akci, to není náš problém a jestli se vám to nelíbí tak vám klidně může jít někdo večer přečíst nějaké kouzelnické příběhy! " zařvala vždy skoro klidná Hermiona a děti mladší 14 let měli v očích jiskřičky radosti.

Po snídani jsme šli na hodinu letos máme skoro všechny hodiny s Neserdýlem( Nebelvírem) jak je nazýval Blais.
1. Hodinu jsme měli lektvary s profesorem Křiklanem, hodina šla lehce zkoušely jsme se naučit jak vytvořit z hromady divných věcí TEKUTÉ ŠTĚSTÍ (byla to katastrofa), jenže Hermiona byla tak úžasná a snažila se nám to vysvětlit a nakonec se nám to podařilo. 2. hodinu jsme měli jasnovědectví s Davisovou jako vždy s ní byla zábava. 3. hodinu jsme měli přeměňování s Mcgonagallovou, šlo to hladce a dokonce jsme se dočkali konce hodiny. Asi vás zajímá proč jsme se učili jenom my, protože potřebujeme nasbírat co nejvíce vědomostí abychom pak nemuseli dělat třeba barmany u děravého kotle.

Když skončila hodina šli jsme za Mcgonagallovou jestli můžeme být letos výjimky a nemít na sobě společenské hábity,ale třeba jen sako.

,,Hele tam jde Ředitelský Mcgonagall-" nestihl to do říct zacpal jsem mu pusu.

,,Blaisi drž hubu ještě by tě slyšela a dala by ti školní trest. " křikem jsem zašeptal Blaisovi.

,,Ale ta je hluchá a navíc mi školní trest dát nemůže jsem přece primus." řekl Blais v tu chvíli kdy to dořekl jsme zkameněli.

osudové setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat