Fethi;
Telefonumun mehter marşı gibi gürültülü şekilde çalmasıyla adeta yerimden sıçradım.Güneş henüz doğmamış, salonu aydınlatan tek ışık kaynağı sokak lambasıydı.Yerimde doğrulup daha fazla gürültü çıkarıp Eylem'i uyandırmadın diye aramayı cevapladım.
Fethi:Efendim Feyzullah?
Feyzullah:Başkomserim bir cinayet daha işlendi.
Fethi:Tarihler çok yakın değil mi?
Feyzullah:Evet başkomserim arada bir gün var.
Fethi:Nerede?
Feyzullah:Koşuyolu'nda.Biz olay yerindeyiz zaten.Ekipler de yolda.
Fethi:Tamam geliyorum, ben gelmeden cesedi kaldırmasınlar.
Feyzullah:Başüstüne.
Yorganı üzerimden atıp hızla ayağa kalktım ve odama gittim.Kapıyı sessizce açıp içeri girdim.Eylem mışıl mışıl uyuyordu.Sessiz olmaya çalışarak gardırobumdan camböceği rengi bir kazak ve siyah bir pantolon aldım. Yine sessiz olmayabözen göstererek elimdekileri üzerime geçirdim ve evden çıktım.
Cinayet Koşuyolu'nun en ücra köşesinde oturan, önceki maktullerle benzer özelliklere sahip kurbanın kendi evinde işlenmişti.Adli tıp ekipleri evin içinde detaylı bir inceleme yaparken Su, Feyzullah ve ben de maktulün başında değerlendirme yapıyorduk.
Fethi:Kim bulmuş cesedi?
Su:Maktulün çok yakın bir arkadaşı.
Fethi:Birlikte mi yaşıyorlarmış?
Feyzullah:Hayır başkomserim.
Fethi:O zaman bu saatte burada ne işi varmış?
Feyzullah:Çocuk madde bağımlısıymış başkomserim.Her zaman olduğu gibi yine ailesiyle kavga etmiş ve Samet'in evine gelmiş.Kapyı çok kez çalmış ama açan yok.En sonunda pencereyi kırıp içeri girmeyi akıl etmiş.Ve bu manzara...
Fethi:Doğru söylediğine emin miyiz?
Su:Pek yalan söyler gibi bir hali yoktu bence.Çok korkmuştu.
Feyzullah:Belki de bilerek öyle göründü.
Fethi:İhtimaller arasında.
Feyzullah:Katilimiz bu olabilir mi?
Su:Feyzullah kadın diyoruz kadın!Sen eve gidince hafıza silme ilacı mı alıyorsun?!
Feyzullah:Ya belki kadın kılığına girip bizi yanıltmaya çalışıyor nereden bilelim.
Fethi:Düşük de olsa bunu da yabana atmamak lazım, daha önceki cinayette olay yerinde bulunan saç işte, kleri yapaydı.Belki de aklınca bizi kandırmaya çabalıyordur.
Feyzullah:Dikkatimizi başka yöne çekmeye...Zaten yüzü de kadına benziyor!
Su:Senin ki erkek gibi zaten!
Feyzullah:Ya kızım senin benimle alıp veremediğin ne?
Fethi:Tamam uzatmayın!Savcı gelmedi mi?Bir de onunla konuşalım.
Su:Daha gelmedi başkomserim.Yoldaymış.
Fethi:O zaman savcıyı beklerken vakit kaybetmeyelim de şu Samet'in arkadaşı ile görüşelim.Belki bir şeyler yakalarız.
Alt kata , mutfağa indik.Samet'in arkadaşı sandalyeye çökmüş içli içli ağlıyordu.Yüzünü görünce bana da saçma geldi kadın kılığına girme ihtimali ama karar vermek için henüz çok erkendi.Belki de melek yüzlü bir şeytanla karşı karşıyaydık da haberimiz yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Işık
Fiksi Remaja"Başkomiserim sanırım yeni bir seri katil çıktı başımıza" "Hakkındaki tek bilgimiz çok güzel ve masum olduğu" "Ya da öyle göründüğü?" Katil aramızda!!!