,,Tati?"
,,Pan profesor Malfoy, pane Malfoyi." zatvářil se káravě když si všiml Hermiony.
,,Ach pan Potter, pan Weasley." odfrkl si. ,, A šmejdka Grangerová. Ach tedy slečna Grangerová. " ušklíbl se, jeho úšklebek napodobila perfektně
,,Ach pan Lucius Malfoy. Och omlouvám se, spletla jsem se. Vy jste vlastně ten vypatlaný Lucius ne-li Lucifer Magor. " ušklíbla se, všichni vyprskly smíchy, dokonce i ti ve třídě.
,,Jak si to dovoluješ ty ty-"
,,Mudlovská šmejdko? To je ohrané, nemáte tam něco lepšího? Jo a kdyby vás to zajímalo tak Weasley tu není, váš syn mu dal po tlamě kvůli mě, je tu jen slečna Weasleyová. " začala se smát, otočila se na patě a zamířila do třídy. Pan "Magor" na ní chvíli zíral ale pak se zamračil protáhl se kolem ostatních a ještě než vešel do třídy stihl Dracovi něco říct.
,,Třído! Dnes budeme opakovat mnoholičný lektvar a jeho rizika." to Hermionu donutilo lehnout si na lavici jelikož mnoholičný lektvar již dělala v druhém ročníku.
,,Otevřete si učebnici na straně 357. A to platí i pro vás Grangerová. " zavrčel na ni a ona jen líně otevřela učebnici. ,,Přečtěte si to sami a já vám pak budu dávat otázky! A chci tu mít klid jinak strhávám 50 bodů. " podíval se na Hermionu která se líně ušklíbla a dala se do čtení. Po dvaceti minutách čtení se rozhodl dát jim otázky.
,,Slečno Grangerová, co se stane když smíchám blonďatý vlas s blonďatým?"
,,Nevím ale u vás z toho vznikl váš syn." třída se začala smát, Hermiona se na něj hrdě tlemila a i jemu zacukaly koutky.
,,Obávám se že to není správná odpověď a proto strhávám Nebelvíru 2 body." tentokrát se opravdu usmál, ta holka mu přišla milá a když chce válku má ji mít.
,,Cože? Tak málo! " vykřikla jedna studentka z druhé lavice. Samozřejmě že byla ze Zmijozelu...
,,Strhávám Zmijozelu dvacet bodů, za vaši nevychovanost! Co je vám do mích rozhodnutí?! "
,,Nic, pane profesore." špitla. Ve zbytku hodiny co dodělali otázky jim pak ukazoval jak lektvary reagují na různé vlasy a aby to někdo nezneužil tak lektvary nakonec zapálil. Posledních pět minut jim dal povel aby se zbalili a se zazvoněním vypadli na další hodinu. Další hodinu měli OPČM s Mcgonagallkou, tato hodina proběhla vcelku v klidu ale bylo strhnuto zmijozelu dalších 20 bodů za nepozornost,tentokrát díky Dracovi. Ale nás nezajímá co se stalo ale proč se to stalo. Jistě si vzpomínáte na to jak Lucius Malfoy něco řekl Dracovi. Víte proč byl Draco nepozorný? V hlavě mu zněla otcova slova: ,,Později si o tom promluvíme." Těchto pět slov, jenž vyšly z úst Luciuse Malfoye, nevěštily nic dobrého...
Uběhly další dvě hodiny a měl být oběd. Po obědě měli volno a tak se vydali na svou kolej Zmijevír.,,Dlouho jsme nehráli flašku. " stěžoval si Seamus.
,,A taky dlouho hrát nebudeme." spražila ho pohledem Pansy.
,,A proč ne, můžeme si zahrát otázky a úkoly ale u téhle hry si nemůžete sundat kus oblečení jen proto,že to nesplníte." ušklíbla se Hermiona a Saemus s Pansy na ní hleděli jak na svatý obrázek ale pod tímto slovem si každý představíme něco jiného třeba Pansy líčidla a Blaise a Saemus zase Deana ehm ehm( odkašlání :D) Brumbál zase Grindelwalda, což je skoro všem známé ale Harrymu to neříkejte asi by šel hledat Voldyho a nechal se zaavadovat. A Mcgonagallová zase třeba studenty s průsery ale dost už, to odbíháme od tématu s takovou se nikdy nedočkáme konce.
ČTEŠ
osudové setkání
FanfictionJsou sny, které jsou jako věčnost a přitom trvají jen pár minut. Jsou okamžiky, které trvají krátce, ale stávají se tak často, že by se dali nazvat osudovými setkáními. A přesto na čase nikdy nezáleželo... Osudová setkání, která provázela tyto dva...