MLM Upline Ku Alice

80.3K 117 4
                                    

Sapa yang dah baca kisah skandal aku dengan bekas akak ipar aku medah tau sikit pasal Alice - upline aku iaitu bini nombor dua MD Syarikat jualan langsung yang aku join. Kisah ini pun bermula somewhere dua tahun yang lepas. Aku pun masa itu dah kawin. kes sama-sama curang le.

Aku mula kenal dengan amoi ini (kira amoi lah pasal dia tak daftar kahwin dia), masa aku buat promosi kat satu expo di JB. Dia sewa sebelah gerai aku buat promosi barang syarikat dia lah. Agaknya dia tengok aku agresif je buat sal dia pun kempen lah join syarikat dia. Gerai tu dia jaga sorang. masa tu aku cuma dapat jumpa laki dia dua kali je. itu pun mulanya aku tak sangka yang itu laki dia. Pasal dah tua. aku agak umur dia dalam 50-an tahun gaya pun macam tak larat je.

Mulanya, Alice ini aku ingat tak kawin lagi.Anak dara tua ke. tengok dia punya gaya dressing. lepas tu perangai dia pun agak kebudak-budakkan sikit. Muka memang cun. takleh sepet sangat. fasih pulak cakap melayu. sekali pandang. memang orang ingat awek melayu.

Aku pun tak ada lah pasang niat apa-apa. lagi pun aku dah ada bini. Malaslah nak buat kerja tu lagi tapi kalau dapat aku tak tolak .

Masa tu bini aku pun ikut sekali. Jadi aku macam biasa jela dalam pada tu aku termakan kempen dia. setuju nak jual barang company dia.

Disebabkan company dia pakai system MLM, aku pun register jadi downline dia. maksudnya dia upline aku lah.

Biasalah kalau dlm MLM upline mesti tolong downline dia. Jad  bila balik KL, aku pun buat program promosi dengan dia. Sampailah dah dekat 6 bulan aku follow dia buat promosi kat sekitar KL Masa tu pulak bini aku dah sarat nak beranak jadi dia tak larat nak ikut. So bila buat promosi aku berdua dengan Alice je lah.

Bila dah lama bergaul kita orang pun makin mesra. Tapi bab dia jadi bini nombor dua tu aku tak tau lagi. Aku ingat mati-mati dia tu betul-betul kawin dengan boss aku mana taknya dia pun duduk satu rumah dan jagakan emak laki dia yang sakit tua.

Sampailah satu hari tu. aku pergi rumah dia nak ambik stok barang. Aku memang malas nak ambik kat opis pasal jauh. Tapi aku singgah kejap jer datang ambik barang lepas tu aku chow lah.

Sebelum datang aku telepon je dia.bagitau apa barang yang aku nak  lepas tu dalam pukul 6 petang aku datang lah ambik.

Hari tu pulak aku terlewat sikit lebih kurang pukul 8 malam baru sampai rumah dia. Dia pun keluar dan ambik barang kat kereta dia parking kat tepi jalan depan rumah dia. Sambil tu dia tanya pasal perkembangan bini aku yang baru bersalin Aku pun bagi tau dia yang bini aku ada kat rumah mak dia kat kampung.

Dalam tu dia usik aku, " Wa...Bang Mat serupa orang bujang lah" .

"Takde la Alice nak buat macam mana dia mau balik kampung saya hantarlah senang sikit, mak dia boleh jaga"." aku jawab macam biasa, Si Alice ni memang biasa panggil aku abang, macam la dia tu muda sangat dari aku. Padahal muda setahun je dari aku masa tu umur aku dah masuk 35 tahun. Pasal tula aku ingat dia ni anak dara tua.

Tapi yang buat aku geram tu malam tu, dia pakai seluar pendek yangmelekap kat peha dia. Sampai nampak berbekas tundun tembam kat celah peha dia dengan betis dia jangan ceritalah. Amoi tau-tau jer la. putih melepak. sampai aku teringat balikla. Ah soo jiran aku, Mei Ling yang aku kerjakan pantat dia dulu. pakai lak t-shirt tak da lengan pun melekap kat badan juga dengan bahagian lehernya lebar sikit dua daging pejal menonjol je kat dada tak besar sangat Tapi nampak montok semacam.

Dalam hati aku Fuhhhhh baik juga body si Alice ni. Punyala lama aku bergaul dengan dia baru malam tu lak aku rasa stim tengok dia. Lagi pun dah dekat sebulan aku puasa si Mamat kecik kat bawah tu pun mana tahan puasa lama-lama.

Selalu tu Kalau aku pegi rumah dia laki dia ada hari tu pulak, laki dia tak keluar pulak. Sambil dia bagi barang tu kat aku, aku tanya lah dia...

"Mana Mr.Tan.... Alice?"

Koleksi Cerita Basah Terbaik Dari Koleksi blogWhere stories live. Discover now