Yuri's POV
ကၽြန္မ Soo ဆီက ျပန္လာေတာ့ ေခါင္းထဲ အေတြးေတြက ပိုပို ရႈပ္လာခဲ့သည္။Jung မိသားစုက ေပ်ာက္ဆံုးစာရင္း ပါေနတယ္ဆိုေတာ့ ဒီက Jessica Jung က Korea မွာ ဘာလာလုပ္ေနတာလဲ??? Soo စကားေထာက္ရင္ ရဲေတြက Jessica နဲ႔ Krystal အား English နာမည္ျဖင့္ အသက္ရွင္ေနတာကို သိပံုမေထာက္... ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ Jung SeoYeon နဲ႔ Jung Soojung အျဖစ္သာ သိခဲ့ၾကသည္။တကယ္ေတာ့ ဒီ ညီအမကမေသ မေပ်ာက္ဆံုးပဲ ေကာင္းေကာင္းႀကီး အသက္ရွင္ေနခဲ့ၿပီး Seoyeon နဲ႔ Soojung နာမည္ကို ေဖ်ာက္ကာ Jessica ႏွင့္ Krystal ျဖစ္လာသည္ကို ရဲေတြ ရိပ္မိသည္ပံုမေပၚျဖစ္ေနသည္။ဒါမွမဟုတ္ ထိုညီအမမွာ ေသဆံုးခဲ့တာၾကာၿပီး ယခု လက္ရွိ Jessica မွာ Clone ျဖစ္ႏိုင္ေနသည္။ဒါဆို Krystal ကေရာ????
Grrrrr ရႈပ္လိုက္တာေနာ္!!!!ေတာ္ေသးတာေပါ့ Sul ဆီက အခ်က္အလက္က ေပးရတာနဲ႔ တန္ေအာင္ ခိုင္လံုတိက်မႈရွိလို႔ မဟုတ္ရင္ ကၽြန္မလည္း ထိုညီအမရဲ႕ လွည့္ကြက္ေတြၾကား လမ္းေပ်ာက္ေနႏိုင္သည္။
" Ring!!! Ring!!!! "
" Hello!! "
Taeyeon- " Yahh Kwon Yul... ကေလးျပန္ေရာက္ၿပီလား??? "
ဒီဂ်ပုေလးကတစ္မ်ိဳး Yoona ကို ကေလးကေလးႏွင့္ ဟိုက သူ႔အသက္ထက္ပင္ အဆ ၅၀ေလာက္ႀကီးသည္။
" မေရာက္ေသးဘူး!!! ငါညက အတိုက္ခိုက္ခံရလို႔ ေမ့သြားတာ Tae ရ...အဲ့ဒါ ခုမွ ႏိုးၿပီး အိမ္ျပန္ေရာက္တယ္..."
Taeyeon- " ဘာာာ??? ဘယ္သူလုပ္တာလဲ??? မင္းကို သတ္တဲ့ သူေရာ မင္းျပန္သတ္ခဲ့လား??? "
" Tae ငါ့ဘဝမွာ ငါ့မ်က္ႏွာ ျမင္တဲ့ Assassin တိုင္း အေသေဖ်ာက္ခဲ့တာႀကီးပဲ!!! စိတ္မပူနဲ႔ ငါလုပ္သင့္တာ လုပ္ခဲ့တယ္... "
Taeyeon- " ေတာ္ေသးတာေပါ့...ဒါဆို Yoong ကို သြားေခ်ာ့လိုက္အံုး..."
" အင္းပါ..ငါလုပ္လိုက္ပါ့မယ္..."
Taeyeon- " ပါးစပ္က မေျပာပဲ သြားဖို႔ျပင္...ကေလးနဲ႔ၿပိဳင္ၿပီး စိတ္ေကာက္ေနတယ္..."
" Grr...သိပါတယ္ဆိုေန..."
Taeyeon- " သိရင္လဲၿပီးေရာ...က်ားက်ား ရားရား ခႏၶာႀကီးမွ အားမနာ လာႏြဲ႕မေနနဲ႔...ကေလးကို ေခ်ာ့စရာရွိတာေခ်ာ့!!!"
YOU ARE READING
Immortal
Gizem / GerilimAnother Snsd story about Immortal things!! May Be Mature Things will include alot!! (Still not sure) 18+ Warnning... #yulsic #immortal #yuri #lgbt #yuri #lesbianromance #love #girltogirl #girllove #Gl