Time Fruit

1K 82 33
                                    

Yuri's POV

အတိတ္!!

အတိတ္ဆိုတာ ေႏွာင္ႀကိဳး မွ်င္ေလးေတြနဲ႔ ခ်ည္ေႏွာင္ထားတဲ့ ပံုရိပ္ေရာင္ ေလးတစ္ခုတဲ့ သူမ်ားေတြ ေျပာၾကတယ္ ကၽြန္မ အတြက္ကေတာ့ အတိတ္ဆိုတာကေတာ့ မၾကာခင္ေပ်ာက္ဆံုးေတာ့မဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလိုပါပဲ...

ဘာလို႔ ဒီလိုေျပာလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မ အသက္တစ္ခါျပန္ရွင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရတိုင္း မွတ္ညဏ္တခ်ိဳ႕ေတြ ပ်က္စီးခံရတယ္... ခဏခဏ အသတ္ခံေနရတဲ့ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ တခ်ိဳ႕မွတ္ညဏ္ေတြ ေပ်ာက္ဆံုးကုန္တာ မဆန္းဘူးမလား...ခုလည္း ကၽြန္မ ေပ်ာက္ဆံုးေတာ့မဲ့ မွတ္ညဏ္ေလးေတြၾကား တဝဲလည္လည္ျဖစ္ေနခဲ့တယ္...ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ အတိတ္မွတ္ညဏ္ေလးေတြထဲ သူနဲ႔ ျပန္ျပန္ေတြ႕ရတာကိုပဲ ဝမ္းသာမိပါတယ္

စိုးရိမ္တာေလး တစ္ခုပဲ...အကယ္လို႔မ်ားေလ Yoong တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္မနဲ႔ သူမ ပတ္သက္မႈက ဒီအတိုင္း ႐ိုး႐ိုး မဟုတ္ပဲ ေျပာင္းလဲသြားခဲ့ရင္ ဘယ္လိုမ်ားေနမလဲ ကၽြန္မ သိခ်င္မိတယ္... တခ်ိန္တည္းမွာလည္း သိရမွာ ေၾကာက္ေနတယ္ ...အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ သူမုန္းမွာ ေၾကာက္လို႔ပါ...

Yoona- " Unnie.... အရမ္းနာေနေသးလား??? "

ကၽြန္မ နာက်င္ေနတာကို မျမင္ရက္တဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနတဲ့ Yoong က ရႈံ႕ မဲ့မဲ့ေလးျဖစ္ေနရွာသည္။ သူစိုးလည္း စိုးရိမ္စရာ ၂ လနီးပါးေလာက္ ကၽြန္မ ေမ့ေျမာေနေပမဲ့ ႏိုးမဲ့ ႏိုးလာျပန္ေတာ့လည္း အ႐ိုးေတြက ျပန္မဆက္ေသးေပ။ခုေတာ့ ကၽြန္မက ဒုကၡသယ္ေလးနဲ႔ မျခားရွာပါဘူး...ဒါကို ၾကည့္မရက္တဲ့ Yoong ကေတာ့ စိုးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔ေပါ့...

Yoongရယ္ တခါတေလေတာ့လည္း ဘဝ
ႀကီးက Yoong ေလးအတြက္ မတရားပါလားေနာ္...

Yoong- " Unnie ဘာလို႔ သက္ျပင္းေတြ ခ်ေနတာလဲ??? "

ေျပာျပခ်င္ေပမဲ့ ေျပာမထြက္တဲ့ ကၽြန္မ အတြက္ သူမအား ျပံဳးျပရင္း ေခါင္းခါျပလိုက္ရံုမွ အပ ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ေပ။

Yoong- " Unnie, Yoong ကို မေျပာေပမဲ့ Yoong သိေနပါတယ္... Yoong တို႔ဆီ အႏၲရာယ္ေတြ ဦးတည္လာေနၿပီဆိုတာ..."

" အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူး Yoong ရယ္..."

Yoong- " Yoong အရြယ္ေရာက္ေနပါၿပီ... အႏၲရယ္ မ်ိဳးစံုနီးပါးကလည္း လြတ္လာၿပီးပါၿပီေနာက္ၿပီး Yoong ကလည္း Unnie လိုပဲ Immortal တေယာက္ပါ... ဘာလို႔ Yoong ကိုဆို အစစ အရာရာ ကေလးေလး တေယာက္လို လိုက္ကာကြယ္ၿပီး Unnie ပဲ အနာခံေနရတာလဲ... Yoong အတြက္ ဒီလိုေတြ လုပ္ေပးေနတာ ပိုခံစားရတယ္ဆိုတာ စဥ္းစားၾကည့္ဘူးလား... "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Immortal Where stories live. Discover now