Deel 2

1 0 0
                                    

De zonnestralen maakte me wakker. Ik voelde me op een of andere manier niet slecht. Ik liep naar de badkamer er nam een lange douche.

Als ik me fris voelde deed ik een comfortabele outfit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik me fris voelde deed ik een comfortabele outfit aan. Want het was redelijk ver rijden naar het hotel.

 Want het was redelijk ver rijden naar het hotel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik nam mijn koffers en liep naar buiten. Op het zelfde moment zag ik een auto aankomen.
Het was Leo. Hij was al onze bestuurder van als ik klein was. Hij voerde me altijd overal naar toe . Dus als er op school iets was gebeurd was hij de eerste om er van te horen. Zo had ik een goede band met hem opgebouwd.

Ik lachte. Misschien was mama juist. Ik zou beter met meer mensen omgaan zo voel ik me misschien beter en leer ik weer te lachen..

Leo begroetten me en nam mijn koffers over.
Ik stapte in en zo begon een lange rit naar het hotel. Ik vertelde aan Leo hoe het me goed deed om me even af te zonderen van de buitenwereld en het bedrijf te besturen zonder dat iemand mij kon zien.

Na een lang gesprek van ongeveer 2 uur en een half. Kwamen we aan. Een paar huizen voor het hotel zette Leo mij af. Anders zou ik te veel opvallen. Ik trok mijn kap wat lager en stapte de hotelbusiness van mijn vader binnen.

Ik zag gezichten voorbij vliegen maar niemand die mij herkende.. dat voelde geweldig.
Een paar gangen voor ik mijn kantoor bekijkt had. Hoorde ik opeens mijn naam..Alice?!?
Langzaam met een betrapt gevoel draaide ik mij om. "Oh Hey Nick"
Mijn neef keek me aan met een teleurgesteld gezicht." Het is net alsof ik een kleuter betrap op snoep stelen"zijn uitdrukking verandert in een glimlach "ik weet dat je nie graag gezien wordt maar je moet echt wel nettere kleren dragen op de werkvloer. Je bent nu eenmaal de CEO. Wat als mensen je herkennen"
"Ach dat doen ze niet, de meesten mensen hier kennen mij alleen van als ik klein was en ik ben redelijk wat verandert"
"Oké das ook waar maar toch zou je beter andere kleren aan doen"
"Ja is goe ik zal naar mijn kantoor gaan en me omkleden"
"Is goe nichtje, hoe gaat het bdw voel je je al een beetje beter. Het is echt goed dat je voor een paar dagen blijft het zal je goe doen"
"Je zou wel eens gelijk kunnen hebben"
"Spreken we straks af voor diner?"
"Ja is goe ik zal Leo vragen of hij ons wil voeren er is hier verderop een goed restaurant en nu je hier eindelijk eens ben kan je mee"
"Daar zeg ik geen neen tegen hoor"

Every day is a fresh startWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu