Ik liep langs de balie naar boven om naar mijn kamer te gaan.
Daar leegde ik mijn koffers en ging onmiddellijk in mijn bed liggen.
Hmm wacht eens.. opeens realiseerde ik mij dat ik niet eens mijn naar had gezegd of de jongen naar zijn naam gevraagd had.. tja ik kom hem mss wel nog eens tegen. En met die gedachte viel ik in slaap...De volgende ochtend liep ik de badkamer binnen, nam een bad.
En deed mijn kleren aan. Deze keer moest ik zoeken voor een iets deftigere outfit. Ik besefte dat ik er niet zo veel mee had omdat ik van plan was geweest maar een paar dagen te blijven.
Vandaag moest ik ook samenwerken met Steffen dus mijn eerste indruk als CEO was wel belangrijk. Na een beetje gezocht te hebben besloot ik iets aan te doen en te vertrekken.Ik ademde nog eens diep en stapte het gebouw binnen. Langs alle kanten zag ik de blikken naar mij draaien en iedereen begroette me vriendelijk. Jul gaf me papieren met de info die zeker op de website vermeld moest staan. En ik liep naar mijn kantoor.
Ik zat nog maar 5 min neer of er werd al op de deur geklopt.Nick kwam binnen.
"Goeiemorgen mijn lieve nichtje alles goed?"
"Hah goeie morgen Nick ja hoor alles gaat prima. Maar Wnr komt Steffen dan weet ik dat ik hem moet verwachten.""Hij zal binnen 30 min naar hier komen."
"Oké komt goed"
"Oh ja en Nick zou je nog aan Jul willen vragen om een koppie te nemen van de pagina's die ik hem gegeven heb,thx"
"No problem kzal het vragen"Na een beetje papierwerk werd er op de deur geklopt.
"Alice Steffen is hier om de website voor te berijden."
"Oké Nick laat hem maar komen"Van achter Nick kwam een verzorgde deftig geklede jongen hij had bruin haar bruine ogen en... OW shit.. das die gast van gisteren.
Oké klam houden Alice hij herkend je werschijnlijk niet door dat het gisteren donker was en je een pet op had.
"Dag mevrouw, ik ben blij om met u te mogen samenwerken."
"Ik ook hoor en zeg aub geen mevrouw. Ik ben nog maar 17.. ik ben jonger dan jou. Zeg maar gwn Alice."
"Haha oké leuk u te ontmoeten Alice"
"Oké laten we beginnen met het werk"
JE LEEST
Every day is a fresh start
Teen FictionAlice is een jonge tiener wiens leven niet altijd even vlot verliep. Maar nu moet ze verhuizen... zal dat beter werken voor haar of zal ze in de handen vallen van de verkeerde personen