ΧΑΑΑΑΑΥΥΥΥΥΥ.
Εγώ όταν η καθηγήτρια μου, μου βάζει κι άλλες ασκήσεις στο άγνωστο:
*Σκουπίζει τα δάκρυα της με το χαρτομάντιλο που βούτηξε από την διπλανή της*Επίσης σήμερα έβγαλα την ύλη στην ιστορία και γδκσκρξφξδκκδξκλζδζχλ-
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
*Μίνι κρίση άγχους*
Πφφφφφφ τέλος πάντων, εντζοι γιορ παρτ μαι ντιρς.
______________________________________
Απλώνω το αιλαινερ στο βλέφαρο μου, προσέχοντας να μην ξεπεράσω την λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το να φαίνεσαι σέξυ με το να φαίνεσαι σαν ρακουν.
Ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, περνάω ακόμα μια στρώση τις βλεφαρίδες μου με την μάσκαρα και νομίζω είμαι έτοιμη.
"Πως σου φαίνομαι?" Ακούω την Μπεθ να με ρωτάει και γυρνάω να την κοιτάξω.
Ο μα γκαντ.
Φοράει ένα κατακόκκινο, κολλητό φόρεμα που γλύφει όλες τις καμπύλες της.
Αρε Έρικ, για σένα γίνονται όλα.
"Καύλα." Αναφωνω και με κοιτάει επικριτικά.
Ω την γλυκούλα, ντρέποται.
"Τι? Την αλήθεια λέω." Αναφωνω αμυντικά και στριφογυρίζει τα μάτια της.
Γυρνάει να κοιτάξει το είδωλο της στον ολόσωμο καθρέφτη έχοντας μια έκφραση αβεβαιότητας στο πρόσωπο της.
"Όσο και να τραβάς το ύφασμα δεν θα μακρύνει, τζάμπα κόπος." Λέω με τραγουδιστή φωνή για να την πειράξω.
"Σκάσε. Απλά μου φαίνεται πολύ προκλητικό." Λέει και κοιτάει το φόρεμα της κατσουφιασμενη.
"Δεν είναι πρόστυχο, είναι σέξυ, ακριβώς ότι πρέπει για το σκοπό που το θες." Απαντάω πονηρά και τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα όταν γυρίζει να με κοιτάξει.
YOU ARE READING
ᎻᎪᏙᎪΝᎪ
Humor"ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΆΣ ΚΑΙ ΠΙΆΣΕ ΤΗΝ ΣΦΟΥΓΓΆΡΙΣΤΡΑ ΜΩΡΉ ΠΑΡΑΦΩΝΗ ΤΕΜΠΕΛΕΛΙΚΗ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ"