Deel 3

1 0 0
                                    

Ik opende de deuren van mijn kantoor.
En zag dat Jul de te ondertekenende documenten al op mijn bureau gelegd had.
Na een paar uurtjes was het probleem opgelost.
En hoorde ik geklop op mijn deur.
"Hey Alice alles oké?"
"Ja hoor Nick alles verloopt vlot"
"Luister Alice, laten we gaan zitten ik wil je iets vertellen"
"Oké geen probleem"

"Dus aangezien je zo ver woont en je woont helemaal alleen vermoed ik dat je niet zo veel contact hebt met mensen buiten de werkuren.
Daarom had ik een idee: we hebben sinds gisteren een nieuw lid van het bestuur. Hij is nog jong maar we namen hem zeker niet voor niets aan. Hij is namelijk zeker goed met het begeren van de website. Het leek me wel tof om eens met iemand contact te hebben die ongeveer de zelfde leeftijd heeft als jou. Want ik weet hoe zwaar het voor je is om zo jong al CEO te zijn."
"Hmm het zou mss niet slecht voor mij zijn. Ik wil het wel proberen maar nu heb ik honger"
"Oké kleed je om en dan gaan we"
"Klinkt goed"

Na mij te hebben omgekleed stapte ik de badkamer van mij bureau uit en liep naar Nick die in de zetel zat te wachten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na mij te hebben omgekleed stapte ik de badkamer van mij bureau uit en liep naar Nick die in de zetel zat te wachten. "Laten we gaan"
"Amai je hebt eens geen hoodie aan😂"
"Ha..Ha.. ja lach maar ze veel gaat ge mij toch zo niet zien"
"Werschijnlijk nie nee.. ma laten we gaan want Leo staat al buiten"
"Hey Leo we zijn er wil je ons naar tot adres brengen."
Zij Nick en hij toonde het anders van het restaurant.
"Ja hoor geen probleem en jullie zien er mooi uit hoor. Zou ik niet hebben verwacht Alice😂"
"Haha gy ook al.. Kzal echt iets aan mijn nonchalante kledingstijl moeten doen😅"

"Haha"
"We zijn er. veel plezier"
"Thx Leo"

Every day is a fresh startWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu