Aku Linda. baru 22 tahun dan seorang Guru berbangsa Cina yang baru saja ditempatkan di sebuah sekolah di KL... bukan sekolah bandar tapi pinggir bandar. Aku seorang gadis Cina biasa, seorang yang typical lah... slim, boobs tak besar, tapi tak lah melepet... ramping, dan kaki ku panjang... tinggi lampai dalam 170-175cm, dan rambut ku panjang melepasi bahu, centre parting dan selalu diikat pony tail atau bercekak biasa.
Kulit smooth tapi tak lah seputih macam gadis cina yang lain, sebab aku ini type outdoor dan selalu berman volleyball, terutama masa cuti sekolah aku selalu main bola tampar pantai dengan rakan2 lain. baru saja graduate, B Sc PJK dari salah sebuah IPTA di sini. Dan SMK selayang adalah sekolah ku yang pertama, bukan lah yang pertama - dah menghadiri sekolah lain semasa menjalani praktikum dulu.
Sebaik saja melapor diri dan setelah diperkenalkan Pengetua semasa Perhimpunan hari pertama tu, aku terus popular - guru popular kerana masa tu, mungkin kerana aku yang termuda di staffroom, atau mungkin bentok badanku yang slim dan tinggi - tak macam guru2 wanita yang lain - kebanyakan dah melepas waktu prime mereka, gemuk , overweight dan dalam comfort zone mereka. Populariiti aku bertambah apabila warga sekolah itu mendapati aku boleh bermain bola tampar denganbaik dan mungkin kerana pakaian PJ ku - selalunya baju T dan seluar trek (tak lah ketat sangat - tapi ketat di peha - menampakkan shape punggung aku.) dan sneakers. lagi popular bila aku kadangkala memakai baju T singkat danapabila aku serve atau spike atau aku melompat - menampakan perut aku yang slim dan flat ini.... kalau aku pakai seluar trek bottom yang waist high tu, nampak lah getah seluar dalam aku - para pelajar amat suka melihat ni semua - aku tak sedar ni, sehingga Zak, ketua guru sukan menegur aku.
Dia menegur dengan baik satu hari tu "Lin, nak cakap sikit lah... ada guru yg tak suka pulak u berpakaian macam hari tu tu." dia menggunakan bahasa yg baik. Senyum aje dia masa dia menegur tu.
Zack, ketua guru panitia PJK dan juga setiausaha sukan adalah rakan baik ku dan seorang rakan sekerja yang baik, peramah, membantu dan banyak berpengalaman. Dia seorang yang handsome, kacak dengan bentuk badan seorang guru sukan, sudah beristeri dan dalam lingkungan 35 tahun. Dia popular di kalangan para pelajar perempuan - terutama yang di tingkatan 4, 5 dan 6.
Aku ni selalu jadi bahan matchmaking - tak serious, gurauan rakan rakan di staff room guru. Ini mungkin kerana aku selalu sangat bersama Zack, dan bukan dengan guru lain - ada dua lagi guru PJK di sekolah itu, tapi mereka mengajar di sebelah petang - utk murid2 menengah rendah. Bukan apa, cuma aku ni cepat mesra - begitu juga dgn Zack... orang2 sukan memang begitu - cepat mesra dan open minded - kami pun mengajar kesihatan dan juga sex education sedikit...
Oleh kerana kemesraan kami itu, aku mula flirt dan notty sikit dengan Zack. kalau di bilik sukan tu, setelah tamat kelas di waktu tengahari - membuat kerja2 pengurusan - aku akan membiarkanbutang baju aku terbuka sedikit dan menunjukkan getah seluar dalam aku padanya... menonggeng sini lah, memanjat rak alatanlah... dan mencangkung dan mengangkang semasa di lantai dan sebagainya.
Masuk bulan ke 3, aku lebih berani, mungkin aku ni tertarik pada Zack, kerana maturitynya, kerana kebolehannya mengurus dan mengajar dengan baik - aku selalu mengikuti kelas amalinya untuk mempelajari teknik2 baru pengajaran dan pembelajaran....aku menanyangkan bentuk boobs aku padanya, mungkin tanpa aku sedari - atau aku sedar tapi membiarkan saja... butang baju T ku, aku biarkan terbuka - sengaja aku membongkok semasa dia menunjukkan sesuatu di mejanya. Setelah kami berbincang tu , baru aku sedar yang butang baju itu terbuka... pasti dia nampak bentuk buah dadaku - tak lah kecil, tapi boleh tahan lah... aku masih lagi flirt dengannya...
Ada sekali tu Zack menyapa dengan tiba2, "hari ni panties merah ke Linda?" kata Zek bersahaja.
Aku tak perasan sebab dah biasa, dan tak ada sebab nak takut atau khuatir, "Hah! Merah... mana tahu?" aku masa tu tengah mencangkung membelakanginya membersihkan kasut2 spikes di rak bawah sekali. baru aku perasan yang trek bottom aku dah kebawah sangat dan abju T aku pulak jenis yang singkat. aku biarkan saja.
YOU ARE READING
Koleksi Cerita Basah Terbaik Dari Koleksi blog
RomanceAMARAN......KERAS. Bahan bacaan 18 Tahun ke atas. Penulis tidak bertanggungjawap di atas kesan apabila anda telah selesai membaca. Tanggungjawap anda setelah anda membaca bahan bacaan tersebut. Merupakan Koleksi cerita dewasa yang pernah dibaca oleh...