Choy Poh Yee

49.3K 96 2
                                    

Percutian seorang remaja, Choy Poh Yee di rumah bapa saudara kawannya yang digoda untuk melakukan hubungan seks sebanyak 8 kali oleh seorang lelaki separuh umur. Poh Yee, 16, pelajar tingkatan 4 sebuah SMJK (C), sudah hampir 3 minggu bercuti di rumah bapa saudara kepada Agnes Tan, kawan sekolahnya di KL. Poh Yee dan Agnes menghabiskan cuti hujung tahun mereka dengan bersantai di rumah, kalau tidak keluar bersiar-siar ke sekitar KL. Namun semasa bercuti di rumah bapa saudaranya itu lah , lelaki tersebut telah mengambil kesempatan ke atasnya.

"Saya memanggil suami jiran saya itu dengan panggilan Uncle Chia. Orangnya nampak baik dan sopan. Umurnya 50an, namun masih lagi kelihatan tegap dan bertenaga. "Pada malam kejadian pertama, saya masuk tidur awal di dalam bilik kerana keletihan bersiar-siar dengan Agnes. Pada tengah malam, saya tersedar apabila terasa ada tangan yang meraba peha dan meramas-ramas tetek saya. Alangkah terkejutnya saya apabila membuka mata, Uncle Chia yang hanya berseluar pendek berada di sisi saya.

"Saya cuba menjerit, tapi Uncle Chia lebih pantas mengucup bibir saya. Semakin kuat saya meronta-ronta semakin kuat pula dia memeluk saya sehingga saya hampir kelemasan. Sementara itu tangan Uncle Chia sudah sampai ke seluar dalam saya. Walaupun saya berusaha mengepit kuat peha saya, tetapi Uncle Chia berjaya juga menyentuh kemaluan saya". Tambah Poh Yee, selepas itu jari Uncle Chia mula menggosok dan mengorek-ngorek alur kemaluannya membuatkan dia mula terasa kegelian. Sambil itu Uncle Chia berterusan mengucup dan menghisap bibirnya tanpa henti. Menurut Poh Yee, kegelian yang luar biasa dan asing itu membuatkan dia berhenti meronta.

"Apabila saya berdiam diri, Uncle Chia berhenti mengucup bibir saya. Dia lalu berbisik ke telinga supaya saya tidak membuat bising dan mengajak saya untuk melakukan hubungan seks dengannya. Katanya sudah lama dia merasa geram dan ghairah terhadap saya. " Katanya lagi dia sangat teringin untuk menikmati tubuh saya yang montok ini kerana sudah bosan dengan tubuh isterinya yang gemuk dan lembik di sana sini itu. Sambil memujuk saya itu, jarinya tidak henti-henti bermain pada alur kemaluan saya membuatkan saya sudah tidak mampu untuk berfikir lagi ketika itu". Menurut Poh Yee lagi, ketika itu juga jari Uncle Chia semakin rancak mengerjakan kemaluannya yang dirasakannya seperti kebasahan dan licin, tidak lagi kering seperti awal-awal tadi.

"Selepas itu, Uncle Chia melutut di hujung kaki saya dan menolak kedua peha saya sehingga saya terkangkang. Dia memuji-muji kemaluan saya yang menurutnya sangat tembam dan menghairahkan. Ketika itu saya hanya memejamkan mata kerana malu apabila buat pertama kalinya kemaluan saya ditatap oleh seorang lelaki". Tanpa disangka-sangka, tiba-tiba Uncle Chia terus menyembamkam muka dan menjilat-jilat kemaluannya. Perlakuan Uncel Chia itu menurut Poh Yee, membuatkannya tersentak dan hampir terjerit kerana kegelian yang teramat-amat sangat. Mujurlah katanya dia dapat mengawal suaranya dan tidak mengejutkan Madam Chia atau anak-anaknya dari tidur

"Tak pernah saya terasa geli dan nikmat semacam itu. Saya pun tak sangka perbuatan Uncle Chia menjilat-jilat dan sesekali memasukkan lidahnya ke dalam kemaluan saya memberikan kenikmatan seumpama itu. Semakin kuat Uncle Chia menjilat dan menyonyot biji kelentit saya, semakin membuatkan saya menjadi bertambah stim. Ketika itu saya hanya mampu mengerang-ngerang sambil tangan saya meramas-ramas bantal. Uncle Chia pun semakin laju menjilat kemaluan saya tanpa henti. Saya terasa air yang banyak keluar dari kemaluan hingga meleleh pada belahan punggung saya."

Tambah Poh Yee lagi, tanpa dapat dikawal, kakinya mengepit kuat kepala Uncle Chia. Sambil menjilat itu, tangan Uncle Chia tidak diam sebaliknya merayap ke dalam bajunya dan meramas-ramas buah dadanya. Sesekali katanya, jari Uncle Chia akan mengentel-gentel puting buah dadanya itu. Kombinasi kemaluan dijilat dan puting buah dada digentel-gentel, menurut Poh Yee membuatkan perasaan ghairahnya memuncak-muncak tanpa dapat dibendung lagi. Selepas beberapa ketika, Uncle Chia berhenti dari menjilat kemaluan saya. Dia lalu berdiri dan menanggalkan seluar pendek yang dipakainya. Saya dapat melihat dengan jelas, batang kemaluan Uncle Chia. Kulit yang menutup kepala kemaluannya tertarik ke belakang menyebabkan kepalanya yang bersalut tompok-tompok putih berbau hanyir terdedah. 

Koleksi Cerita Basah Terbaik Dari Koleksi blogWhere stories live. Discover now