Hey hoi! Aangezien de Flikken whatsapp groep echt te graag zweepjes en handboeien, tafels, en eigenlijk gewoon Fleva seks wilde, krijgen ze het toch nog. Oh, en mocht je nog een leuk idee hebben voor een (klein) 18+ verhaal, laat het me vooral weten, ik haal genoeg inspiratie uit jullie ideeen!
Ohja, jullie hebben dirty minds, maar ik vind het gewoon leuk om te schrijven. Even een disclaimer, ik vind het volledig uitschrijven van seksscenes in het Nederlands gewoon raar, dus jullie moeten het hiermee doen!
Vette credits naar Marleen voor haar mooie header, kijk vooral even op haar youtube: Marleen Huisman! Shout-out naar de Fifty Shades soundtrack afspeellijst om me door dit deel heen te helpen , voornamelijk Earned It van The Weeknd :D
De sfeer in de auto was relaxd geweest, ondanks dat Eva nog geen half uur geleden op haar breekbaarst voor Wolfs had gestaan. Ze had er nog geen spijt van, gelukkig. Ze verwachtte ook niet dat ze snel spijt zou krijgen. Ze hield van Wolfs, dat had ze altijd gedaan, en dit voelde als een goed moment om de spanning die al jaren tussen hen hing te gebruiken. Waarom niet nu? Eva wilde al jaren van die spanning af, soms werd ze er ongemakkelijk van omdat het gewoon het verkeerde moment voor de spanning was. Dan had ze die momenten liever als Wolfs en zij een keer samen naar bed waren geweest. Dan was het ongemakkelijke er vanaf en konden ze gewoon genieten dan de momenten die ze samen beleefde. Dat was wat Eva het liefste wilde, gewoon samen met Wolfs oud worden, ondanks dat Wolfs al een stuk ouder was als Eva. Dus besloot Eva voor eens en altijd om dit te laten werken, en als Eva iets voor ogen had, dan deed ze het.
Eva had zich al een klein beetje voorbereid op dit moment. Toen ze de zweep bij Mechels in huis had zien liggen was ze gelijk geinteresseerd geweest. Ze had nog nooit een zweep gebruikt, zelfs niet om paard te rijden. Want dat had ze nog nooit gedaan. Maar die zweep, met de veertjes en de reepjes leer en de manier waarop Wolfs had gereageerd toen ze hem ermee plaagde, dat had een idee bij haar aangewoekerd. Het had haar wat moeite gekost om eindelijk de moed te vinden om over de drempel te stappen van de seksshop. Ze was nog nooit in zo een winkel geweest, maar ze had wel altijd vanuit haar ooghoeken naar binnen proberen te kijken als ze langs zo'n winkel liepen. Frank had absoluut geen interesse in ook maar iets anders dan normale seks, dus ze had ook geen reden gehad om naar binnen te gaan. Maar Wolfs, Wolfs zag ze wel er voor aan om van een beetje kinky seks te houden. Niet te gek, Eva had heus naar fifty shades gekeken om zich een beetje een beeld te geven van SM, maar ze was al snel afgehaakt, bondage en het opgehangen worden aan het plafond ging haar even te ver. Dus was ze tot de conclusie gekomen dat ze een zweepje niet zo heel erg vond, en misschien het gebruiken van handboeien, maar daar hield het voor haar mee op. Wolfs, tsja, ze zag er Wolfs wel voor aan om het leuk te vinden om vastgebonden te worden aan het bed. Ze had Wolfs snel nog een keer in de la zien spieken voordat ze weggingen, dus ze wist dat hij het wel interessant vond. Dus ze besloot, toen ze voor de seksshop stond, om in ieder geval een zweepje te halen die haar deed denken aan het zweepje dat ze bij Mechels had zien liggen. Ze had het zweepje leuk gevonden, dus leek het haar interessant om er een te halen.
Het interieur van de Seksshop, of 'Erotiek winkel' zoals het boven de deur op het naambordje van de winkel beschreven stond, zag er mooi en verzorgd uit. Aan de linker wand hing een muur vol met lingeriesetjes, nog gewaagder dan diegene die zij op het oog had bij de Hunkemoller. Aan de andere wand stonden een paar vitrinekasten met verschillende doosjes. sommige bevatte vibrators en een paar andere dingen die Eva niet kon plaatsen, sommige hadden netjes uitgestalde handboeien, en naast de kasten hing een stellage met zweepjes. Eva liep met vastberaden stappen op de wand met zweepjes af. Toen ze voor de wand stond kostte het haar niet veel moeite om een eentje te vinden die op het zweepje leek die ze bij Mechels had zien liggen. Nieuwsgierig pakte ze het zweepje van de wand om hem beter te bestuderen. 'Die is mooi he?' vroeg ineens een vrouw achter haar. Eva draaide zich vliegensvlug om. Achter haar stond een vrouw, en aan het naambordje te zien was ze de eigenaaresse van de winkel. 'Ella' zei de vrouw, terwijl ze haar hand uitstak naar Eva. Eva pakte de hand van Ella een beetje geschrokken vast, maar de handdruk die vrouw aan Eva gaf aan dat ze goede bedoelingen had. 'Ik zie aan je dat je nog nooit eerder in een Erotiek winkel bent geweest, dus als je me nodig heb zit ik daar achter de balie' zei Ella terwijl ze naar een kleine toonbank wees die achterin de winkel stond. Eva bedankte de vrouw hartelijk, ze had geen ongemakkelijk gevoel gekregen van de vrouw, dus ging ze rustig verder met het zoeken in de winkel.
JE LEEST
Korte Verhaaltjes - FLIKKEN MAASTRICHT
FanfictionHierin komen alle 18+ verhalen in. Alle niet 18+ verhalen die hier nog instonden zijn verhuisd naar mijn nieuwe boek. Daar kunnen jullie vanaf nu alle 'normale' verhalen vinden. Dus nogmaals, 18+ warning. Dit boek bevat seksuele content!