Deel 7

1 0 0
                                    

"Eyy hoe ist?"
Een jongen met donkere haren komt naarvoren uit een groepje.
Steffen leek ze te kennen want hij begon iedereen te begroeten.
Het waren de vrienden waar hij over vertelde..
Even werd het me een beetje veel. Al die nieuwe mensen.
"Hey Alice kom je eens voorstellen"(Steffen)
"Haha hallo iedereen ik ben Alice, Steffen zijn collega"
Eerder hadden we afgesproken dat Steffen niet zou zeggen dat ik de ceo was en dus ook zijn baas. Want dat zou raar overkomen en mensen keken altijd raar op als ze wisten dat zo iemand jong da CEO is van zo een groot bedrijf..

"Hey leuk je te ontmoeten Alice"
Zij een blonde jongen
"Ik ben jake"
"En dit zijn: Leo, Arthur en Levi"

"Hallo"

"Oké laten we iets bestellen ik heb dorst"
(Steffen)
"Goed plan"

Na een uur toffe gesprekken gehad te hebben werd het als maar leuker. Na nog een half uur was iedereen al redelijk zat. Alleen Leo en Steffen waren nog nuchter.
Leo dronk niet. En Steffen had nog niet zo veel op en kon redelijk goed tegen drank.

Toen we nog een halfuur later het café wouden verlaten voelde ik mij al draaien. Ik was ook zeer moe geworden van de alcohol..

Met de hulp van Steffen en Leo ben ik in het hotel geraakt. Eenmaal daar keerde Leo terug en bracht Steffen mij naar mijn kamer.
"Alice je hebt heel warm maar je beeft. Ik denk dat je koorts hebt."
"Pff het zal wel over gaan"
" ik denk echt dat je eerst medicatie moet nemen"
Hij had de woorden nog maar uitgesproken of ik kreeg opeens een zeer zwaar gevoel in mijn hoofd. Het volgende wat ik mij kan herinneren is wakker worden in mijn kamer met een paniekerige Steffen die een nat washandje tegen mijn voorhoofd houdt.

Ik opende mijn ogen en voelde een steek gaan door mijn hoofd.
"Alice is alles oké, moet ik een dokter bellen"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 01, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Every day is a fresh startWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu